"מס" על ירושה?
היום כשניגשתי לבנק שבו מופקדים כספים ש"אמי" ז"ל הפקידה והורישה אותו לי, אמר לי הפקיד שעלי לשלם 1/2% על הכספים. האם ישנו חוק כזה שהבנק יגבה 1/2% על הכספים?
"מס" על ירושה?
היום כשניגשתי לבנק שבו מופקדים כספים ש"אמי" ז"ל הפקידה והורישה אותו לי, אמר לי הפקיד שעלי לשלם 1/2% על הכספים. האם ישנו חוק כזה שהבנק יגבה 1/2% על הכספים?
"מס" על ירושה?
היום כשניגשתי לבנק שבו מופקדים כספים ש"אמי" ז"ל הפקידה והורישה אותו לי, אמר לי הפקיד שעלי לשלם 1/2% על הכספים. האם ישנו חוק כזה שהבנק יגבה 1/2% על הכספים?