"מס" על ירושה?

מצב
הנושא נעול.

מלו2

New member
"מס" על ירושה?

"מס" על ירושה?
היום כשניגשתי לבנק שבו מופקדים כספים ש"אמי" ז"ל הפקידה והורישה אותו לי, אמר לי הפקיד שעלי לשלם 1/2% על הכספים. האם ישנו חוק כזה שהבנק יגבה 1/2% על הכספים?
 
תשאלי את הבנק מכח מה הם דורשים זאת

"מס" על ירושה?
היום כשניגשתי לבנק שבו מופקדים כספים ש"אמי" ז"ל הפקידה והורישה אותו לי, אמר לי הפקיד שעלי לשלם 1/2% על הכספים. האם ישנו חוק כזה שהבנק יגבה 1/2% על הכספים?
תשאלי את הבנק מכח מה הם דורשים זאת
 

מלו2

New member
מדוע אין תגובה על שאלתי "מס" על ירו

"מס" על ירושה?
היום כשניגשתי לבנק שבו מופקדים כספים ש"אמי" ז"ל הפקידה והורישה אותו לי, אמר לי הפקיד שעלי לשלם 1/2% על הכספים. האם ישנו חוק כזה שהבנק יגבה 1/2% על הכספים?
מדוע אין תגובה על שאלתי "מס" על ירו
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה