יו סוקי כמה אתה מגזים.
איזה מדיה איזה בטיח . אני בקושי רואה טלויזיה.
אפשר לומר בכלל לא.
אין לי זמן וחשק לראות טלויזיה. ולא מטעמי דת אלא מהטעמים שציינתי.
יאיר לפיד הוא נעלם גדול לבינתיים עד אשר האובך יעלם.ואז נגלה מי הוא יאיר לפיד.
לפחות אני יודעת שהוא חתיך , בוקסייר, והונגרי.
שזה מספיק לי. כרגע.