Blue mystic
New member
מפחד מהכוח שלי
בשנה האחרונה גליתי שיש לי יותר כוח מאי שפעם העזתי לשער. פתאום כל החלומות האלו שרצו בראש שלי מתחילים לתפוס אחיזה על המציאות, ואני מוצא את עצמי מגשים דברים שמאז ומעולם רציתי, אך אף פעם לא שיערתי שביכולתי להגשימם. הבעיה היא, שאני גם פוחד מהכוח שלי. יש בי תחושה כזו כאילו משהו רע הולך לקרות, למרות ששום דבר לא קורה. באותה מידה שאנו מגינים על פנינו כשמניפים מולנו אגרוף, מתוך אותו רפלקס אני מרגיש שאני צריך להגן על עצמי מפני פגיעה. אבל מי יפגע בי? אני כמובן. "למה" אתם שואלים? אני מנחש שההרגשה הזו מבוססת על חוויות העבר (אישפוז פסיכיאטרי עקב שלושה ניסיונות התאבדות). הנפש שלי רגילה לכך שהכוחות החזקים ביותר שיש לה הם שליליים, אני רגיל לכך שהכוח שלי פונה נגדי (זה לא ממש שהוא פונה נגדי, אלא אני מסית אותו נגדי מבלי לשים לב לכך). כעת כשאני מגלה גם את הצד הלבן של היין יאנג, אותם רפלקסים נורים באופן אוטומטי. מה אני יכול לעשות כדי לנטב את הכוחות שלי יותר ביעילות?
בשנה האחרונה גליתי שיש לי יותר כוח מאי שפעם העזתי לשער. פתאום כל החלומות האלו שרצו בראש שלי מתחילים לתפוס אחיזה על המציאות, ואני מוצא את עצמי מגשים דברים שמאז ומעולם רציתי, אך אף פעם לא שיערתי שביכולתי להגשימם. הבעיה היא, שאני גם פוחד מהכוח שלי. יש בי תחושה כזו כאילו משהו רע הולך לקרות, למרות ששום דבר לא קורה. באותה מידה שאנו מגינים על פנינו כשמניפים מולנו אגרוף, מתוך אותו רפלקס אני מרגיש שאני צריך להגן על עצמי מפני פגיעה. אבל מי יפגע בי? אני כמובן. "למה" אתם שואלים? אני מנחש שההרגשה הזו מבוססת על חוויות העבר (אישפוז פסיכיאטרי עקב שלושה ניסיונות התאבדות). הנפש שלי רגילה לכך שהכוחות החזקים ביותר שיש לה הם שליליים, אני רגיל לכך שהכוח שלי פונה נגדי (זה לא ממש שהוא פונה נגדי, אלא אני מסית אותו נגדי מבלי לשים לב לכך). כעת כשאני מגלה גם את הצד הלבן של היין יאנג, אותם רפלקסים נורים באופן אוטומטי. מה אני יכול לעשות כדי לנטב את הכוחות שלי יותר ביעילות?