מסירת דוכן

  • פותח הנושא yvl5
  • פורסם בתאריך

yvl5

New member
דוכן אטרקטיבי למסירה

למסירה דוכן מיוחד במינו גימיק חדש בארץ לרציניים כולל ארועים סגורים
 

HayaBee

New member
הי יובל, אנא תן פרטים כדי שלא תוטרד

ע"י סקרנים בלבד. איש לא יודע אם הוא רציני מאחר ואתה לא נתת פרט שמאפשר לשקול את ההצעה. אז על מה מדובר? ומה המייל שלך ....או שתרשום הפרטים כולל טלפון בחתימה, הוראות ביצוע בשורה האדומה בכניסה לפורום. שבת שלום, חיה
 

yvl5

New member
מסירת דוכן

בראשותי דוכן snoball שזה כוס 0.5 ליטר מלאה בשלג ולתוכו מוסיפים טעמים לפי בחירה אטרקטיבי לקייץ+ארועים שסגורים מראש למעונינים [email protected]
 

HayaBee

New member
הי יובל....תודה על הפרטים...עכשיו אני מזהה...

שיהיה בהצלחה.
 

HayaBee

New member
אנחנו?....אני הבנתי

אם לא ברור אני מקוה שההבהרה שלי תעזור.... מוצע למכירה מתקן/דוכן להכנת משקה שנקרא סנואובול - כדור שלג, שנמכר בכוסות בגודל מסוים ועל זה שופכים סירופ בטעם שבוחר הלקוח. הגימיק לדעתי שתיית שלג בטעמים נבחרים.....כבר שתיתם שלג? לי זה היה דווקא טעים ונחמד. המעונינים יפנו ל- [email protected] ותמורת סכום מסוים האחד ימכור והשני יקנה. זהו סוף מעשה בכוונה תחילה. שיהיה בהצלחה למוכר ולקונה.
 

מנגה22

New member
מממ יאמי

בטח שטעמתי..אני מגיל 13 מסתובבת בפסטיבלים וב 7 שנים שהייתי בבומבמלה היה את זה.. להיט הדבר הזה.. שלג בטעם שקדים הציל לי את הקיץ..
 
למעלה