מקצועית

  • פותח הנושא pap1
  • פורסם בתאריך

pap1

New member
מקצועית

נועם שלום שאלה שמטרידה אותי לגבי שינוי הבחינות אם אני לא ניגש לבחינה של מקצועית במועד הקרוב, האם במועד יוני אני כבר נבחן במתכונת החדשה על 3 נושאים האם כדאי להירשם למועד הקרוב בכל מקרה, להכשל ואז יתנו הזדמנות נוספת בכלל אני אשמח אם תוכל להבהיר מה שאתה יודע לגבי השינוי אם בכלל התיאשתי מלפנות במייל לאתר הרשות (אין מענה אנושי) תודה pap
 

noam4u

New member
קצת סדר

היי לדעתי במועד הבא עדיין לא יהיה שינוי (אני לא יכול להתחייב אבל אני דיי בטוח מכל מיני סיבות). בכל מקרה, גם אם יהיה שינוי, אני מניח שהוא יכול רק על מי שלא התחיל עדיין את הבחינות, זאת אומרת, אם עשית דינים או יסודות הביטוח, תהיה לך תקופת מעבר לסיין לפי השיטה הישנה. אין קשר אם תיגש עכשיו או לא.
 
למעלה