מציאת כתובת מגורים של אדם שמסתתר

ron_ron

New member
מציאת כתובת מגורים של אדם שמסתתר

האם וכיצד ניתן לגלות את כתובתו של אדם שלא ידועה לאיש. לנ``ל אין טלפון בזק, אך יש לו טלפון סלולרי. דואר הוא מקבל לתא דואר. עיר המגורים ידועה וכן ידוע מקום העבודה. לנ``ל כרטיס ויזה שייתכן שביצע בו רכישות שהובאו לביתו (פיצה, מכשירי חשמל). האם ניתן לבדוק את כרטיס הויזה ומשם לתשאל עסקים שאולי ביצעו הובלות אליו? הנ``ל חייב כספים רבים לרשויות לבנקים וכן לאנשים פרטיים.
 

zViper

New member
אם ידוע לך שמו ועיר מגוריו...

לא פשוט ללכת ולברר במרשם האוכלוסין של משרד הפנים? על-פי שמו המלא ועיר המגורים שלו, אם איני טועה, אם תמצא באפשרותך גם ת``ז יעזור עוד יותר. מי שצריך...שיתקן אותי אם אני טועה בכך :)בהצלחה!
 

ron_ron

New member
הבחור מסתתר. הרישום במשרד הפנים

לא אקטואלי כבר שנים.
 

zViper

New member
מצטער..

שלא הצלחתי בפשטות הזכורה לי בנושא. עקב הבעיה הספציפית, הכי טוב, אם אתה מעונין ויש לך ממון רציני לכך,בכדי לעלות עליו, הכי טוב לפנות לחוקר פרטי בענין. אני מאמין שחוקר פרטי פעיל ,יש לו את הדרכים והאמצעים לעלות על עקבותיו. בהצלחה! נ``ב: הידוע לך על הפורטל של החוקרים הפרטיים?
 
איתור מען

בענף החקירות קיימת חקירה בסיסית הקרויה, איתור מען וכשמו כן הוא, איתור כתובת מגורים עדכנית וודאית ולא כתובת בו הוא רשום במשרד הפנים. חקירה מעין זו נעשית על בסיס הצלחה בלבד ועלותה יכול להתחיל מ 200-300 ש``ח למקרה בהתאם לנתונים שבידך. כך שלמה לך לשבור את הראש, פנה לאיש מקצוע.
 

ron_ron

New member
אפשר לקבל קצת פרטים איך החקירה

מתנהלת? האם ניתן להשתמש בפלטי הויזה שלו? (ידוע מספר כרטיס אשראי). האם ניתן לאתר את מיקום הפלפון שלו בלילות? האם ניתן לעקוב אחריו פיזית?
 
ובכן,

זה לא יהיה מקצועי מצידי לחשוף בפניך ובפני אחרים שיטות עבודה. זה הרי הסוד המקצועי של כל חוקר וחוקר. איתור מען נעשה לאו דווקא באמצעות הפרטים שמסרת. לשאלותיך הנקודתיות: ברמה העקרונית אני בטוח שאפשר לעשות שימוש בפלט כרטיס הויזה, הוא בודאי מכיל מידע שימושי. לגבי הפלאפון, חברת פלאפון מסוגלת לאתר מיקום משוער של מכשיר, בתנאי שהוא דולק אולם המידע אינו נגיש לשום גורם חיצוני ושלישית, כן, אפשר לעקוב אחריו פיזית ממקום העבודה שלו, זה מאד מאד פשוט בפועל אבל דורש זמן.
 
למעלה