מניקור בקניון

עינב ג ל

New member
מניקור בקניון

רציתי להתפנק אתמול במניקור בקניון, אבל עמדתי דקה אחת יותר מדי ליד הדוכן והתחרטתי... הפצירות לא עוברות חיטוי, כי אי אפשר, ואפשר להידבק בכל מיני פטריות ואני לא יודעת מה... הכלים של המים שמשרים בהם את הידיים נראו עייפים - לא נראה שהם עוברים חיטוי מלקוחה ללקוחה, כלומר, מחליפים מים, אבל לא מחטאים את הכלי ופשוט עבר לי החשק... בסוף עשיתי לבד בבית מה דעתכן על עניין המניקור במהיר בקניונים?
 

אורזיגל

New member
ממש נגד, בדיוק מהסיבות שציינת

חוץ מזה, בעיני, זה טיפול שאמור להיות אישי וכמו שלא הייתי מסתפרת או עושה צבע באמצע הקניון, אני גם לא אעשה מניקור/פדיקור באמצעו של קניון.
 

ליאני777

New member
מסכימה איתך על כל מילה! ../images/Emo45.gif

לא מומלץ! גם אני כל כך מפחדת מהעיניין הזה של הפטריות והחיטוי המרושל שעוברים הכלים.. אין כמו זמן איכות עם עצמך בבית ולדעת שהכלים לא נגעו באף אחת אחרת! ומה הקטע של לעשות פדיקור ומניקור באמצע הקניון?!
 

lilo4

New member
אני מבינה את הרעיון עצמו דווקא

כנראה שהוא לא כ"כ מתאים לגולשת הממוצעת פה בפורום
אבל הרבה בחורות לא כ"כ יודעות איך למרוח לק לבד, או שאין להן כוח או שיוצא להן עקום. ואין להן זמן לקבוע תור וממש ללכת למישהי, אז מניקור כזה על הדרך בקניון [שגם יוצא יותר זול] זה אחלה רעיון. וגם בשביל מישהי כמונו- זה יכול להיות נחמד בתור פינוק... אישית הייתי שמחה מדי פעם שמישהי תעשה לי פרנץ' מניקור כי אני שונאת להתעסק עם המדבקות וזה תמיד יוצא לי עקום. אף פעם לא התקרבתי למקומות האלה ברמה של לבדוק פרטים ולראות איך האיכות, אבל שמעתי פה מספיק סיפורי זוועה בשביל לדעת שיש מקומות מסוכנים שלא כדאי להתקרב אליהם
וגם שבחלק מהמקומות הבנות לא הכי מקצועיות, ואז המניקור יוצא עקום.
 
../images/Emo5.gif

פעם אחת עשיתי מניקור שם.. וממש רציתי לקום באמצע. יש לי מישהי שאצלה אני עושה פדיקור קבוע [לכל אחת יש ערכה משל עצמה עם השם שלה. הכלי שמשרים בו את הרגליים עטוף בשקית חד פעמית בין לקוחה ללקוחה וכו']. כשאני רוצה לפנק את עצמי במניקור אני עושה אצלה. עולה יותר, אבל שווה לבריאות שלי הרבה הרבה יותר..
 
למעלה