ע"י סקרנים בלבד. איש לא יודע אם הוא רציני מאחר ואתה לא נתת פרט שמאפשר לשקול את ההצעה. אז על מה מדובר? ומה המייל שלך ....או שתרשום הפרטים כולל טלפון בחתימה, הוראות ביצוע בשורה האדומה בכניסה לפורום. שבת שלום, חיה
אם לא ברור אני מקוה שההבהרה שלי תעזור.... מוצע למכירה מתקן/דוכן להכנת משקה שנקרא סנואובול - כדור שלג, שנמכר בכוסות בגודל מסוים ועל זה שופכים סירופ בטעם שבוחר הלקוח. הגימיק לדעתי שתיית שלג בטעמים נבחרים.....כבר שתיתם שלג? לי זה היה דווקא טעים ונחמד. המעונינים יפנו ל- [email protected] ותמורת סכום מסוים האחד ימכור והשני יקנה. זהו סוף מעשה בכוונה תחילה. שיהיה בהצלחה למוכר ולקונה.