מעבר מפאלח לIAPQ 2210

gadily

New member
מעבר מפאלח לIAPQ 2210

אבקש את עזרתכם כיצד להעביר את רשימת הטלפונים מהפאלם 3C הישן ל- 2210 נסיתי להעביר באמצעות OUTLOOK בכל מיני פורמטים של יבוא /יצוא לא הולך בשום אופן פורמט ( Vcard (vcf מוכר בשתי התכנות אבל עוברת רק הרשומה הראשונה!!!
 

ron20

New member
הפשוט ביותר ...

הוא לסנכרן את הפאלם לאוטלוק באמצעות תוכנה מקשרת דוגמת פוקט מירור (בד"כ מצורפת לדיסק ההתקנה של הפאלם) ישנן גם תוכנות אחרות וכל מה שאת זקוק לו זה סנכרון אחד בודד מול אטלוק ... (תוכל להסתייע גם בפורום פאלם) לאחר שהנתונים יהיו על האטלוק, סנכרן את ה 2210 וזה הכל...
 
למעלה