מעלה עקרבים

מעלה עקרבים

בכניסה לדרך המובילה לכיוון מעלה עקרבים תמרור המורה על קצה הדרך. כאשר ממשיכים אחרי הפניה למכתש הקטן יש אפשרות להגיע עד קצה הדרך ועד כביש 90,כלומר אין שלט ממשי הוסר כניסה לכביש. בכניסה התחתונה לפני העליה, שלט אין כניסה לכל כלי רכב. כל השלטים והתמרורים הישנים נהרסו. כלומר אסורה העליה והנסיעה בכביש במעלה. אולי יעשה מישהו דבר לפתוח את הדרך היסטורית היפה
 
תודה רבה חיים

לגבי שיפוץ הציר: מפיך לאוזנו של השוכן במרומים - dein Wort in Allahs Ohr
 
כבר הצגתי תמונות של הכניסות

מכיוון מערב לא היה שום תמרור, מצד מזרח היו תמרורים האוסרים כניסה, אבל לפניהם שלטים המצביעים אל הדרך למי שרוצה להגיע לבאר שבע או....למעלה עקרבים. אחרי תמרורים האוסרים כניסה ישנם תמרורים המגבילים את מהירות הנסיעה ל-50 קמש..... בקיצור, כל השלטים והתמרורים סותרים אחד את השני, והמסקנה שמישהו הציב תמרורים באופן בלתי חוקי בגלל הבעיה המוכרת של ריב בין גופים שונים, מי לא יטפל בדרך. מהבחינה הפיזית, לא צריכה להיות שום בעיה בנסיעה על הכביש לכל סוגי כלי הרכב, החלק הבעיתי הוא הכביש בדרך לכביש הערבה ששוליו עלולים להיסחף בחלקם אבל חברת המחצבות דואגת לטיפול בכביש כיוון שהמשאיות שלה משתמשות בדרך.
 
הכניסה ממערב

א. אין תמרורים פרט לשלט. תמרור האוסר נסיעה (כגול לבן עם מסגרת אדומה) היה מושלך בצד 30 מטר מהצומת. ב. תאריך צילום התמונות 1.11.2008 ג. במסגרת ליווי צועדים בשביל ישראל, יש להניח שבעוד זמן מה שוב אהיה שם...
 
החשד שהשלטים האוסרים נסיעה, הוצבו שלא כדין

עובדה שאחריהם נמצאים שלטים המגבילים את מהירות הנסיעה ל-50 קמ"ש.............
 
למעלה