מנחה לשבת

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
שאלת השאלות:

לזה חיכיתי: היפיפיה
כאשר בחנתי אותה, והסתובבתי סביבה, לא יכולתי שלא לחשוב, האם מישהו ברכבת ישראל הביא בחשבון את הקרונועים האלה לקו לירושלים. הדימיון בין התנאים שבהם הם פועלים לבין הקו הישן שלנו לירושלים, פשוט מדהים. תחנת היציאה לרכבת הזו ב- Merano שוכנת בגובה 323 מטר, תחנת הסיום ב- Malles שוכנת בגובה 1050מ' מעל פני הים. המרחק בין התחנות הוא 52 ק"מ. השיפועים לאורך הדרך נראו לי לא פחות תלולים ואולי אפילו יותר, מאשר בדרך לירושלים. הפיתולים במסילה הזו רבים יותר לדעתי מאשר הפיתולים בעלייה לירושלים.
שאלת השאלות:
מהו זמן הנסיעה של הרכבת ב52 הק"מ המפותלים האלו?
 

Golf Bravo

New member
תשובה חסרה

שאלת השאלות:
מהו זמן הנסיעה של הרכבת ב52 הק"מ המפותלים האלו?
תשובה חסרה
להבדיל מן המצב בישראל, בין שתי התחנות הללו יש שש-עשרה תחנות ביניים! ולכן מאד קשה לדעת את קצב הנסיעה. הזמנים, לאור מספר התחנות, אינם מרשימים, בממוצע שעה ורבע מקצה לקצה, עד כמה שהתרשמתי מלוח הזמנים. יש 23 רכבות לאורך היום, רובן עוצרות בכל התחנות, רק שש פוסחות על כחמש תחנות והן מהירות קצת יותר. יש מסילה בודדת לכל אורך הדרך. ולכן, התשובה הקצרה היא, לא ניתן לדעת מן הנתונים שבידי באיזה זמן היא היתה גומעת את המרחק מבית שמש לירושלים.
 

אורי404

New member
קשה לדעת. הרושם הוא עדיין שהמצב שם

תשובה חסרה
להבדיל מן המצב בישראל, בין שתי התחנות הללו יש שש-עשרה תחנות ביניים! ולכן מאד קשה לדעת את קצב הנסיעה. הזמנים, לאור מספר התחנות, אינם מרשימים, בממוצע שעה ורבע מקצה לקצה, עד כמה שהתרשמתי מלוח הזמנים. יש 23 רכבות לאורך היום, רובן עוצרות בכל התחנות, רק שש פוסחות על כחמש תחנות והן מהירות קצת יותר. יש מסילה בודדת לכל אורך הדרך. ולכן, התשובה הקצרה היא, לא ניתן לדעת מן הנתונים שבידי באיזה זמן היא היתה גומעת את המרחק מבית שמש לירושלים.
קשה לדעת. הרושם הוא עדיין שהמצב שם
יותר טוב. אני מודה שאני לא יודע מה המרחק מבית שמש לירושלים וסביר להניח שחלק מן הגולשים האחרים יודעים. על כל פנים, בין בית שמש לירושלים אין תחנות למעט מספר רכבות שעוצרות בגן החיות התנכי. זמן הנסיעה לפי אתר האינטרנט של רכבת ישראל הוא מעל לארבעים דקות ולפי מה שכותבים בפורום לעתים ישנם איחורים. צריך לחכות ולקוות שימסרו מה המרחק מבית שמש לבירה. ההשערה שלי היא שהמרחק פחות או יותר זהה בין קו בית שמש-ירושלים לעומת הקו באירופה ויש לקחת בחשבון ש 16 תחנות ביניים זהו כבר עניין רציני יותר וייתכן שגם העצירה לפחות בחלק מן התחנות היא של מספר דקות.
 

Golf Bravo

New member
ATR100

חופשת התרעננות - יום שביעי ואחרון
התכנית (שאף יצאה לפועל) הייתה לנסוע בכביש 180 מאוסטריה ולרדת דרומה לאיטליה ליד שני האגמים המלאכותיים הנפלאים Resia ואגם Muta הקטן יותר הנמצאים ממש מדרום לגבול האוסטרי. זה היה יום ראשון בשבוע והנהירה העצומה של האיטלקים הייתה צפונה, ממש פגוש לפגוש לאורך קילומטרים רבים. כנראה שזה היום שבו האיטלקים נוסעים לאוסטריה לעשות קניות. דרומה לעומת זאת, הכביש היה פנוי לחלוטין ויכולנו לנהוג בעיקולים החדים בדרך בניחותא. למי שלא ממהר, אני ממליץ בחום על הדרך הזו דרומה. נופים מדהימים של פסגות מושלגות במרחק, מטעי תפוחים וכרמי גפנים ואגמים שלווים. הסיבה הנוספת לבחירה הזו היתה העובדה שהחל מן העיירה Mals/Malles קיימת מסילת ברזל היורדת דרומה לכיוון Merano ממש במקביל לכביש, לעיתים מעבר לנהר ולעיתים בסמוך לכביש עצמו.
ATR100
מערך 001 בחזית
 

Golf Bravo

New member
פרט מוזר

חופשת התרעננות - יום שביעי ואחרון
התכנית (שאף יצאה לפועל) הייתה לנסוע בכביש 180 מאוסטריה ולרדת דרומה לאיטליה ליד שני האגמים המלאכותיים הנפלאים Resia ואגם Muta הקטן יותר הנמצאים ממש מדרום לגבול האוסטרי. זה היה יום ראשון בשבוע והנהירה העצומה של האיטלקים הייתה צפונה, ממש פגוש לפגוש לאורך קילומטרים רבים. כנראה שזה היום שבו האיטלקים נוסעים לאוסטריה לעשות קניות. דרומה לעומת זאת, הכביש היה פנוי לחלוטין ויכולנו לנהוג בעיקולים החדים בדרך בניחותא. למי שלא ממהר, אני ממליץ בחום על הדרך הזו דרומה. נופים מדהימים של פסגות מושלגות במרחק, מטעי תפוחים וכרמי גפנים ואגמים שלווים. הסיבה הנוספת לבחירה הזו היתה העובדה שהחל מן העיירה Mals/Malles קיימת מסילת ברזל היורדת דרומה לכיוון Merano ממש במקביל לכביש, לעיתים מעבר לנהר ולעיתים בסמוך לכביש עצמו.
פרט מוזר
מקטע מוזר בתוך המערך. ניתן להבחין בו מרחוק בתמונה הקודמת. האם כאן המנוע?
 

Golf Bravo

New member
מתרחקת מערבה

חופשת התרעננות - יום שביעי ואחרון
התכנית (שאף יצאה לפועל) הייתה לנסוע בכביש 180 מאוסטריה ולרדת דרומה לאיטליה ליד שני האגמים המלאכותיים הנפלאים Resia ואגם Muta הקטן יותר הנמצאים ממש מדרום לגבול האוסטרי. זה היה יום ראשון בשבוע והנהירה העצומה של האיטלקים הייתה צפונה, ממש פגוש לפגוש לאורך קילומטרים רבים. כנראה שזה היום שבו האיטלקים נוסעים לאוסטריה לעשות קניות. דרומה לעומת זאת, הכביש היה פנוי לחלוטין ויכולנו לנהוג בעיקולים החדים בדרך בניחותא. למי שלא ממהר, אני ממליץ בחום על הדרך הזו דרומה. נופים מדהימים של פסגות מושלגות במרחק, מטעי תפוחים וכרמי גפנים ואגמים שלווים. הסיבה הנוספת לבחירה הזו היתה העובדה שהחל מן העיירה Mals/Malles קיימת מסילת ברזל היורדת דרומה לכיוון Merano ממש במקביל לכביש, לעיתים מעבר לנהר ולעיתים בסמוך לכביש עצמו.
מתרחקת מערבה
על רקע הרכס האדיר (פסגות מעל 3,000 מטר) הנמצא מצפון מערב לעיר.
 

Golf Bravo

New member
משהו לאוטובוסאים

חופשת התרעננות - יום שביעי ואחרון
התכנית (שאף יצאה לפועל) הייתה לנסוע בכביש 180 מאוסטריה ולרדת דרומה לאיטליה ליד שני האגמים המלאכותיים הנפלאים Resia ואגם Muta הקטן יותר הנמצאים ממש מדרום לגבול האוסטרי. זה היה יום ראשון בשבוע והנהירה העצומה של האיטלקים הייתה צפונה, ממש פגוש לפגוש לאורך קילומטרים רבים. כנראה שזה היום שבו האיטלקים נוסעים לאוסטריה לעשות קניות. דרומה לעומת זאת, הכביש היה פנוי לחלוטין ויכולנו לנהוג בעיקולים החדים בדרך בניחותא. למי שלא ממהר, אני ממליץ בחום על הדרך הזו דרומה. נופים מדהימים של פסגות מושלגות במרחק, מטעי תפוחים וכרמי גפנים ואגמים שלווים. הסיבה הנוספת לבחירה הזו היתה העובדה שהחל מן העיירה Mals/Malles קיימת מסילת ברזל היורדת דרומה לכיוון Merano ממש במקביל לכביש, לעיתים מעבר לנהר ולעיתים בסמוך לכביש עצמו.
משהו לאוטובוסאים
קו עירוני ב- Merano
 

Golf Bravo

New member
ליד תחנת הרכבת ב- Merano

חופשת התרעננות - יום שביעי ואחרון
התכנית (שאף יצאה לפועל) הייתה לנסוע בכביש 180 מאוסטריה ולרדת דרומה לאיטליה ליד שני האגמים המלאכותיים הנפלאים Resia ואגם Muta הקטן יותר הנמצאים ממש מדרום לגבול האוסטרי. זה היה יום ראשון בשבוע והנהירה העצומה של האיטלקים הייתה צפונה, ממש פגוש לפגוש לאורך קילומטרים רבים. כנראה שזה היום שבו האיטלקים נוסעים לאוסטריה לעשות קניות. דרומה לעומת זאת, הכביש היה פנוי לחלוטין ויכולנו לנהוג בעיקולים החדים בדרך בניחותא. למי שלא ממהר, אני ממליץ בחום על הדרך הזו דרומה. נופים מדהימים של פסגות מושלגות במרחק, מטעי תפוחים וכרמי גפנים ואגמים שלווים. הסיבה הנוספת לבחירה הזו היתה העובדה שהחל מן העיירה Mals/Malles קיימת מסילת ברזל היורדת דרומה לכיוון Merano ממש במקביל לכביש, לעיתים מעבר לנהר ולעיתים בסמוך לכביש עצמו.
ליד תחנת הרכבת ב- Merano
 

Golf Bravo

New member
הכניסה לקרון

מנחה לשבת
התכנית השאפתנית שלי היא לסיים את תיאור הטיול שלנו באיטליה ואוסטריה בשרשור הזה. אני מקווה שכוחי יעמוד לי. אך קודם, תמונה אחת מביקור חטוף אתמול, בעירו של מנהלנו היקר ובליוויו המסור. הנה פורטרט של תחנת האוניברסיטה בה ביקרנו. מנהל המשמרת האדיב, בני, לאחר שבדק ומצא שאפשר לתת לנו להסתובב קצת, איפשר לנו להתרשם מן התחנה לאחר שהושלמה. עבורי, לאחר שביקרתי בתחנה (גם אז בליוויו של ערן) עוד בשעה שהייתה ברובה שלד ערום והרציפים רק עמודי יסוד, זו הייתה בהחלט חוויה יפה. מן ההדמיות חשבתי שהבניין יהיה קצת יותר "שקוף", אבל גם כך הוא עושה רושם יפה.
הכניסה לקרון
מותאם לנכים, לאופניים, לעגלות ילדים, ולמזוודות. מי צריך יותר?
 

Golf Bravo

New member
תא הנהג

מנחה לשבת
התכנית השאפתנית שלי היא לסיים את תיאור הטיול שלנו באיטליה ואוסטריה בשרשור הזה. אני מקווה שכוחי יעמוד לי. אך קודם, תמונה אחת מביקור חטוף אתמול, בעירו של מנהלנו היקר ובליוויו המסור. הנה פורטרט של תחנת האוניברסיטה בה ביקרנו. מנהל המשמרת האדיב, בני, לאחר שבדק ומצא שאפשר לתת לנו להסתובב קצת, איפשר לנו להתרשם מן התחנה לאחר שהושלמה. עבורי, לאחר שביקרתי בתחנה (גם אז בליוויו של ערן) עוד בשעה שהייתה ברובה שלד ערום והרציפים רק עמודי יסוד, זו הייתה בהחלט חוויה יפה. מן ההדמיות חשבתי שהבניין יהיה קצת יותר "שקוף", אבל גם כך הוא עושה רושם יפה.
תא הנהג
עם הנהג מתכונן לצאת לדרך.
 

Golf Bravo

New member
תמונה חסרה

מנחה לשבת
התכנית השאפתנית שלי היא לסיים את תיאור הטיול שלנו באיטליה ואוסטריה בשרשור הזה. אני מקווה שכוחי יעמוד לי. אך קודם, תמונה אחת מביקור חטוף אתמול, בעירו של מנהלנו היקר ובליוויו המסור. הנה פורטרט של תחנת האוניברסיטה בה ביקרנו. מנהל המשמרת האדיב, בני, לאחר שבדק ומצא שאפשר לתת לנו להסתובב קצת, איפשר לנו להתרשם מן התחנה לאחר שהושלמה. עבורי, לאחר שביקרתי בתחנה (גם אז בליוויו של ערן) עוד בשעה שהייתה ברובה שלד ערום והרציפים רק עמודי יסוד, זו הייתה בהחלט חוויה יפה. מן ההדמיות חשבתי שהבניין יהיה קצת יותר "שקוף", אבל גם כך הוא עושה רושם יפה.
תמונה חסרה
של הרכבת יוצאת לדרכה מערבה. הרציף הקצר לא איפשר לי לצלם אותה מאחור אלא לאחר שהחלה לצאת מן התחנה. מערך 004 הוא המערך השני ברכבת זו.
 

Golf Bravo

New member
תם ולא נשלם

מנחה לשבת
התכנית השאפתנית שלי היא לסיים את תיאור הטיול שלנו באיטליה ואוסטריה בשרשור הזה. אני מקווה שכוחי יעמוד לי. אך קודם, תמונה אחת מביקור חטוף אתמול, בעירו של מנהלנו היקר ובליוויו המסור. הנה פורטרט של תחנת האוניברסיטה בה ביקרנו. מנהל המשמרת האדיב, בני, לאחר שבדק ומצא שאפשר לתת לנו להסתובב קצת, איפשר לנו להתרשם מן התחנה לאחר שהושלמה. עבורי, לאחר שביקרתי בתחנה (גם אז בליוויו של ערן) עוד בשעה שהייתה ברובה שלד ערום והרציפים רק עמודי יסוד, זו הייתה בהחלט חוויה יפה. מן ההדמיות חשבתי שהבניין יהיה קצת יותר "שקוף", אבל גם כך הוא עושה רושם יפה.
תם ולא נשלם
אלה מעט מרשמי בטיול הזה, ככל שהם נוגעים לענייני פורומנו. אני מודה על התגובות, ההערות וההארות. תמונת הסיום היא מאגם Resia סמוך לגבול אוסטריה. כאשר הוקם הסכר "טבעה" הכנסיה שבכפר Curon Graun ורק מגדל הפעמונים נותר מבצבץ מעל פני המים.
 

בועז ל

New member
בראבו, גולף ! חבל הטירול מעולם לא

מנחה לשבת
התכנית השאפתנית שלי היא לסיים את תיאור הטיול שלנו באיטליה ואוסטריה בשרשור הזה. אני מקווה שכוחי יעמוד לי. אך קודם, תמונה אחת מביקור חטוף אתמול, בעירו של מנהלנו היקר ובליוויו המסור. הנה פורטרט של תחנת האוניברסיטה בה ביקרנו. מנהל המשמרת האדיב, בני, לאחר שבדק ומצא שאפשר לתת לנו להסתובב קצת, איפשר לנו להתרשם מן התחנה לאחר שהושלמה. עבורי, לאחר שביקרתי בתחנה (גם אז בליוויו של ערן) עוד בשעה שהייתה ברובה שלד ערום והרציפים רק עמודי יסוד, זו הייתה בהחלט חוויה יפה. מן ההדמיות חשבתי שהבניין יהיה קצת יותר "שקוף", אבל גם כך הוא עושה רושם יפה.
בראבו, גולף ! חבל הטירול מעולם לא
נראה מזמין כל כך לביקור מחודש.
 
תודה!!! הרבה זכרונות

מנחה לשבת
התכנית השאפתנית שלי היא לסיים את תיאור הטיול שלנו באיטליה ואוסטריה בשרשור הזה. אני מקווה שכוחי יעמוד לי. אך קודם, תמונה אחת מביקור חטוף אתמול, בעירו של מנהלנו היקר ובליוויו המסור. הנה פורטרט של תחנת האוניברסיטה בה ביקרנו. מנהל המשמרת האדיב, בני, לאחר שבדק ומצא שאפשר לתת לנו להסתובב קצת, איפשר לנו להתרשם מן התחנה לאחר שהושלמה. עבורי, לאחר שביקרתי בתחנה (גם אז בליוויו של ערן) עוד בשעה שהייתה ברובה שלד ערום והרציפים רק עמודי יסוד, זו הייתה בהחלט חוויה יפה. מן ההדמיות חשבתי שהבניין יהיה קצת יותר "שקוף", אבל גם כך הוא עושה רושם יפה.
תודה!!! הרבה זכרונות
הרבה זכרונות הבאת לי מארץ אבותיי ואבות אבותיי. אני זוכר עוד את קטרי הקיטור שהיו בשימוש רגיל ויומיומי בוינה ובטירול...
 

mrngin

New member
../images/Emo51.gif ענקית על כל הסידרה

מנחה לשבת
התכנית השאפתנית שלי היא לסיים את תיאור הטיול שלנו באיטליה ואוסטריה בשרשור הזה. אני מקווה שכוחי יעמוד לי. אך קודם, תמונה אחת מביקור חטוף אתמול, בעירו של מנהלנו היקר ובליוויו המסור. הנה פורטרט של תחנת האוניברסיטה בה ביקרנו. מנהל המשמרת האדיב, בני, לאחר שבדק ומצא שאפשר לתת לנו להסתובב קצת, איפשר לנו להתרשם מן התחנה לאחר שהושלמה. עבורי, לאחר שביקרתי בתחנה (גם אז בליוויו של ערן) עוד בשעה שהייתה ברובה שלד ערום והרציפים רק עמודי יסוד, זו הייתה בהחלט חוויה יפה. מן ההדמיות חשבתי שהבניין יהיה קצת יותר "שקוף", אבל גם כך הוא עושה רושם יפה.
ענקית על כל הסידרה
מקווה שעברתם בשלום את שישי בערב 21:12. תמונות מדהימות, מעניינות, עם הסברים לענין. אחרי שני ביקורי חורף (מאד מוצלחים), אני רואה שאוסטריה יותר מראויה לטיול קיץ. אתה כנראה נסעת לאוסטריה להתאוורר מהמצב בארץ, דווקא בביקורי האחרון באוסטריה בסוף ינואר 2006, בחבל ארלברג הקסום, כאשר בארץ היה שקט, באוסטריה חווינו "סירנות" (אזעקות באתרי הסקי על מפולות שלג) ו"פיצוצים" יזומים שעורכים באתרי הסקי כדי למנוע מפולות שלג פתאומיות. בכל מקרה זה מאד שונה מהסירנות והבווווווומים שחווינו בחיפה . . . .
 

Golf Bravo

New member
אזעקות

ענקית על כל הסידרה
מקווה שעברתם בשלום את שישי בערב 21:12. תמונות מדהימות, מעניינות, עם הסברים לענין. אחרי שני ביקורי חורף (מאד מוצלחים), אני רואה שאוסטריה יותר מראויה לטיול קיץ. אתה כנראה נסעת לאוסטריה להתאוורר מהמצב בארץ, דווקא בביקורי האחרון באוסטריה בסוף ינואר 2006, בחבל ארלברג הקסום, כאשר בארץ היה שקט, באוסטריה חווינו "סירנות" (אזעקות באתרי הסקי על מפולות שלג) ו"פיצוצים" יזומים שעורכים באתרי הסקי כדי למנוע מפולות שלג פתאומיות. בכל מקרה זה מאד שונה מהסירנות והבווווווומים שחווינו בחיפה . . . .
אזעקות
בילינו אתמול קצת במקלט, היה מספיק קצר כדי להוות גיבוש משפחתי נחמד. אגב אזעקות, כאשר הייתי בתחנת סנט אנטון, בשעה 12:00 בדיוק החלה אזעקה חזקה שנשמעה בכל העיר (אשתי היתה בעיר באותה שעה). אינני יודע מה פשר הדבר עד היום.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה