יש לי כ-4 סוגים של מסקרות
כולן נקנו בבת אחת רק בכדי שאוכל לנסות אותן יום יום ולהגיע להחלטה מה הכי טוב... אני לא זוכרת את השם השני של כל מסקרה לכן אגדיר אותן לפי צבע האריזה 1. לוריאל - (מבחוץ בצבע אפור ) 2. ניוואה - (מבחוץ בצבע כחול 3. מייבלין - (מבחוץ ורוד, פקק ירוק) 4. רבלון - (מבחוץ שחור) קניתי את כולם בדיוטי פרי לפני כשנתיים כל אחת עלתה בין 6.7 $ ל- 9.9 $ לא יקר - אבל לפני שנתיים !!!!! ב ה צ ל ח ה !!!! ספרי לנו מה בחרת ......