מפגש פורום הבוגדים

thewierdo

New member
מפגש פורום הבוגדים

כולנו נפגשים ואז אורגיה ואז מספרים איך הרגשנו אחרי....אני דיי בטוח פה שא אחד לא רוצה שיבגדו בו ולפתוח לזה פורום נשמע לי כמו פורום ''הגנבים'' או פורום ''הבני זונות שחונים בחניה כפולה על פרנציפ'' אם אתה רוצה לבגוד תבגוד. אבל אם אתה מספר מעלליך באיטרנט זה כבר פוזה. טיפה אינפנטילי ...מצטער להגיד... אני אשמח אבל אם תראו לי את הצד הטוב של העניין.יצא לי לבגוד. מודה. וההרגשה אחר כך היא נוראית...איך אתם מצליחים לעזעזל?!?!
 

אור36

New member
כבר רץ לספר לחברה.........../images/Emo24.gif

יצא לי לבגוד. מודה. תכתוב תשחרר תרגיש טוב יותר................ מסתבר שאתה לא לבד.........
 
נכון. גם אני בוגדת, אבל אני זונה

לא מגיע לזה פורום מה אתם מציגים את זה באור אירוטי "מים גנובים", אתם מועלים באמון של מישהו שאוהב אתכם. יש לכם שמץ של מושג כמה אתם רעים? מה אתם מרגישים בסרט...זה דבר אחד לראות את זה בטלויזיה ודבר אחר לפתוח מועדון חברתי, להנות מעידוד של אחרים, לנקות קצת תמצפון. רע לכם במצפון. מאיפה החוצפה? תבגדו ותתביישו בזה כי זה אחד הדברים היותר איומים שעשיתם. וכמו שאמרתי- גם אני בוגדת. אבל אבוי לי אם אי פעם אני אתגאה בזה.
 

אנטוני2

New member
סטלה הקטנה עם הפה הגדול

היי סטלה הנושא מורכב ומאוד לא פשוט,יש המון סיבות למצב זה , (וזה נושא רחב לשרשור חדש), התופעה קיימת פחות או יותר מיום שבו נוצר האדם הראשון,זה מקביל פחות או יותר למקצוע הזנות מבחינת הוותק , התופעה קיימת והיא חוצה מגזרים, עדות, גזע, מין, כול שכבות הציבור מכול סוג וצבע, ההבדל בנינו חברי הפורום , לבין שאר הבוגדים, שאין לנו כול בעיה לדבר על הנושא, לפתח אותו מכול זווית אפשרית, והכי חשוב להתעמת עם מה שבחרנו,אנחנו לא מנסים לייפות כלום, אנו שמים הכול על השולחן ללא כחל ושרק ,אנחנו המעט שיש בם אומץ ואם תרצי ביצים לעמוד נכוחה מול הבחירות שלנו, וזה עדיף בעיני מכול הצבועים והמתחסדים שהם הרוב בחברה, היכולת שלנו לכתוב כאן, לשתף ולהשתתף היא בבחינת לקיחת אחריות על הדרך בה בחרנו ללכת, ואם לא יהיה פורום , ולא נכתוב בו , אזי התופעה תעלם?????????? איני יודע מה נסיונך בחיים , ניכר שיש לך עוד הרבה מה ללמוד,
 

enigomontoya

New member
באמת גועל נפש

ממש תועבה, כל החולירות שבוגדים הם ממש לא בני אדם. אבל לא רק הם, גם העוקפים מימין, מערבבי חלב ובשר, מאכילי החיות בגן החיות ובכלל כל מי שלא חושב כמו סטלה. אז יאללה קטנטונת, לא טוב, יש עוד מיליון פורומים. אם אנו כל כך רעים, למה את פה ? והעיקר שאת לא מתגאה בבגידות שלך (אבל אמרת זאת פעמיים)
 
זה לא היה רציני נכון?????

לבגוד הצלחת ולהבין אותנו לא????. ובכלל מי ביקש הבנה ,
 
הילה ,אני מתחבר,,

אלייך במובן שאיש הישר בעיניו יעשה. הבוגדים ,זכותם ,מי שחושב בצורה שונה ,יש לכבד אותו על צורת חשיבתו האחרת . אני כמוך חדש בפורום ,אפשר ואף כדאי להוציא לאור מחשבות והגיגים ,אכן לא צריך לחפש הבנה ,אך העלאת הדברים על הכתב ,מאפשרת הקלה ,ואם יש לא אחת תגובות שוגעות בלב העניין הרי זה משובח . יום טוב
 

אור36

New member
תמיד מגעים גם הטרולים.......

לכולנו יש מקום בשייט..............
 
זכותו להביע דעה

אבל לא ביקורת ,וזה היה ביקורת!
 
לא באתי בשביל הפוזה

אבל אני גם לא מכה על חטא מוכרחה להודות שבאופן מוזר ביותר אין לי ייסורי מצפון
 
למעלה