מסיבת סוף שנה

רונית361

New member
מסיבת סוף שנה

בוקר טוב! אני בהלם שאנחנו ממש חודש לפני סוף השנה וכמובן מתחיל הלחץ של הסוף ואיתו מסיבות ומתנות שצריך להכין... אני עובדת במועדונית לילדים בגילאי יסודי ובדרך כלל כל שנה אנחנו מעלים הצגה לצערנו השנה לא נוכל להעביר הצגה אבל עדיין אני צריכה לעשות מסיבה לסוף שנה עם ההורים ואני זקוקה נואשות לרעיונות, אשמח לשמוע מכם.. וכמובן יש לי 4 בנות שעוזבות ואני צריכה רעיון למתנה...חשבתי להכין אלבום תמונות..בעבר הכנתי לכן אני מנסה לחשוב על משהו אחר, תודה רבה!!!
 

KarinDi

New member
קצת פרטים...

בכמה ילדים מדובר? המטרה להציג להורים את הפעילות? סתם הנאה? הבנות שעוזבות- בנות כמה? מה עם לוח מודעות/לוח מחיק? מחברת אישית?
 

רונית361

New member
פרטים..

בוקר טוב! תודה על התגובה המהירה..מדובר על 13 ילדים מכיתות א'- ו'... יותר פעילות סיום, סוף שנה...בדרך כלל היינו מחברים הצגה והילדים היו מציגים והפעם זה שונה..לכן אני מנסה לחשוב על פעילות עם ההורים..אולי נקרין משהו..הבנות שעוזבות הן בכיתה ו'...תודה!
 

KarinDi

New member
איזה מגוון רחב

קשה לתכנן משהו למגוון כל כך גדול של גילאים. \.. אפשר באמת להכין איזו מצגת עם תמונות...אולי לעשות תערוכה קטנה בנושא מסויים? כל ילד יציג את היצירה שלו...אפשר בסוף לעשות איזו יצירה קטנה משותפת באותו נושא.. לבנות שעוזבות- אולי יומן מעוצב לשנה הבאה? אולי מראה עם תמונה על המסגרת והקדשה?
 

דוריק30

New member
סוף שנה

לבנות שעוזבות- חולצה עם חתימות של הקבוצה, ציור משותף, תמונה קבוצתית למסיבת סיום- שניצל בורשט: קבוצות קטנות, כל פעם עוברים ליד לוח ופותרים אותו בזמן קצוב. ומתחלפים. אפשר עם חידות על הצהרון, על הילדים, חוויות שהיו בינגו: תמיד מוצלח. במקום מספרים אפשר לכתוב דברים שקשורים לצהרון, קיץ, סוף שנה ספורט היתולי: מרוצי שליחים משותפים, כמו מריצה, שק קמח. אפשר קרב תרנגולים. משחקי ילדות של ההורים מקווה שעזרתי במשהו, שיהיה לך בהצלחה
 

רונית361

New member
....

צהריים טובים!!! תודה רבה על התגובות שלכן...בהחלט רעיונות יפים.. המגוון של הילדיןם לעיתים מפריע במיוחד שאני רוצה לעשות פעילויות חשיבה ובכלל...כי זה צריך פחות או יותר להתאים לכל הגילאים. היום מגיעות הבנות שירות ויחד נחליט סופית מה לעשות, אם תרצו אני אשמח לשתף אחר כך..שוב תודה רבה לכן, רעיונות נפלאים! שיהיה יום נפלא וחג שבועות שמח!
 

רונית361

New member
סוף שנה

בוקר טוב!!! איזו תקופה זו...סוף שנה!!! כמה לחץ וכמה דברים להספיק במעט מאוד זמן... שוב לצערנו לא נעלה השנה הצגה במועדונית כרגע מה שחשבנו לעשות פעילות סיכום שנה, מסע אישי...כל ילד יקבל מעטפה גדולה והוא יקשט כאוות נפשו, כל מי שיסיים לצבוע יתחיל את ה- " מסע"...הם יעברו תחנות שונות שבהם לדו' איך אני מרגיש היום ומלא תחושות והם יצטרכו לבחור ולהכניס למעטפה..עוד תחנה מה אני אוהב לאכול ושוב לבחור מבין הרבה כרטיסיות ובסוף נעשה איזה סיכום שנה כולם יחד וארוחת ערב טעימה...זה פחות או יותר מה שחשבנו כרגע..יש מצב שהכל ישתנה כמו תמיד בדקה האחרונה. בנוגע למתנות לבנות שעוזבות חשבנו להכין אלבומים מעוצבים עם מלא תמונות שלהן..הן כבר 6 שנים במסגרת. ולמנהלים ולילדים חשבנו להכין לוח שנה עם תמונות...לדו' חנוכה - יהיו תמונות של פעילויות חנוכה..התלבטנו אם להכין לכולם ספר עם מתכונים שעשינו השנה בצירוף תמונות מה דעתכם?
 
למעלה