מספר אופציות

תשובה

יש כאן כמה דברים.
א. את מדברת על שנות לימוד רבות שהמסלול שתבחרי ידרוש ממך
ב. הכיוון הרצוי לך, לא ברור לך לגמרי
ג. לא ניתן לנבא מה יהיה בעוד 4-5 שנים בשוק העבודה.
כדי להתקדם, לא תמיד נדרש תואר, ובמקומות שהוא נדרש, לעתים תואר ראשון לא מספיק.
תואר זה לא הכל, חשוב קודם כל להגדיר את המהות ואז לפעול בהתאם.
חבל לי שתירשמי למסלול כלשהו מאלה שציינת, ואחרי כך וכך שנים תגלי שזה לא בדיוק הכיוון שאת רוצה, שמתאים לך,
שמעניין אותך ותרגישי שבזבזת לשווא עוד 4-5 שנים.
דרך יעילה יותר בעיניי היא להשקיע בהתייעצות עם איש מקצוע, בין פגישה לכמה פגישות, שעשויה ליצור יותר בהירות ועשויה לחסוך לך שנים וכסף רב. עם יועץ תעסוקתי בכיר או אפילו סדנה טובה בנושא בחירת כיוון קריירה.
 

talkab

New member
מספר אופציות

שלום רב,
אני רציתי ללמוד הנדסת תעשיה וניהול אבל מכיוון שאני לומדת באו"פ התואר הזה יקח לי 10 שנים.
כרגע אני בהתלבטות בין 3 מסלולים:
ניהול עם חטיבה בחשבונאות
ניהול עם חטיבה בלוגיסטיקה
דו חוגי ניהול וכלכלה
י
מה עדיף? אין לי תחומי עניין ספציפיים או העדפה מסויימת, אני חושבת יותר על תואר שיקנה לי כלים להתקדם לתפקידים טובים בעתיד.
 
איזה תפקידים?

באיזה הקשר? כתבת כאן מטרה מאוד כללית. נסי להיות יותר ספציפית,
או תני דוגמאות. לפני שבוחרים מסלול לימודים, אני מאוד ממליצה להיות כמה שיותר בהירים לעצמנו לגבי מטרת הלימודים.
 
למעלה