מקורות בצרפת: ערפאת מת!

מתי שמרגישים

מתי שרוצים כל יום כל שעה פעם בחודש או פעם בעשר שנים צריך תאריך מסויים כדי להתאבל? בית הקברות סגור אם בא לנו לבוא לשם כל יומיים וחצי? ואם לא נלך ביום השנה, העברי או הלועזי, תבוא משטרה לקחת אותנו?
 
היום כ' בחשון

סבתא שלי עד היום חוגגת ימי הולדת בתאריך עברי ותמיד מתקשרת אלי כשאני לא מוכן. היה לה יומולדת שמונים בסופ"ש שעבר, י' בחשון.
 
גם אנחנו היהודים

שלא משתמשים בלוח השנה העברי בחיי היום יום, זוכרים את היום הנורא ההוא שקרה בארבעה בנובמבר. 4.11 שום תאריך אחר עליו יחליטו על פי הלוח הדתי, המוסלמי או הארמני לא יזיז אותי מלזכור ולהזכר ב4 בנובמבר.. ככה זה היה ביום השנה הראשון וככה זה יהיה לעולם. אם עראפת עדיין מתנדנד שם בין חיבור אחד למשניהו. שיעשו טובה ויחזיקו אותו בחיים עד שיתחלף התאריך. חיכינו כל כך הרבה, נחכה עוד יום. לא יקרה כלום. מקסימום יהיה עוד יום בחדשות. עכשיו אני רואה שאני מגיבה למאל במקום לננסנס אז עם מאל הסליחה ממש לא בא לי להקליד מחדש הכל. מה עוד שנכנסתי לבקש שיחזיקו אותו בחיים עוד יום כי זה הדבר הראשון שעלה לי בראש כששמעתי את החדשות במכונית, נטולת אינטרנט כמובן.
 
ובפעם הראשונה שאני שמעתי על זה

הייתי במכונית והקשבתי לחדשות בערוץ החדשות (כל עשר דקות על השעון), נמסר שם כי בעוד כמה שניות יהיה מבזק מיוחד על מצבו של עראפת. ואז בתחילת המבזק, הודיעו שהטלביזיה הישראלית הודיעה לפני דקות ספורות שעראפת מת מוות קליני וכי אין מקור אחר לידיעה. הדבר הראשון שעלה לי בראש היה. "לא יתכן, לא דווקא היום. שיבחר יום אחר." אחרי עשרים דקות, הודיעו שהטלביזיה הישראלית מודיעה כי עראפת מת מות קליני ואילו נשיא לוקסנבורג כבר הודיע כי עראפת מת. ממש מת. ואז הייתי צריכה לצאת מהמכונית. שעה אחר כך כשחזרתי, בהיותי מנותקת מחדשות, התנפלתי על הרדיו, ושם אמור שבניגוד לדיווחים מישראל, עראפת עוד חי.אז אם הוא עוד מוחזק במכונות ומונשם באופן מלאכותי. שיבחר לו יום אחר בבקשה. הארבעה בנובמבר לצערנו הרב כבר תפוס.
 

airdene

New member
../images/Emo67.gif../images/Emo122.gif../images/Emo163.gif הלכה קונספירציה

אחת שלי... ושאלה - הוא יקבל 72 בתולות?
 
מעניין מה עם החשבונות בנק.......

אם המסריח הזה לקח איתו את הכסף. או שאמר ל"מקורבים" שלו, יימח שמם. אני רק מרחמת על אלוהים שיצטרך לסבול את הסירחון שלו
 
למעלה