מסקרה.....

shiraz2

New member
מסקרה.....

אני נוסעת השבוע לקנות מסקרה חדשה, אחרי המון המון אכזבות מהקודמות שלי........ יש לכם המלצות? באיזה מסקרה אתן משתמשות?
ות, שירז
 
אני ממליצה על....

מסקרה של מייבלין איליגאל לנט מסקרה לריסים ארוכים יותר ומופרדים! היא כזו טובה!!! חבלז! בחיים לא ראיתי ריסים יפות כאלה....בהתחלה כששמתי ממש הרבה ...כזה סתם...נראתי כאילו שמתי מלאכותיות.... אבל אחר כך...כששמתי כמו שצריך...זה מהמהם1!!!!!
 

shelycat

New member
לא זול אבל.......

לא היו לי פספוסים עם המסקרה של שאנל (מעולה) ויש לי גם מסקרה מצוינת של איב סאן-לורן שהן פשוט חבל על הזמן.
 

Springy

New member
לנקום

כל המסקרות מעולות, אני אוהבת במיוחד את הDEFINICILS והMAGNIFICILS .
 

Springy

New member
עוד כמה מומלצות...

לאש דאבלינג של קליניק אקסטרים סיל של שאנל אילוז´יוניסט של לאודר המסקרה של סיסלי
 

MSHARONI

New member
יש לי כ-4 סוגים של מסקרות

כולן נקנו בבת אחת רק בכדי שאוכל לנסות אותן יום יום ולהגיע להחלטה מה הכי טוב... אני לא זוכרת את השם השני של כל מסקרה לכן אגדיר אותן לפי צבע האריזה 1. לוריאל - (מבחוץ בצבע אפור ) 2. ניוואה - (מבחוץ בצבע כחול 3. מייבלין - (מבחוץ ורוד, פקק ירוק) 4. רבלון - (מבחוץ שחור) קניתי את כולם בדיוטי פרי לפני כשנתיים כל אחת עלתה בין 6.7 $ ל- 9.9 $ לא יקר - אבל לפני שנתיים !!!!! ב ה צ ל ח ה !!!! ספרי לנו מה בחרת ......
 
למעלה