מצעד התמונות

gal y kike

New member
../images/Emo41.gifאת תביני../images/Emo3.gif

ותראי גם בהוט.. יום שישי ב 19:35 יום שבת 20:36 (התוכנית השניה) ומוצאי שבת מ 22:45 שתי התוכניות ברצף.. שידור חוזר
 

nogao10

New member
המון תודה!!!!!

אם מישהי תוכל להקליט את זה, להעביר את זה למחשב ולשלוח לכולם זה יהיה מה זה מגניב (אני מקווה שאני לא אפספס את זה אבל זה ביום חזרות, אז מי יודע)
 

gal y kike

New member
../images/Emo41.gifאל תדאגי את לא תפספסיי

יש עוד 10 דקות שידור חוזר בסטאר וורלד וגם בלילה שוב שידור חוזר וחוץ מזה יש בערוץ 3..:p
 

gal y kike

New member
../images/Emo41.gifאיזה חתיך!!../images/Emo99.gif

תודה על התמונות ובהצלחה גם לך
 
למעלה