כבר הצגתי תמונות של הכניסות
מכיוון מערב לא היה שום תמרור, מצד מזרח היו תמרורים האוסרים כניסה, אבל לפניהם שלטים המצביעים אל הדרך למי שרוצה להגיע לבאר שבע או....למעלה עקרבים. אחרי תמרורים האוסרים כניסה ישנם תמרורים המגבילים את מהירות הנסיעה ל-50 קמש..... בקיצור, כל השלטים והתמרורים סותרים אחד את השני, והמסקנה שמישהו הציב תמרורים באופן בלתי חוקי בגלל הבעיה המוכרת של ריב בין גופים שונים, מי לא יטפל בדרך. מהבחינה הפיזית, לא צריכה להיות שום בעיה בנסיעה על הכביש לכל סוגי כלי הרכב, החלק הבעיתי הוא הכביש בדרך לכביש הערבה ששוליו עלולים להיסחף בחלקם אבל חברת המחצבות דואגת לטיפול בכביש כיוון שהמשאיות שלה משתמשות בדרך.