מקצועית א'
הי נעם, יש חדש לגבי הערעורים? נכנסתי כרגע למידע אישי ופרסום ציונים באתר הרשות והשורה של "נמצא בתהליך ערעור" לא מופיע לפני מס' ימים הופיע. זה אומר שהערעורים נדחו? או שטרם יצאה תשובה חד משמעית ע"י הרשות? איך מבררים ויודעים אם הערעורים נדחו? נא עזרתך...