מעושרות. האומנם??.????

סאן אוף א-ביצ', דיי קילד ג'ני !

(סאוטפארק)
 
את בנאדם זהב, אבל המדיה פירקה אותך

אבל אל חשש, את לא מיעוט
יאיר לפיד יוציא אותנו מזה
 

גניפר14

New member
יו סוקי כמה אתה מגזים.

איזה מדיה איזה בטיח . אני בקושי רואה טלויזיה.
אפשר לומר בכלל לא.
אין לי זמן וחשק לראות טלויזיה. ולא מטעמי דת אלא מהטעמים שציינתי.
יאיר לפיד הוא נעלם גדול לבינתיים עד אשר האובך יעלם.ואז נגלה מי הוא יאיר לפיד.
לפחות אני יודעת שהוא חתיך , בוקסייר, והונגרי.
שזה מספיק לי. כרגע.
 
בואי נשאל את כולם אם הם חושבים שאת לא רואה

טלויזיה

נסיכה שלי, כל פעם שאת בעה עם ידיעה היא או על משהו מהטלויזיה או משהו אחר מהמדיה (פייסבוק וכו')
מדימאניה
 

גניפר14

New member
תקשיב מתוק

כשכתבתי על המעושרות
בדיוק אימי נכנסה לחדר ואמרה לי קראת על כך וכך וכך....................
ואז היא דיווחה לי שתהיה תוכנית עם אמנון לוי.
אימי היא זו שרואה טלויזיה רוב הזמן.
אני רוב הזמן בחוץ , וכשאני מגיעה לביתי אני עושה הכל חוץ מלראות טלויזיה.
ושלא תבין אותי לא נכון טלויזיה זה דבר טוב.
לומדים המון דברים משם.
כמו למשל שצריך לשלם את האגרה.
 

ראסטלין

New member
"יאיר לפיד יוציא אותנו מזה"?!?!?!

שהרב אמנון יצחק לא ישמע על זה... יו ניגר יו
 

גניפר14

New member
לא מאמי לא מכירה. אין לי זמן לראות טלויזיה.

יש עדיין את הסידרה הזו?
ואם כן איזה ערוץ?
 

puma141

New member
ג'ני לא שאני יודעת...

היא הייתה בעבר, אבל את יכולה למצוא את זה בנט, וזו סידרה קורעת.
 
אני מאמין שגם מהפוזיציה שלו הוא יכול להביא

למהלך שעלול בהחלט להכתב בדפי ההיסטוריה
כל מה שחסר לו זה סוקי
 
למעלה