מסילת השרון, כניסה מערבית, הצילו

מסילת השרון, כניסה מערבית, הצילו

שאלה: מאיזה שנתון חייבת להיות מותקנת מערכת כריזה באוטובוס?
מסילת השרון, כניסה מערבית, הצילו
המצב בכבישים עם תחילת שנת הלימודים על הפנים.
531 המוארך עוזר כמו כוסות רוח למת. הלחץ בכפר שמריהו, במחלף כפר שמריהו (רבין) ובסירה - בלתי נסבל. אפילו ב 11:00 הפקקים איומים, מה שלא מותיר זמן ביממה שהכבישים פנויים.
על הרקע הזה - אי חיבור רעננה מערב לתחנת הרצליה זה פשע. תחנת האוטובוס ברעננה מערב לכיוון הרצליה זה רק עמוד על הכביש. מוניות זה לא ליום יום. גם אין עבודה על הכניסה המערבית לתחנת הרצליה למרות שאילון דרום כבר סלול ומעבר תת קרקעי עשו לפני הסלילה. אני רואה את מד הדלק יורד ורואה את השקלים שלי מתאיידים באוויר, ביבי מחייך הוי שרה אפשר להחזיק עוד בית, בנט מחייך הוי אפשר להכניס עוד עמותה דתית לבית ספר להרעיל עוללים, ואני בוכה. בוכה. בוכה. הצילו.
 
בתור מדיניות צריך שקודם יפתחו מסילות הרכבת ורק אז הכבישים

מסילת השרון, כניסה מערבית, הצילו
המצב בכבישים עם תחילת שנת הלימודים על הפנים.
531 המוארך עוזר כמו כוסות רוח למת. הלחץ בכפר שמריהו, במחלף כפר שמריהו (רבין) ובסירה - בלתי נסבל. אפילו ב 11:00 הפקקים איומים, מה שלא מותיר זמן ביממה שהכבישים פנויים.
על הרקע הזה - אי חיבור רעננה מערב לתחנת הרצליה זה פשע. תחנת האוטובוס ברעננה מערב לכיוון הרצליה זה רק עמוד על הכביש. מוניות זה לא ליום יום. גם אין עבודה על הכניסה המערבית לתחנת הרצליה למרות שאילון דרום כבר סלול ומעבר תת קרקעי עשו לפני הסלילה. אני רואה את מד הדלק יורד ורואה את השקלים שלי מתאיידים באוויר, ביבי מחייך הוי שרה אפשר להחזיק עוד בית, בנט מחייך הוי אפשר להכניס עוד עמותה דתית לבית ספר להרעיל עוללים, ואני בוכה. בוכה. בוכה. הצילו.
בתור מדיניות צריך שקודם יפתחו מסילות הרכבת ורק אז הכבישים
המקבילים
 

Bus Nerd

Active member
יש שם צינור של קצאא שמונע את הקמת הכניסה המערבית

מסילת השרון, כניסה מערבית, הצילו
המצב בכבישים עם תחילת שנת הלימודים על הפנים.
531 המוארך עוזר כמו כוסות רוח למת. הלחץ בכפר שמריהו, במחלף כפר שמריהו (רבין) ובסירה - בלתי נסבל. אפילו ב 11:00 הפקקים איומים, מה שלא מותיר זמן ביממה שהכבישים פנויים.
על הרקע הזה - אי חיבור רעננה מערב לתחנת הרצליה זה פשע. תחנת האוטובוס ברעננה מערב לכיוון הרצליה זה רק עמוד על הכביש. מוניות זה לא ליום יום. גם אין עבודה על הכניסה המערבית לתחנת הרצליה למרות שאילון דרום כבר סלול ומעבר תת קרקעי עשו לפני הסלילה. אני רואה את מד הדלק יורד ורואה את השקלים שלי מתאיידים באוויר, ביבי מחייך הוי שרה אפשר להחזיק עוד בית, בנט מחייך הוי אפשר להכניס עוד עמותה דתית לבית ספר להרעיל עוללים, ואני בוכה. בוכה. בוכה. הצילו.
יש שם צינור של קצאא שמונע את הקמת הכניסה המערבית
נדמה לי שיש תוכנית להזיז אותו - אבל לא כי למישהו איכפת מנוסעי הרכבת, אלא כדי לפנות מקום לעוד רמפה למכוניות.

אולי אם יזיזו אותו בשביל הרמפה יוכלו גם לבנות את הכניסה המערבית, מי יודע...
 
העובדים הרבים של אזור התעשייה שנוסעים ברכבת הם לא פקטור!

יש שם צינור של קצאא שמונע את הקמת הכניסה המערבית
נדמה לי שיש תוכנית להזיז אותו - אבל לא כי למישהו איכפת מנוסעי הרכבת, אלא כדי לפנות מקום לעוד רמפה למכוניות.

אולי אם יזיזו אותו בשביל הרמפה יוכלו גם לבנות את הכניסה המערבית, מי יודע...
העובדים הרבים של אזור התעשייה שנוסעים ברכבת הם לא פקטור!
בעצם, שום נוסע הוא לא "פקטור"
אף אחד לא יתאמץ כדי שיהיה לנוסעים שהם עובדי איזור התעשייה - יותר נוח.
חשוב הכסף. והרמפות.
&nbsp
 

iritilan

New member
זה פשוט עצוב איך בונים כאן תחנות רכבות

מסילת השרון, כניסה מערבית, הצילו
המצב בכבישים עם תחילת שנת הלימודים על הפנים.
531 המוארך עוזר כמו כוסות רוח למת. הלחץ בכפר שמריהו, במחלף כפר שמריהו (רבין) ובסירה - בלתי נסבל. אפילו ב 11:00 הפקקים איומים, מה שלא מותיר זמן ביממה שהכבישים פנויים.
על הרקע הזה - אי חיבור רעננה מערב לתחנת הרצליה זה פשע. תחנת האוטובוס ברעננה מערב לכיוון הרצליה זה רק עמוד על הכביש. מוניות זה לא ליום יום. גם אין עבודה על הכניסה המערבית לתחנת הרצליה למרות שאילון דרום כבר סלול ומעבר תת קרקעי עשו לפני הסלילה. אני רואה את מד הדלק יורד ורואה את השקלים שלי מתאיידים באוויר, ביבי מחייך הוי שרה אפשר להחזיק עוד בית, בנט מחייך הוי אפשר להכניס עוד עמותה דתית לבית ספר להרעיל עוללים, ואני בוכה. בוכה. בוכה. הצילו.
זה פשוט עצוב איך בונים כאן תחנות רכבות
בלי מחשבה על הולכי רגל, בלי מחשבה על קירבה למרכזי ערים, אלא נראה שמחפשים את המטבע מתחת לפנס ובונים איפה שמוצאים מקום לתקוע את התחנה ואז בונים סביב חניונים ולעזאזל הולכי הרגל. כמובן שאז יהיו פקקים כי יותר אנשים יגיעו ברכב.
גם כך הנסיעה ברכבת לכיוון תל אביב ארוכה מכפי שהגיוני לנסיעה ברכבת במרחק כזה.
כמובן שהכביש נפתח לפני הרכבת המקבילה. ומתי נזכה לחיבור מלא של מסילת השרון??
 

matrix200200

Active member
יש הרבה מאוד צביעות בפוסט שלך

זה פשוט עצוב איך בונים כאן תחנות רכבות
בלי מחשבה על הולכי רגל, בלי מחשבה על קירבה למרכזי ערים, אלא נראה שמחפשים את המטבע מתחת לפנס ובונים איפה שמוצאים מקום לתקוע את התחנה ואז בונים סביב חניונים ולעזאזל הולכי הרגל. כמובן שאז יהיו פקקים כי יותר אנשים יגיעו ברכב.
גם כך הנסיעה ברכבת לכיוון תל אביב ארוכה מכפי שהגיוני לנסיעה ברכבת במרחק כזה.
כמובן שהכביש נפתח לפני הרכבת המקבילה. ומתי נזכה לחיבור מלא של מסילת השרון??
יש הרבה מאוד צביעות בפוסט שלך
הרי רוב משתתפים בדיון הזה יהיו הראשונים לצעוק געוואלד אם יחליטו לבנות תחנת רכבת ליד הבית שלהם.
כל מי שנמצא בפורום הזה הרי יודע מה קורה כל פעם שמנסים לבנות תחנות רכבת במרכז העיר.
מסילת 431 וחיבור ראשונים למשה דיין, המלחמה הבלתי נגמרת עם ראש העיר המטורלל בחיפה.
אני אהיה מוכן להאמין לזעקות הקוזאק הנגזל האלה מיד אחרי שיפסיקו היללות (גם חלק מחברי הפורום נצפו עושים זאת) על כמעט כל פרוייקט תשתית במדינה הזאת, החל מתשתית הגז, תחנות כוח, קווי מתח גבוהה, קווי רכבת קלה ותחתית, התנגדות לבנייה של פרוייקטי מגורים במרכז (ואין פרוייקט מגורים גדול שמייד לא ניצבת סוללה של "תושבים זועמים" ועורכי דינם כדי לדחות את תחילת הבניה בשנים ולפעמים אף יותר.
כשכל זה ייפסק, אני אולי אוכל להאמין לכנות של הפוסט הזה, עד אז זה לא ממש עושה רושם.
 

iritilan

New member
ואני אחיה בשלום גם אם אתה לא מאמין לי

יש הרבה מאוד צביעות בפוסט שלך
הרי רוב משתתפים בדיון הזה יהיו הראשונים לצעוק געוואלד אם יחליטו לבנות תחנת רכבת ליד הבית שלהם.
כל מי שנמצא בפורום הזה הרי יודע מה קורה כל פעם שמנסים לבנות תחנות רכבת במרכז העיר.
מסילת 431 וחיבור ראשונים למשה דיין, המלחמה הבלתי נגמרת עם ראש העיר המטורלל בחיפה.
אני אהיה מוכן להאמין לזעקות הקוזאק הנגזל האלה מיד אחרי שיפסיקו היללות (גם חלק מחברי הפורום נצפו עושים זאת) על כמעט כל פרוייקט תשתית במדינה הזאת, החל מתשתית הגז, תחנות כוח, קווי מתח גבוהה, קווי רכבת קלה ותחתית, התנגדות לבנייה של פרוייקטי מגורים במרכז (ואין פרוייקט מגורים גדול שמייד לא ניצבת סוללה של "תושבים זועמים" ועורכי דינם כדי לדחות את תחילת הבניה בשנים ולפעמים אף יותר.
כשכל זה ייפסק, אני אולי אוכל להאמין לכנות של הפוסט הזה, עד אז זה לא ממש עושה רושם.
ואני אחיה בשלום גם אם אתה לא מאמין לי
אני גם לא רואה טעם להגיב אם ממילא החלטת שאני לא אומרת אמת בגלל טיעונים שלא קשורים אלי או אל מי ההמגיבים כאן. אתה זכאי להאמין במה שתרצה. אני אישן בשקט עם הידיעה שאנשים שמכירים אותי יודעים שאני תמיד כנה. מעבר לזה לא מטריד אותי.
יום טוב.
 

matrix200200

Active member
יש לך מה להגיד לגופו של עניין?

ואני אחיה בשלום גם אם אתה לא מאמין לי
אני גם לא רואה טעם להגיב אם ממילא החלטת שאני לא אומרת אמת בגלל טיעונים שלא קשורים אלי או אל מי ההמגיבים כאן. אתה זכאי להאמין במה שתרצה. אני אישן בשקט עם הידיעה שאנשים שמכירים אותי יודעים שאני תמיד כנה. מעבר לזה לא מטריד אותי.
יום טוב.
יש לך מה להגיד לגופו של עניין?
האם את מסכימה שאם בן אדם מתנגד לבניית מגדל ליד ביתו בתל אביב ובאותו זמן צועק "ביבי אשם במחירי הדיור" הוא צבוע?
כנ"ל אם אדם בוכה שאין תחנת רכבת במרחק הליכה מביתו, אבל מגיש תביעה ודורש פיצויים אם רכבת ישראל באה לבנות רכבת קרוב לביתו?
או טוען שחשמול של הקו לירושלים יגרום לו לסרטן בגיל צעיר (נעזור שאותו אדם פשוט מטומטם ובור לגבי העובדות).
שבן אדם צועק שבגלל ממשלה גרועה עלו מחירי החשמל, אבל מייד ניצב לצד ירוקים מטורללים כשבאים לבנות תחנת כוח מופעלת על גז, או אסדה או צינור הולכה של גז?
הרי כאן בפורום רק לאחרונה היו זעקות שבר על כך שיש הרבה ביטולי רכבת ושיבושים בגלל נסיונות לזרז ולסיים בניית A1.
אי אפשר לצעוק כל פעם שסוגרים שרות (שזה אכן מפריע ומצער) ובו בזמן לדרוש לסיים מהר פרוייקט רכבתי כלשהוא.
הרי אם רכבת מחר תחליט שהיא רוצה לזרז את הנושא שמטריד את פותח האשכול ובשל כך תשבית רכבת להרצלייה לחודש הקרוב (סתם היפוטטי כן), כל הפורום כאן ישפוך נהרות של רעל על השר הפופוליסט שאוהב לגזור סרטים ובדרך לא סופר את הציבור הרחב.
אז באמת, תנסי במקומות טיעונים כלליים והתחסדות להגיד משהוא ענייני.
את רוצה תחנת רכבת במרכז העיר?
סבבה, גם אני רוצה, אבל על תשכחי למשל לשאול למה לוקח לבג"ץ (בהיותו בית המשפט העליון לערעורים) שנים עד שתביעות שמונעות בנייה של פרויקטי תשתית (כמו תחנות רכבת) מגיעות להכרעה (וגם זה אחרי שנים של דיונים שארכאות נמוכות יותר).
 

darkshadow1

New member
אתה זה שכותב לא לגופו של עניין.

יש לך מה להגיד לגופו של עניין?
האם את מסכימה שאם בן אדם מתנגד לבניית מגדל ליד ביתו בתל אביב ובאותו זמן צועק "ביבי אשם במחירי הדיור" הוא צבוע?
כנ"ל אם אדם בוכה שאין תחנת רכבת במרחק הליכה מביתו, אבל מגיש תביעה ודורש פיצויים אם רכבת ישראל באה לבנות רכבת קרוב לביתו?
או טוען שחשמול של הקו לירושלים יגרום לו לסרטן בגיל צעיר (נעזור שאותו אדם פשוט מטומטם ובור לגבי העובדות).
שבן אדם צועק שבגלל ממשלה גרועה עלו מחירי החשמל, אבל מייד ניצב לצד ירוקים מטורללים כשבאים לבנות תחנת כוח מופעלת על גז, או אסדה או צינור הולכה של גז?
הרי כאן בפורום רק לאחרונה היו זעקות שבר על כך שיש הרבה ביטולי רכבת ושיבושים בגלל נסיונות לזרז ולסיים בניית A1.
אי אפשר לצעוק כל פעם שסוגרים שרות (שזה אכן מפריע ומצער) ובו בזמן לדרוש לסיים מהר פרוייקט רכבתי כלשהוא.
הרי אם רכבת מחר תחליט שהיא רוצה לזרז את הנושא שמטריד את פותח האשכול ובשל כך תשבית רכבת להרצלייה לחודש הקרוב (סתם היפוטטי כן), כל הפורום כאן ישפוך נהרות של רעל על השר הפופוליסט שאוהב לגזור סרטים ובדרך לא סופר את הציבור הרחב.
אז באמת, תנסי במקומות טיעונים כלליים והתחסדות להגיד משהוא ענייני.
את רוצה תחנת רכבת במרכז העיר?
סבבה, גם אני רוצה, אבל על תשכחי למשל לשאול למה לוקח לבג"ץ (בהיותו בית המשפט העליון לערעורים) שנים עד שתביעות שמונעות בנייה של פרויקטי תשתית (כמו תחנות רכבת) מגיעות להכרעה (וגם זה אחרי שנים של דיונים שארכאות נמוכות יותר).
אתה זה שכותב לא לגופו של עניין.
אתה מאשים אותה שהיא צבועה בגלל מאבקים שמנהלים אנשים אחרים. מה הקשר?
 

matrix200200

Active member
לא האשמתי אותה בכלום, רק בזה שרשמה דעה שסובלת מצביעות.

אתה זה שכותב לא לגופו של עניין.
אתה מאשים אותה שהיא צבועה בגלל מאבקים שמנהלים אנשים אחרים. מה הקשר?
לא האשמתי אותה בכלום, רק בזה שרשמה דעה שסובלת מצביעות.
גם רשמתי למה אני חושב כך ואני עדיין עומד דעתי.
והתשובה שלה אגב בהחלט מוכיחה את דעתי.
 

darkshadow1

New member
נראה לי שאתה לא מבין מה זה "צביעות".

לא האשמתי אותה בכלום, רק בזה שרשמה דעה שסובלת מצביעות.
גם רשמתי למה אני חושב כך ואני עדיין עומד דעתי.
והתשובה שלה אגב בהחלט מוכיחה את דעתי.
נראה לי שאתה לא מבין מה זה "צביעות".
זה שקיימים אנשים שמתנגדים לבנייה של תחנות רכבת בסמיכות לביתם לא אומר שכל מי שתומך בהקמת תחנות רכבת בסמיכות לשכונות מגורים הוא צבוע- אלא אם הוא התנגד ספציפית לבנייה של תחנה לידו (או אם לפחות אתה יודע שבסבירות גבוהה הוא היה מתנגד לכך).
 

matrix200200

Active member
נראה לי שלא הבנת את מה שכתבתי.

נראה לי שאתה לא מבין מה זה "צביעות".
זה שקיימים אנשים שמתנגדים לבנייה של תחנות רכבת בסמיכות לביתם לא אומר שכל מי שתומך בהקמת תחנות רכבת בסמיכות לשכונות מגורים הוא צבוע- אלא אם הוא התנגד ספציפית לבנייה של תחנה לידו (או אם לפחות אתה יודע שבסבירות גבוהה הוא היה מתנגד לכך).
נראה לי שלא הבנת את מה שכתבתי.
הצביעות היא התעקשות לשמור על אידאולוגיה למרות ההבנה הברורה (או התעלמות ממנה אולי) ש"זכויות עובדים", שופטים בטלנים, שימוש בחברות גרועות (אבל העיקר שהן מאירופה) ושאר הדברים שכתבתי בהסתברות של 100% יביאו לשיבושים ולאיחורים בכל פרוייקט ובו בזמן הפניית אשמה לצד מאוד מסוים שנוח להאשים אותו בגלל דעות פוליטיות.
זה בדיוק כמו המצב שעכשיו אדם דתי יבוא ויתחיל לקלל את ראשת עיריית תל אביב על דחיה בפתיחת גשר יהודית ובאותו זמן ידרוש שלא לקיים עבודות בשבת.

לא משנה איך תנסה לסובב את זה, קוראים לזה צביעות, אפשר גם לקרוא לזה התחסדות, אם המילה צביעות מפריעה לך
 

darkshadow1

New member
מה הקשר בין התגובה שלך לבין מה שהגבת עליו?

נראה לי שלא הבנת את מה שכתבתי.
הצביעות היא התעקשות לשמור על אידאולוגיה למרות ההבנה הברורה (או התעלמות ממנה אולי) ש"זכויות עובדים", שופטים בטלנים, שימוש בחברות גרועות (אבל העיקר שהן מאירופה) ושאר הדברים שכתבתי בהסתברות של 100% יביאו לשיבושים ולאיחורים בכל פרוייקט ובו בזמן הפניית אשמה לצד מאוד מסוים שנוח להאשים אותו בגלל דעות פוליטיות.
זה בדיוק כמו המצב שעכשיו אדם דתי יבוא ויתחיל לקלל את ראשת עיריית תל אביב על דחיה בפתיחת גשר יהודית ובאותו זמן ידרוש שלא לקיים עבודות בשבת.

לא משנה איך תנסה לסובב את זה, קוראים לזה צביעות, אפשר גם לקרוא לזה התחסדות, אם המילה צביעות מפריעה לך
מה הקשר בין התגובה שלך לבין מה שהגבת עליו?
היא התלוננה (ובצדק) על תכנון גרוע של תחנות רכבת- ואתה מגיב על עיכובים בפרויקטים.
 

matrix200200

Active member
היא התלוננה על כך שתחנות רכבת נמצאות רחוק ממרכזי ערים

מה הקשר בין התגובה שלך לבין מה שהגבת עליו?
היא התלוננה (ובצדק) על תכנון גרוע של תחנות רכבת- ואתה מגיב על עיכובים בפרויקטים.
היא התלוננה על כך שתחנות רכבת נמצאות רחוק ממרכזי ערים
אבל היא (וכל שאר האנשים פה יודעים) שבניה של תחנות במרכז העיר היתה לוקחת סדרי גודל יותר זמן וזאת מהסיבות שמיניתי.
יחד עם פותח האשכול (ושאר חברי הפורום) היינו שומעים תלונות (ללא ספק גם ממנה) על כך שכל דבר לוקח עשרות שנים ועדיין יש מעט מאוד תחנות רכבת וכולם נאלצים להשתמש באוטובוסים ובעצם לעבור לרכב פרטי.
זאת הסיבה שייחסתי לתלונה שלה צביעות.
אני יכול לקרוא לתלונה שלה גם היתממות, אבל נדמה לי שגם צביעות זה תיאור טוב.
כי לפני שדורשים תחנות רכבת במרכזי ערים (שאני אגב כמובן בעד), צריך לדרוש את שאר הדברים שמיניתי אותם ושהיא כמובן לא ממש מחבבת אותם.

היא גם רוצה להיות קדושה (על חשבון אחרים כמובן) בכל הבולשיט הזה של "דאגה" לעובדי מדינה הבטלנים, בעד "שלטון החוק" שבעצם הוא שלטון השופטים הבטלנים שמעכבים פרוייקטים בגלל תביעות, בעד "זכויות תושבים" שהופכים לזכויות לסחיטה בידי ערסים ובו בזמן להיות בעד בניה של פרוייקטי תשתית ענקיים ובמינימום זמן.
זאת בדיוק הצביעות.
יש על זה פתגם רוסי עסיסי שבתרגום חופשי לעברית אומר "אי אפשר גם לשבת על ה"ז" וגם לאכול את הדג" (ברוסית זה מתחרז יפה).
 

iritilan

New member
יש לי הרבה מה להגיד, אבל אין לי סיבה לנהל דיון בצורה כזאת

יש לך מה להגיד לגופו של עניין?
האם את מסכימה שאם בן אדם מתנגד לבניית מגדל ליד ביתו בתל אביב ובאותו זמן צועק "ביבי אשם במחירי הדיור" הוא צבוע?
כנ"ל אם אדם בוכה שאין תחנת רכבת במרחק הליכה מביתו, אבל מגיש תביעה ודורש פיצויים אם רכבת ישראל באה לבנות רכבת קרוב לביתו?
או טוען שחשמול של הקו לירושלים יגרום לו לסרטן בגיל צעיר (נעזור שאותו אדם פשוט מטומטם ובור לגבי העובדות).
שבן אדם צועק שבגלל ממשלה גרועה עלו מחירי החשמל, אבל מייד ניצב לצד ירוקים מטורללים כשבאים לבנות תחנת כוח מופעלת על גז, או אסדה או צינור הולכה של גז?
הרי כאן בפורום רק לאחרונה היו זעקות שבר על כך שיש הרבה ביטולי רכבת ושיבושים בגלל נסיונות לזרז ולסיים בניית A1.
אי אפשר לצעוק כל פעם שסוגרים שרות (שזה אכן מפריע ומצער) ובו בזמן לדרוש לסיים מהר פרוייקט רכבתי כלשהוא.
הרי אם רכבת מחר תחליט שהיא רוצה לזרז את הנושא שמטריד את פותח האשכול ובשל כך תשבית רכבת להרצלייה לחודש הקרוב (סתם היפוטטי כן), כל הפורום כאן ישפוך נהרות של רעל על השר הפופוליסט שאוהב לגזור סרטים ובדרך לא סופר את הציבור הרחב.
אז באמת, תנסי במקומות טיעונים כלליים והתחסדות להגיד משהוא ענייני.
את רוצה תחנת רכבת במרכז העיר?
סבבה, גם אני רוצה, אבל על תשכחי למשל לשאול למה לוקח לבג"ץ (בהיותו בית המשפט העליון לערעורים) שנים עד שתביעות שמונעות בנייה של פרויקטי תשתית (כמו תחנות רכבת) מגיעות להכרעה (וגם זה אחרי שנים של דיונים שארכאות נמוכות יותר).
יש לי הרבה מה להגיד, אבל אין לי סיבה לנהל דיון בצורה כזאת
אתה זה שבוחר לקרא לי שקרנית וצבועה ושאר הערות תוקפניות ללא שום סיבה מפני שכנראה מסיבה כלשהי החלטת שאני, אישית, אחראית לתגובות/התנגדויות/מאבקים של אנשים אחרים. מאחר ולא ביצעתי אף אחד מהדברים שאתה מתייחס אליהם ובוודאי מעולם לא התנגדתי לתחבורה ציבורית (אישית דרך אגב התמזל מזלי ואני גרה די קרוב לתחנת רכבת) אז התגובה שלך היא זו שלא הייתה עניינית וכל כולה התקפה אישית מיותרת.
לעצמם העניין ברור שצריך לסגור את הרכבת לצורך עבודות וכמובן שרצוי שינסו לצמצם את הפגיעה על ידי ביצוע עבודות בשבת במידת האפשר והודעה כמה שיותר מוקדמת.
כל פרוייקט צריך להיעשות בשקיפות ותוך שיתוף הציבור משלב התכנון הראשוני ולהגיע לתכנון שיאפשר לענות על הצרכים ולפגוע כמה שפחות וכמובן לפצות במקרה הצורך. תכנון ושיתוף נכון של הציבור ומסירת מידע מקסימלית יכול לצמצם התנגדויות, שגם הן דרך אגב לגיטימיות וראויות להתייחסות, אך זה לא אומר שצריך לוותר בכל מה שנוגע לתחבורה ציבורית, רק בגלל שזה לא מעניין את הפוליטיקאים. כמו שלא מפסיקים לסלול כבישים.
אין לי כוונה להגיב מעבר לזה לכל תקיפה אישית והאשמות שווא.
 

matrix200200

Active member
לא טענתי שום דבר עלייך, רק על תגובתך.

יש לי הרבה מה להגיד, אבל אין לי סיבה לנהל דיון בצורה כזאת
אתה זה שבוחר לקרא לי שקרנית וצבועה ושאר הערות תוקפניות ללא שום סיבה מפני שכנראה מסיבה כלשהי החלטת שאני, אישית, אחראית לתגובות/התנגדויות/מאבקים של אנשים אחרים. מאחר ולא ביצעתי אף אחד מהדברים שאתה מתייחס אליהם ובוודאי מעולם לא התנגדתי לתחבורה ציבורית (אישית דרך אגב התמזל מזלי ואני גרה די קרוב לתחנת רכבת) אז התגובה שלך היא זו שלא הייתה עניינית וכל כולה התקפה אישית מיותרת.
לעצמם העניין ברור שצריך לסגור את הרכבת לצורך עבודות וכמובן שרצוי שינסו לצמצם את הפגיעה על ידי ביצוע עבודות בשבת במידת האפשר והודעה כמה שיותר מוקדמת.
כל פרוייקט צריך להיעשות בשקיפות ותוך שיתוף הציבור משלב התכנון הראשוני ולהגיע לתכנון שיאפשר לענות על הצרכים ולפגוע כמה שפחות וכמובן לפצות במקרה הצורך. תכנון ושיתוף נכון של הציבור ומסירת מידע מקסימלית יכול לצמצם התנגדויות, שגם הן דרך אגב לגיטימיות וראויות להתייחסות, אך זה לא אומר שצריך לוותר בכל מה שנוגע לתחבורה ציבורית, רק בגלל שזה לא מעניין את הפוליטיקאים. כמו שלא מפסיקים לסלול כבישים.
אין לי כוונה להגיב מעבר לזה לכל תקיפה אישית והאשמות שווא.
לא טענתי שום דבר עלייך, רק על תגובתך.
התייחסתי להודעה שלך ודעתי עדיין לא השתנתה.
בעצם אחרי כל מה שכתבת לגופו של עניין, אני אפילו עוד יותר סבור שהודעה מקורית שלך סובלת מצביעות.
מה שאת אומרת זה בעצם שאת רוצה גם לאכול את העוגה (שיבנו פרוייקטים מהר ובמרכזי ערים) וגם להשאיר אותה שלמה (לתת פיצוים לכל אחד שלכאורה נפגע, לתת לכולם לתבוע את רכבת ישראל ולגרור את העניין בבתי משפט.
את יודעת מה?
אם זה מה שאת רוצה, אז אני מעדיף שלא יבנו כלום, כי ממש לא בא לי שיזרקו כסף על רצונות שלך שאני מוצא שאין בהם שום הגיון או צורך.
אם זה מה שאת רוצה אני מעדיף שתשארי בלי תחבורה ציבורית יעילה, בלי מערכות הסעת המונים ותסבלי, כי אולי הסבל הזה ילמד אותך להתפשר וקצת לרדת בדרישות.
לגבי משך העבודות, והצורך לעבוד בשבת, נדמה שדעה זאת שלך כנראה נובעת מחוסר ידע בנושא (שזה קצת מפתיע כי דובר על כך עשרות פעמים בפורום).
מצידי שיעבדו אפילו ביום כיפור, אבל לכל בר דעת ברור שלא זאת הסיבה לכך שפרוייקט החשמול נמשך כל כך הרבה זמן (אגב במסגרתו עובדים בשבתות), כנ"ל שאר פרויקטים של רכבת שרובם ככולם לא נגמרים בזמן (וגם שם לא עבודות בשבת הן הסיבה לעיכובים).
אגב אם אנחנו לא רוצים להיות צבועים, אני מקווה שאת תומכת בשלילת זכות של עובדים מספרד לחגוג את החגים שלהם גם וכמובן לבטל את המנהג הבזוי שנקרא "סיאסטה".
יש הרבה סיבות אמיתיות לעיכובים, אני אמנה כמה:
1. התנהלות חובבנית של פקידות ברכבת ישראל (שכמו כל פקידות בכל משרד ממשלתי מורכבת מאנשים בינוניים שבעיקר מחפשים "שייתנו להם לעבוד עד הפנסיה" ועושים מאמץ עליון לא לעשות מאמץ בעבודתם.
עייני ערך עיקרון פיטר, הוא מדבר בדיוק על זה.
2. משפטיזציה מחרידה במדינת ישראל, שבה סליחה על הביטוי קשה להיכנס לשרותים להתחיל לעשות צרכים, בלי שהנושא יידון במכה ערכאות בבית משפט וקרוב לוודאי יגיע גם לבג"ץ.
3. סגידה טפשית מפני כל דבר "אירופאי" שהרבה מאוד ישראלים לוקים בה (שילוב של תסביך נחיתות ושל בורות).
4. חוסר מנגנון יעיל של פיקוח על החברות הזוכות במכרזים (ראה סעיף אחד בשביל הסיבות לכך).
5. שאריות הסוציאליזם הבזוי שבגללו מוסר עבודה של ישראלים רבים ובמיוחד כאלה שמקבלים משכורת ממדינת ישראל (ועוד יותר של עובדים של חברות מאירופה) הוא פשוט מתחת לכל ביקורת.
6. מה שכחתי?
בקטנה, כל פוץ בעירייה או מועצה מקומית שחושב שהוא יכול לחסום פרוייקט תשתיות לאומי בשביל לקבל קצת בקשיש ממשרדי הממשלה (או לחילופין להיות יותר אהוד בעיני בוחריו בבחירות הקרובות), כמות של אישורים הנדרשים בשביל להתקדם בעבודות, תשתיות לא מסודרות ולא מתועדות, קבלנים שמעדיפים לגרור את הרגליים ושולחים 5 עובדים איפה שצריך 20 כי למה להם.

את רוצה שדברים יזוזו יותר מהר? אז יש לי כמה הצעות (הרגשתי שאת רובם לא תאהבי:
1. אחריות אישית של פקידות.
היה פרוייקט לאומי שנגמר כמה שנים אחרי הזמן?
שפקידים ישלמו את המחיר.
להעיף את הבטלנים ללא פנסיה, ללא פיצויים לאלף עזאזל. וגם לוודא שכולם ידעו את שמותיהם של "משרתי ציבור" שסרחו שאף אחד לא יעסיק אותם גם בסקטור הפרטי.
שיימינג יכול להיות גם שימושי לפעמים.
2. חברה לא עומדת בלו"ז?
לכתוב בחוזה קנסות, שתשלם מיליונים לקופת המדינה ומצידי בכלל לעקל לה סכומי כסף כערבות שאם לא תעמוד בלו"ז הכסף נשאר בקופת המדינה.

3. את השופטים הלא נכבדים בכלל להעיף מהתחום הזה, זה לא מעניינם.
להפקיע משופטים החצופים את הזכות לעצור את הפרוייקט.
שידונו מצידי גם עשר שנים, אבל שלא תהיה להם שום זכות לעכב את תחילת העבודות.
יתברר בדעבד שמגיע למישהוא פיצויים, שיפסקו והמדינה תשלם, אבל על תהפכו פרוייקטי תשתית בעלויות של מיליארדים לבני ערובה של פוליטיקאים קטנים, של נימבי ושל בטלנים בגלימות של שופטים.

4. וריבונו של עולם, תפסיקו להביע לפה עצלנים מאירופה, תביאו עובדים ממדינות שעובדים בהם חרוצים (רמז מדינות כאלה נמצאות במזרח אסיה).
 

iritilan

New member
אתה זכאי כמובן לדעתך ואני זכאית כמובן להישאר אדישה אליה

לא טענתי שום דבר עלייך, רק על תגובתך.
התייחסתי להודעה שלך ודעתי עדיין לא השתנתה.
בעצם אחרי כל מה שכתבת לגופו של עניין, אני אפילו עוד יותר סבור שהודעה מקורית שלך סובלת מצביעות.
מה שאת אומרת זה בעצם שאת רוצה גם לאכול את העוגה (שיבנו פרוייקטים מהר ובמרכזי ערים) וגם להשאיר אותה שלמה (לתת פיצוים לכל אחד שלכאורה נפגע, לתת לכולם לתבוע את רכבת ישראל ולגרור את העניין בבתי משפט.
את יודעת מה?
אם זה מה שאת רוצה, אז אני מעדיף שלא יבנו כלום, כי ממש לא בא לי שיזרקו כסף על רצונות שלך שאני מוצא שאין בהם שום הגיון או צורך.
אם זה מה שאת רוצה אני מעדיף שתשארי בלי תחבורה ציבורית יעילה, בלי מערכות הסעת המונים ותסבלי, כי אולי הסבל הזה ילמד אותך להתפשר וקצת לרדת בדרישות.
לגבי משך העבודות, והצורך לעבוד בשבת, נדמה שדעה זאת שלך כנראה נובעת מחוסר ידע בנושא (שזה קצת מפתיע כי דובר על כך עשרות פעמים בפורום).
מצידי שיעבדו אפילו ביום כיפור, אבל לכל בר דעת ברור שלא זאת הסיבה לכך שפרוייקט החשמול נמשך כל כך הרבה זמן (אגב במסגרתו עובדים בשבתות), כנ"ל שאר פרויקטים של רכבת שרובם ככולם לא נגמרים בזמן (וגם שם לא עבודות בשבת הן הסיבה לעיכובים).
אגב אם אנחנו לא רוצים להיות צבועים, אני מקווה שאת תומכת בשלילת זכות של עובדים מספרד לחגוג את החגים שלהם גם וכמובן לבטל את המנהג הבזוי שנקרא "סיאסטה".
יש הרבה סיבות אמיתיות לעיכובים, אני אמנה כמה:
1. התנהלות חובבנית של פקידות ברכבת ישראל (שכמו כל פקידות בכל משרד ממשלתי מורכבת מאנשים בינוניים שבעיקר מחפשים "שייתנו להם לעבוד עד הפנסיה" ועושים מאמץ עליון לא לעשות מאמץ בעבודתם.
עייני ערך עיקרון פיטר, הוא מדבר בדיוק על זה.
2. משפטיזציה מחרידה במדינת ישראל, שבה סליחה על הביטוי קשה להיכנס לשרותים להתחיל לעשות צרכים, בלי שהנושא יידון במכה ערכאות בבית משפט וקרוב לוודאי יגיע גם לבג"ץ.
3. סגידה טפשית מפני כל דבר "אירופאי" שהרבה מאוד ישראלים לוקים בה (שילוב של תסביך נחיתות ושל בורות).
4. חוסר מנגנון יעיל של פיקוח על החברות הזוכות במכרזים (ראה סעיף אחד בשביל הסיבות לכך).
5. שאריות הסוציאליזם הבזוי שבגללו מוסר עבודה של ישראלים רבים ובמיוחד כאלה שמקבלים משכורת ממדינת ישראל (ועוד יותר של עובדים של חברות מאירופה) הוא פשוט מתחת לכל ביקורת.
6. מה שכחתי?
בקטנה, כל פוץ בעירייה או מועצה מקומית שחושב שהוא יכול לחסום פרוייקט תשתיות לאומי בשביל לקבל קצת בקשיש ממשרדי הממשלה (או לחילופין להיות יותר אהוד בעיני בוחריו בבחירות הקרובות), כמות של אישורים הנדרשים בשביל להתקדם בעבודות, תשתיות לא מסודרות ולא מתועדות, קבלנים שמעדיפים לגרור את הרגליים ושולחים 5 עובדים איפה שצריך 20 כי למה להם.

את רוצה שדברים יזוזו יותר מהר? אז יש לי כמה הצעות (הרגשתי שאת רובם לא תאהבי:
1. אחריות אישית של פקידות.
היה פרוייקט לאומי שנגמר כמה שנים אחרי הזמן?
שפקידים ישלמו את המחיר.
להעיף את הבטלנים ללא פנסיה, ללא פיצויים לאלף עזאזל. וגם לוודא שכולם ידעו את שמותיהם של "משרתי ציבור" שסרחו שאף אחד לא יעסיק אותם גם בסקטור הפרטי.
שיימינג יכול להיות גם שימושי לפעמים.
2. חברה לא עומדת בלו"ז?
לכתוב בחוזה קנסות, שתשלם מיליונים לקופת המדינה ומצידי בכלל לעקל לה סכומי כסף כערבות שאם לא תעמוד בלו"ז הכסף נשאר בקופת המדינה.

3. את השופטים הלא נכבדים בכלל להעיף מהתחום הזה, זה לא מעניינם.
להפקיע משופטים החצופים את הזכות לעצור את הפרוייקט.
שידונו מצידי גם עשר שנים, אבל שלא תהיה להם שום זכות לעכב את תחילת העבודות.
יתברר בדעבד שמגיע למישהוא פיצויים, שיפסקו והמדינה תשלם, אבל על תהפכו פרוייקטי תשתית בעלויות של מיליארדים לבני ערובה של פוליטיקאים קטנים, של נימבי ושל בטלנים בגלימות של שופטים.

4. וריבונו של עולם, תפסיקו להביע לפה עצלנים מאירופה, תביאו עובדים ממדינות שעובדים בהם חרוצים (רמז מדינות כאלה נמצאות במזרח אסיה).
אתה זכאי כמובן לדעתך ואני זכאית כמובן להישאר אדישה אליה
דעתך עלי או על התגובות שלי לא מעניינת אותי. למותר לציין שכרגיל אין שום קשר בין מה שאני באמת אומרת לפרשנות ולטענות שלך לגבי מה שאני אומרת, אבל באמת שאין לי כוונה לחזור ולפרש מה שאני אמרתי ממילא זה לא ישנה .
מה אומר בפועל.
אומר רק שאני לחלוטין לא מסכימה לגישת 'משחק סכום אפס' ואני כן מאמינה בפתרונות של פשרות שיכולות להשיג מטרות מצד אחד עם נסיון לצמצמום פגיעה מצד שני ולתכנון פתוח ובשיתוף הציבור כבר מההתחלה, זה לא צריך לעכב פרוייקטים, להיפך. אני ב 100% מתנגדת לשלילת זכות לימים חופשים, אבל בעד הזכות לבחור לעבוד בשבת - תמורת שכר הולם וזכות ליום חופשי אחר. בכל אופן ההתייחסות לעבודה בשבת היתה חלק שולי ביותר בתגובה שלי ובאמת לא המרכז. כל מה שהתכוונתי לומר זה שבהחלט מובן שצריך להשבית את הרכבת לצורך עבודות, אבל אם אפשר לצמצם את הנזק, צריך לעשות את זה. אפילו הודעה מוקדמת מספיק יכולה לעזור.
טוב, כבר הארכתי יותר משהתכוונתי. אסיים בזה, אין לי שמץ כוונה להיגרר לוויכוח אישי ועקר.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הזירוז הזה הוא לא יותר מגחמה פופוליסטית של שר התחבורה

יש לך מה להגיד לגופו של עניין?
האם את מסכימה שאם בן אדם מתנגד לבניית מגדל ליד ביתו בתל אביב ובאותו זמן צועק "ביבי אשם במחירי הדיור" הוא צבוע?
כנ"ל אם אדם בוכה שאין תחנת רכבת במרחק הליכה מביתו, אבל מגיש תביעה ודורש פיצויים אם רכבת ישראל באה לבנות רכבת קרוב לביתו?
או טוען שחשמול של הקו לירושלים יגרום לו לסרטן בגיל צעיר (נעזור שאותו אדם פשוט מטומטם ובור לגבי העובדות).
שבן אדם צועק שבגלל ממשלה גרועה עלו מחירי החשמל, אבל מייד ניצב לצד ירוקים מטורללים כשבאים לבנות תחנת כוח מופעלת על גז, או אסדה או צינור הולכה של גז?
הרי כאן בפורום רק לאחרונה היו זעקות שבר על כך שיש הרבה ביטולי רכבת ושיבושים בגלל נסיונות לזרז ולסיים בניית A1.
אי אפשר לצעוק כל פעם שסוגרים שרות (שזה אכן מפריע ומצער) ובו בזמן לדרוש לסיים מהר פרוייקט רכבתי כלשהוא.
הרי אם רכבת מחר תחליט שהיא רוצה לזרז את הנושא שמטריד את פותח האשכול ובשל כך תשבית רכבת להרצלייה לחודש הקרוב (סתם היפוטטי כן), כל הפורום כאן ישפוך נהרות של רעל על השר הפופוליסט שאוהב לגזור סרטים ובדרך לא סופר את הציבור הרחב.
אז באמת, תנסי במקומות טיעונים כלליים והתחסדות להגיד משהוא ענייני.
את רוצה תחנת רכבת במרכז העיר?
סבבה, גם אני רוצה, אבל על תשכחי למשל לשאול למה לוקח לבג"ץ (בהיותו בית המשפט העליון לערעורים) שנים עד שתביעות שמונעות בנייה של פרויקטי תשתית (כמו תחנות רכבת) מגיעות להכרעה (וגם זה אחרי שנים של דיונים שארכאות נמוכות יותר).
הזירוז הזה הוא לא יותר מגחמה פופוליסטית של שר התחבורה
פגעו לא מעט בתחנת נתב"ג דווקא בעונה הכי עמוסה בשנה... יש לי חברים שטסים לחו"ל החודש, זו כבר הפעם השלישית לפחות בשנה האחרונה שהם לא יכולים להגיע/לחזור ברכבת בגלל עבודות כאלה ואחרות (ואין ממש דרכים יעילות אחרות להגיע מחיפה לנתב"ג, ודאי שלא במחיר סביר). אז אלה אולי "צרות של עשירים" ולמי שיכול להרשות לעצמו לטוס מדי פעם לחו"ל מגיע לסבול, אבל זה נעשה פשוט עקום.
&nbsp
אין שום תכנון מוקדם, הכול בהתראות קצרות מעכשיו לעכשיו... גם את תחנות מודיעין כתבו שיסגרו מ-20:00 כל יום מ-20/8 עד 30/8, ועכשיו פשוט הודיעו בהתרעה קצרה שמ-2/9 הן ייסגרו בלילה ועכשיו אפילו אין תאריך סיום. זו בדיחה לא מצחיקה.
&nbsp
אנשים לא רוצים לסמוך על ההיסעים של הרכבת ולכן מתזזים חברים/משפחה שיסיעו אותם. חברה אחרת שטסה לחו"ל מטעם העבודה פשוט סידרה שיממנו לה מונית.
 
יש קו 947 ומוניות שירות לחיפה

הזירוז הזה הוא לא יותר מגחמה פופוליסטית של שר התחבורה
פגעו לא מעט בתחנת נתב"ג דווקא בעונה הכי עמוסה בשנה... יש לי חברים שטסים לחו"ל החודש, זו כבר הפעם השלישית לפחות בשנה האחרונה שהם לא יכולים להגיע/לחזור ברכבת בגלל עבודות כאלה ואחרות (ואין ממש דרכים יעילות אחרות להגיע מחיפה לנתב"ג, ודאי שלא במחיר סביר). אז אלה אולי "צרות של עשירים" ולמי שיכול להרשות לעצמו לטוס מדי פעם לחו"ל מגיע לסבול, אבל זה נעשה פשוט עקום.
&nbsp
אין שום תכנון מוקדם, הכול בהתראות קצרות מעכשיו לעכשיו... גם את תחנות מודיעין כתבו שיסגרו מ-20:00 כל יום מ-20/8 עד 30/8, ועכשיו פשוט הודיעו בהתרעה קצרה שמ-2/9 הן ייסגרו בלילה ועכשיו אפילו אין תאריך סיום. זו בדיחה לא מצחיקה.
&nbsp
אנשים לא רוצים לסמוך על ההיסעים של הרכבת ולכן מתזזים חברים/משפחה שיסיעו אותם. חברה אחרת שטסה לחו"ל מטעם העבודה פשוט סידרה שיממנו לה מונית.
יש קו 947 ומוניות שירות לחיפה
בכל מקרה, מי שכבר יש לו כסף וזמן לטוס לחו"ל יכול גם להסתדר בנסיעה פחות נוחה או יותר יקרה לנמל התעופה. במקרה של פינוק יתר אפשר לקחת מונית.
 

matrix200200

Active member
נו באמת.

הזירוז הזה הוא לא יותר מגחמה פופוליסטית של שר התחבורה
פגעו לא מעט בתחנת נתב"ג דווקא בעונה הכי עמוסה בשנה... יש לי חברים שטסים לחו"ל החודש, זו כבר הפעם השלישית לפחות בשנה האחרונה שהם לא יכולים להגיע/לחזור ברכבת בגלל עבודות כאלה ואחרות (ואין ממש דרכים יעילות אחרות להגיע מחיפה לנתב"ג, ודאי שלא במחיר סביר). אז אלה אולי "צרות של עשירים" ולמי שיכול להרשות לעצמו לטוס מדי פעם לחו"ל מגיע לסבול, אבל זה נעשה פשוט עקום.
&nbsp
אין שום תכנון מוקדם, הכול בהתראות קצרות מעכשיו לעכשיו... גם את תחנות מודיעין כתבו שיסגרו מ-20:00 כל יום מ-20/8 עד 30/8, ועכשיו פשוט הודיעו בהתרעה קצרה שמ-2/9 הן ייסגרו בלילה ועכשיו אפילו אין תאריך סיום. זו בדיחה לא מצחיקה.
&nbsp
אנשים לא רוצים לסמוך על ההיסעים של הרכבת ולכן מתזזים חברים/משפחה שיסיעו אותם. חברה אחרת שטסה לחו"ל מטעם העבודה פשוט סידרה שיממנו לה מונית.
נו באמת.
ואם השר היה נותן פקודה לסגור את תחנת הרצליה לחודש, זה לא היה גחמה פופוליסטית בעיניך?
מה שמפריע לך זה גחמה פופוליסטית ומה שאת רוצה, זה ראוי וטוב?
זה שחברים שלך סובלים זה נורא, אבל חברים של מישהוא אחר סובלים כי יסגרו בימים אחרים זה כן בסדר.

לגבי התכנון המוקדם את כמובן צודקת, אכן בישראל אין תכנון מוקדם.
אני שאלתי מישהוא מאוסטריה כמה זמן לדעתו אמור פרוייקט החשמול לקחת.
התשובה שלו היתה משהוא כמו 10 חודשים עד שנה.
כמה זמן זה לקח בפועל?
והכי חשוב, מי נותן את החשבון על כל המחדלים הללו?
מה קורה עם הפקידים שלא עושים את עבודתם?
למה הם עדיין לא חותמים על הפנקס בלשכת עבודה?
למה שמישהוא יעשה מאמץ ויתכנן את הדברים כראוי, אם אין שום ענישה על חובבנות ועבודה גרועה?
 
למעלה