אבקש את עזרתכם כיצד להעביר את רשימת הטלפונים מהפאלם 3C הישן ל- 2210 נסיתי להעביר באמצעות OUTLOOK בכל מיני פורמטים של יבוא /יצוא לא הולך בשום אופן פורמט ( Vcard (vcf מוכר בשתי התכנות אבל עוברת רק הרשומה הראשונה!!!
הוא לסנכרן את הפאלם לאוטלוק באמצעות תוכנה מקשרת דוגמת פוקט מירור (בד"כ מצורפת לדיסק ההתקנה של הפאלם) ישנן גם תוכנות אחרות וכל מה שאת זקוק לו זה סנכרון אחד בודד מול אטלוק ... (תוכל להסתייע גם בפורום פאלם) לאחר שהנתונים יהיו על האטלוק, סנכרן את ה 2210 וזה הכל...