מקפיצה את הסקר שלנו

אמארונה

New member
מקפיצה את הסקר שלנו

לאור העובדה שהוא כבר בדף השני ולא קופץ ובטח לא כולכם ראיתם את ההודעות החדשות
 

טלימה

New member
המממ...

אני עובדת במשק אורגני. אני מביאה את הבת שלי (3 וחצי חודשים) איתי לעבודה ועובדת לפי הקצב שלה, כך שאני לא מרגישה שאני צריכה להתפשר. חוץ מבענין עבודת-המחשב שהייתי צריכה לוותר עליה כדי לא להושיב את הבת שלי מול המסך. למרבה השמחה, בעלי, שהוא יועץ תזונתי והיסטוריון של התזונה, כותב מהבית, מקבל מטופלים ושיעורי-בישול בבית, כך שהרבה מהעבודה שלו (חוץ מהרצאות ובישול במקומות אחרים) נעשית מהבית. אנחנו מאוד מרוצים
ואני מקווה שנדע להתגמש ככה עם העבודות שלנו גם בעתיד.
 

נורקס

New member
טלימה, נשמע ממש כיף העבודה שלך

אפשר לשאול מה תפקידך במשק האורגני? ובאיזה איזור בארץ זה נמצא?
 

טלימה

New member
המשק של איריס בן-צבי

בכפר יהושע. אני מנהלת את החנות, בעיקר.
 

הילהל

New member
מתאמת כנסים

ותוהה מה יקרה כשהחופשה תגמר לה. לומדת לאיטי טיפול במגע (מסיימת שנה ארומתרפיה, ואפת אחרי סמסטר הפסקה ללמוד עיסוי שבדע או תאילנדי). שמתי לי כנ.צ טובה את גיל 35 - עד אז אני רוצה לרכוש מספיק ידע וניסיון כדי לעבור לתחום הטיפול במגע ובתקווה לא לראות שוב משרד. מאוד לא אוהבת את העבודה ואת הריחוק שלה מהבית (שעה נסיעה). אל אוהבת את החברות למשרד ואת הגמישות שמאפשרים לי. חיה עם גבר שעובד במה שהוא אוהב וזה מגביר את הרצון לחיות כך גם.
 

nishnash

New member
חדשה בפורום ומצטרפת לסקר.

רק גיליתי את קיומו של הפורום הזה. נראה פורום מקסים. אני פיזיותרפיסטית. אוהבת מאוד את העבודה שלי ונהנית מהגמישות הרבה והמגוון שהעבודה מציעה לי. (אני עובדת גם עם ילדים וגם עם מבוגרים). נהנית מאוד להיות עכשיו בחופשת לידה ויש לי המון חששות מהחזרה לעבודה. הייתי רוצה לעבוד רק2-3 ימים בשבוע אבל כלכלית זה בלתי אפשרי. אז אני מקווה שאוכל למצוא פשרה סבירה בין המצוי לרצוי.
 

הופ55

New member
זה בדיוק מה שאני עוסקת בו

אני עוסקת בתעסוקה! אני רכזת תעסוקה של איזו תוכנית חברתית - עבודה שעברתי אליה בתחילת ההריון (שאני בעיצומו עכשיו) ואני ממש סובלת ממנה. היא דורשת ממני השקעה, יוזמה ומאמץ נפשי שממש אין לי אותם כרגע, וכנראה שאני גם לא ממש מתחברת לאוכלוסייה. אבל אין לי ברירה. כנראה שאצטרך למשוך עד סוף ההריון... במקביל אני עצמאית ועושה אימון תעסוקתי וקבצות תעסוקתיות. ואתן בטח שואלות מה זה אומר. אימון תעסוקתי הוא ליווי בתהליך חיפוש עבודה ובכניסה לעבודה חדשה. הטיפול הוא אישי או פרטני ועוסק בשאלות של צרכים ממקום עבודה, למה אני תקוע, מה אני משדר למעסיק או למראיין, איך אני יכול ללמוד להציג את הצד הטוב שלי, מה אני בעצם רוצה, למה אני לא מצליח לעשות שינוי וכו'. זה דבר מדהים, שאני מזוהה איתו מאוד ואפילו מצליחה להביא לשינוי באנשים. זה גם מה שאני רוצה להמשיך איתו אחרי ההריון כי זה יאפשר לי לגדל את הילדה ולעבוד במקביל.
 

אום נטע

New member
ואנחנו

אבו נטע עובד בהיי-טק, אבל בשעות נורמליות (9-5). אני במחקר ביולוגי, גם 9-5, אבל אפסיק לעבוד בעוד כשלושה חודשים ואני לא ממהרת לחפש מקום אחר, כך שסביר שאהיה אמא במשרה מלאה לזמן לא מוגדר.
 
למעלה