מצלמה בנייד

tori1

New member
מצלמה בנייד

יש לי מצלמה שמותקנת כבר בנייד הבעיה היא כשאני מפעילה אותה בהתחלה רואים צילום ואח"כ התמונה הופכת לשחור ולא רואים אותי.. איך אני מסדרת את זה? כי במאפיינים במצלמה אין לי אפשרות כזו של להבהיר או להכהות תמונה..
 

ali052

New member
יש לך את הדרייבר של המצלמה בנייד ../images/Emo35.gif

מחקי את הדרייבר והתקיני מחדש.. בהצלחה.
 
למעלה