מעניין אותי.

יוסי®

New member
לך תדע......אולי שנה הבאה

נחזור לשנוא אותם
בכל מקרה, מלחמה כמו שהם נתנו למכבי בשנות ה-80 הם לא יתנו בשנים הקרובות, אבל לעולם אין לדעת.....
 

The Messiah

New member
הפועל במצב דווקא דיי סביר...

הבעיה היחידה היא שאני מקבל את ההרגשה שהקבוצה פועלת על מיכל ריק במה שקשור לכסף כי כאילו הם הביאו שחקנים ממש ממש טובים העונה אבל מאיפה הכסף... זה בטח יתגלה בקרוב. ועוד דבר איך שכחתי את מכבי "מונופול" תל אביב השנואים עלי מאוד.
 

חזיר בר

New member
אני מקווה שאתה טועה

וולדמיר הוא לא סתם מישהו שהבטיח כסף ויעלם,זה לא נראה לי סביר,כי הוא מיליונר מפורסם בכל העולם. יהיה בסדר עם הפועל.
 
לא נראה לך סביר

שמאפיונר שמבוקש ברוסיה יחליט שנמאס לו להשקיע בעסק כמו הכדורסל הישראלי וילך לו לדרכו? זה לא תסריט עד כדי כך דמיוני. אפשר רק לקוות שכשהוא יעזוב הוא ישאיר את הקבוצה במצב טוב וראויה לרכישה ולא במצב שבו היא קבוצה מעוכה ורמוסה כמו שהוא קיבל אותה.
 
בהפועל תל אביב

הדברים נוטים בדרך כלל לנוע ממצב סביר לקטסטרופלי במהירות מדהימה. כרגע יש כסף,והדגש הוא על כרגע,אבל אף אחד לא יודע עד מתי לגוז´ינסקי יהיה חשק להשקיע בקבוצה וכמה,ואף אחד לא יודע מי יהיו אם בכלל האנשים שיבואו אחריו. אבל בכל אופן המצב הרבה יותר טוב ממה שהוא היה לפני שנה,שאז לא היה כסף,היו חובות מפה עד להודעה חדשה והפועל היתה קבוצה שכל שאיפותיה היו לא לרדת עוד ליגה
 
הקבוצה של שאול מקומה באמת בלאומית ב

כי הקבוצה של שאול נוהלה כמו שוק ולא היה לה מקום בלאומית א´(לא שלאומית א´ בליגה המפוארת בישראל זה כזה הישג מרשים אבל עדיין..). להפועל ת"א לא רק שיש מקום,היא חיונית ללאומית א´ ולכדורסל הישראלי. ואני לא מדבר על הגרסאות מעוררות הרחמים של הקבוצה הזאתי שהוצגה לראווה בביקורים האחרונים שלה בליגה,אלא על הפועל ת"א ההיסטורית,הפועל ת"א של עידן טרום שאול. זאת שהייתה נותנת מאבקים חסרי פשרות למכבי ת"א,אפילו שברובם היא הייתה מפסידה. לזאת שהייתה במשך שנים הקבוצה השניה של הכדורסל הישראלי. זאת עם הקהל החם והתומך בהר הגעש של אוסישקין לפני שהוא הפך להיות בית קברות שבו מבקרים מדי פעם 20-30 איש במשחק ליגה. עם כל הכבוד לירושלים,קבוצה שהיו"ר שלה מכריז לפני תחילת העונה שאין טעם להשקיע כסף כי במילא הם יסיימו מקסימום מקום שני,ושחוטפת תבוסות ביתיות משפילות בגמר הפלייאוף לא מסוגלת להיות הקבוצה מספר 2 של הכדורסל הישראלי. רק הפועל ת"א יכולה לתת אלטרנטיבה למכבי,ולהחזיר לליגה מעט(מעט מאוד)מהתחרותיות שהיא כל כך צריכה. אז בוא נהיה ריאליים ונגיד שהפועל לא הולכת לחזור בהינף מטה קסמים לטופ של הכדורסל הישראלי(למרות שהשמועות שמסתובבות סביב לאוסישקין בנוגע לכוונות של גוז´ינסקי מעוררות תאבון..),אבל בתוך כמה שנים אם באמת יזרום הכסף ויבואו שחקנים ראויים(לא שאול,פליישר וגלעד כץ זה לא שחקנים ראויים) אז הפועל יכולה בהחלט לבסס את עצמה מחדש כקבוצה מספר שניים של הכדורסל הישראלי(אופטימיות? אני? משהו פה לא בסדר...). פאו אומנם שימחה מאוד את ליבם של כל אוהדי הפועל בגמר הליגה האירופית ב99/00,אבל האהבה לפאוק היא הרבה יותר עמוקה מאשר משחק אחד. לאורך שנות ה90´ פאוק נפגשה פעמים רבות עם מכבי ובלא מעט מהמפגשים האלה הצטרפו אוהדים של הפועל לאוהדי פאו ביציע ועודדו ביחד איתם,דבר שחזר על עצמו גם כשפאוק שיחקו בטדי נגד בית"ר לפני שנה. עקב כך המהלך השנים פיתחנו קשר רגשי עמוק לפאוק סלוניקי שהיא עד היום אחת הקבוצות החביבות על הקומץ האוסישקינאי הלוחם. PAOK OLE! נ.ב שאול לך ביתה!
 

חזיר בר

New member
חשבתי שכולך פסימיות

אבל ידוע שבלב כל אוהד הפועל יש את זיק האופטמיות שגורם לו להמשיך להיות אוהד.
 
אני לא פסימי,אני ריאלי

וחוץ מזה שגם אם הייתי פסימי מי יכול להאשים אותי אחרי מה שהלך בשנים האחרונות בהפועל כדורסל?
 

Kgt1

New member
יצא דווקא די מעניין שהקבוצה היוונית

האהודה עליי, עוד מאז הפיינל פור בישראל, היא דווקא אולימפיאקוס. ומשום כך אני שונא פנאתנייאקוס כבר שנים רבות. ואני ממש מתקשה להיזכר בכל כך הרבה מפגשים בין מכבי לפאוק... אבל זה אני והזכרון שלי. אגב פתאום נזכרתי שיכול להיות שנפגשנו בעבר... שנה שעברה שיחקתם משחק ליגה באשדוד. היית בו? כי אני זוכר שהיו איזה כמה חברה עם צעיפים אדומים שהגיעו למשחק, בזמן שאני שיחקתי כדורגל מחוץ לאולם עם חברים שלי...
 
למעלה