מספר תמונות מתחנת פ"ת- קרית אריה

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
../images/Emo127.gif

בועז בחייאת אל דבר איתי במספרי
כבישים דבר איתי במקומות יעני אתה מתכוון כביש 38 זה כביש העיקולים? שמוביל לבית שמש מי-ם איפה צומת שמשון?
 

67AMIT

New member
אחת השטויות של הרכבת

מספר תמונות מתחנת פ"ת- קרית אריה
בנין התחנה מתחיל לקבל צורה..
אחת השטויות של הרכבת
כרגע התחנה כמו גם התחנה הנוספת בסגולה פ"ת היא חסרת הגיון לחלוטין... למה לא לבנות תחנות יותר קרובות לעיר? והרי רק כמה ק"מ משם נמצאת השכונה החדשה של פ"ת אם המושבות... מה הטעם בעוד תחנה מחוץ לעיר?
 

amit1270

New member
יש לך מקום אחר להעביר את המסילה?

אחת השטויות של הרכבת
כרגע התחנה כמו גם התחנה הנוספת בסגולה פ"ת היא חסרת הגיון לחלוטין... למה לא לבנות תחנות יותר קרובות לעיר? והרי רק כמה ק"מ משם נמצאת השכונה החדשה של פ"ת אם המושבות... מה הטעם בעוד תחנה מחוץ לעיר?
יש לך מקום אחר להעביר את המסילה?
 

67AMIT

New member
לא צריך להזיז את המסילה אלא את

יש לך מקום אחר להעביר את המסילה?
לא צריך להזיז את המסילה אלא את
התחנה, כמה מטרים מזרחה לכיוון סגולה עוברת הרכבת בסמוך לשכונת מגורים מרכזית...
 

אורי404

New member
מקריאה על דבריך:

לא צריך להזיז את המסילה אלא את
התחנה, כמה מטרים מזרחה לכיוון סגולה עוברת הרכבת בסמוך לשכונת מגורים מרכזית...
מקריאה על דבריך:
אני מבין שבמקום להקים שתי תחנות, היה עדיף להקים תחנת רכבת אחת בפתח תקווה, שתהיה בין סגולה לקרית אריה. אם כך ייתכן שזה היה דעיף ומוריד עלויות.
 

67AMIT

New member
מדוייק.

מקריאה על דבריך:
אני מבין שבמקום להקים שתי תחנות, היה עדיף להקים תחנת רכבת אחת בפתח תקווה, שתהיה בין סגולה לקרית אריה. אם כך ייתכן שזה היה דעיף ומוריד עלויות.
מדוייק.
 

אורי404

New member
יש מן הצדק בדבריך.

אחת השטויות של הרכבת
כרגע התחנה כמו גם התחנה הנוספת בסגולה פ"ת היא חסרת הגיון לחלוטין... למה לא לבנות תחנות יותר קרובות לעיר? והרי רק כמה ק"מ משם נמצאת השכונה החדשה של פ"ת אם המושבות... מה הטעם בעוד תחנה מחוץ לעיר?
יש מן הצדק בדבריך.
בעבר הרחוק הייתה שלוחה שהייתה קרובה למרכז העיר לא רחוק מהתחנה המרכזית. מדוע בכל זאת מקימים את תחנת קרית אריה? מקימים כדי שלא תהיה סטייה מקו כפר סבא-תל אביב. הרי לא יפתחו קו במיוחד עבור שלוחה קצרה. תחנת קרית אריה אמנם לא נמצאת במרכז העיר, אך עדיין היא קרובה לאיזור התעשיה, קרובה לשכונות המגורים השונים וגם לא רחוקה רגלית מבית החולים בלינסון ומהקניון שמולו. לכן יש סבירות שתחנה זו תצליח בכמות הנוסעים. הרי כיום בתחנת סגולה למרות מיקומה משתמשים רבים. עוד יותר טוב עבור תושבי פתח תקווה יהיה כאשר תופעל הרכבת הקלה, אך יש עוד חזון למועד.
 

67AMIT

New member
פ"ת היא בכלל זוועה תחבורתית

יש מן הצדק בדבריך.
בעבר הרחוק הייתה שלוחה שהייתה קרובה למרכז העיר לא רחוק מהתחנה המרכזית. מדוע בכל זאת מקימים את תחנת קרית אריה? מקימים כדי שלא תהיה סטייה מקו כפר סבא-תל אביב. הרי לא יפתחו קו במיוחד עבור שלוחה קצרה. תחנת קרית אריה אמנם לא נמצאת במרכז העיר, אך עדיין היא קרובה לאיזור התעשיה, קרובה לשכונות המגורים השונים וגם לא רחוקה רגלית מבית החולים בלינסון ומהקניון שמולו. לכן יש סבירות שתחנה זו תצליח בכמות הנוסעים. הרי כיום בתחנת סגולה למרות מיקומה משתמשים רבים. עוד יותר טוב עבור תושבי פתח תקווה יהיה כאשר תופעל הרכבת הקלה, אך יש עוד חזון למועד.
פ"ת היא בכלל זוועה תחבורתית
והכוונה היא מבחינת התח"צ במרכז העיר כמה שהמצב לא היה מושלם עם דן היום הוא קטסטרופה הפתרון הוא אגב מאוד פשוט- הארכת הקו האדום של הרק"ל עד לסגולה (ואולי ראש העין) והמשך השלוחה שיוצאת שמאלה מז'בוטינסקי גם ימינה כך שתגיע לנווה עוז, כפר גנים והדר גנים. באופן הזה יהיה כיסוי תחבורתי טוב לפ"ת שהיא אחרי הכל העיר החמישית בגודלה בארץ...
 

אורי404

New member
../images/Emo45.gif

פ"ת היא בכלל זוועה תחבורתית
והכוונה היא מבחינת התח"צ במרכז העיר כמה שהמצב לא היה מושלם עם דן היום הוא קטסטרופה הפתרון הוא אגב מאוד פשוט- הארכת הקו האדום של הרק"ל עד לסגולה (ואולי ראש העין) והמשך השלוחה שיוצאת שמאלה מז'בוטינסקי גם ימינה כך שתגיע לנווה עוז, כפר גנים והדר גנים. באופן הזה יהיה כיסוי תחבורתי טוב לפ"ת שהיא אחרי הכל העיר החמישית בגודלה בארץ...
 
צודק במאה אחוז, וחיים עוזר הפך לסיו

צודק במאה אחוז, וחיים עוזר הפך לסיו
לסיוט כולם שונאים לנסוע בחיים עוזר (אחד הרחובות הראשיים, העירייה נמצאת בו וכו') הפכו אותו מכביש בעל שני נתיבים לכל צד לכביש עם נתיב אחד ומדרכה ארוכה ומיותרת. יש בו פקקים רבים, וכל הנהגים שונאים לנסוע בו מר אדי קואז, חבר מועצת העירייה (ואלוף הג'ודו העולמי) מטפל בנושא, מגנה בקביעות בעיתונים את ראש העיר (שלא עושה כלום למען התחבורה) על כך
 

mishmesh

New member
אבל אפשר לבטל את הסטיה כך../images/Emo26.gif

יש מן הצדק בדבריך.
בעבר הרחוק הייתה שלוחה שהייתה קרובה למרכז העיר לא רחוק מהתחנה המרכזית. מדוע בכל זאת מקימים את תחנת קרית אריה? מקימים כדי שלא תהיה סטייה מקו כפר סבא-תל אביב. הרי לא יפתחו קו במיוחד עבור שלוחה קצרה. תחנת קרית אריה אמנם לא נמצאת במרכז העיר, אך עדיין היא קרובה לאיזור התעשיה, קרובה לשכונות המגורים השונים וגם לא רחוקה רגלית מבית החולים בלינסון ומהקניון שמולו. לכן יש סבירות שתחנה זו תצליח בכמות הנוסעים. הרי כיום בתחנת סגולה למרות מיקומה משתמשים רבים. עוד יותר טוב עבור תושבי פתח תקווה יהיה כאשר תופעל הרכבת הקלה, אך יש עוד חזון למועד.
אבל אפשר לבטל את הסטיה כך

אמרת שלא מקימים תחנה *בתוך* פתח תקווה כדי שלא תהיה סטייה מהקו תל אביב-כפר סבא. אבל אפשר לעשות פתרון כמו שבתמונה, כך שהרכבות המגיעות מתל אביב יפנו לתוך השלוחה לפתח תקווה, ושם הרכבת "תחליף כיוון" ואז תסע לכיוון ראש העין כמו בקשת המופיעה בתמונה. הרי הרכבות הנוסעות בקו הזה הן ממילא רכבות היכולות לנסוע לשני הכיוונים. דרך אגב, אני לא ממציא את הרעיון מהראש שלי. בתב"ע ובתמ"מ מופיעים תרשימים של המסילות האלו, בשלוחה שתוביל היישר אל התחנה המרכזית בפתח תקווה. מיקום כזה יהיה הרבה יותר אטרקטיבי ואם התחנה תהיה ממוקמת בה אני מבטיח לך אישית שיהיו בה הרבה הרבה יותר נוסעים מאשר בתחנות סגולה וקרית אריה ביחד. בעבר הרי הייתה שלוחה של הרכבת לתוך פתח תקווה, ועדיין נשארו שרידי מסילה לא מעטים באזורים מסוימים בעיר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה