מקצועית
נועם שלום שאלה שמטרידה אותי לגבי שינוי הבחינות אם אני לא ניגש לבחינה של מקצועית במועד הקרוב, האם במועד יוני אני כבר נבחן במתכונת החדשה על 3 נושאים האם כדאי להירשם למועד הקרוב בכל מקרה, להכשל ואז יתנו הזדמנות נוספת בכלל אני אשמח אם תוכל להבהיר מה שאתה יודע לגבי השינוי אם בכלל התיאשתי מלפנות במייל לאתר הרשות (אין מענה אנושי) תודה pap
נועם שלום שאלה שמטרידה אותי לגבי שינוי הבחינות אם אני לא ניגש לבחינה של מקצועית במועד הקרוב, האם במועד יוני אני כבר נבחן במתכונת החדשה על 3 נושאים האם כדאי להירשם למועד הקרוב בכל מקרה, להכשל ואז יתנו הזדמנות נוספת בכלל אני אשמח אם תוכל להבהיר מה שאתה יודע לגבי השינוי אם בכלל התיאשתי מלפנות במייל לאתר הרשות (אין מענה אנושי) תודה pap