מניקור בקניון
רציתי להתפנק אתמול במניקור בקניון, אבל עמדתי דקה אחת יותר מדי ליד הדוכן והתחרטתי... הפצירות לא עוברות חיטוי, כי אי אפשר, ואפשר להידבק בכל מיני פטריות ואני לא יודעת מה... הכלים של המים שמשרים בהם את הידיים נראו עייפים - לא נראה שהם עוברים חיטוי מלקוחה ללקוחה, כלומר, מחליפים מים, אבל לא מחטאים את הכלי ופשוט עבר לי החשק... בסוף עשיתי לבד בבית מה דעתכן על עניין המניקור במהיר בקניונים?
רציתי להתפנק אתמול במניקור בקניון, אבל עמדתי דקה אחת יותר מדי ליד הדוכן והתחרטתי... הפצירות לא עוברות חיטוי, כי אי אפשר, ואפשר להידבק בכל מיני פטריות ואני לא יודעת מה... הכלים של המים שמשרים בהם את הידיים נראו עייפים - לא נראה שהם עוברים חיטוי מלקוחה ללקוחה, כלומר, מחליפים מים, אבל לא מחטאים את הכלי ופשוט עבר לי החשק... בסוף עשיתי לבד בבית מה דעתכן על עניין המניקור במהיר בקניונים?