מנהל וחברו הקט

urbanrider

New member
מנהל וחברו הקט

עכשיו בחורף יש את הגלים האלה לסיקבורד בפלמחים לפעמים הם די גובהים משהו 25
 

Black Soul Om

New member
ממ רגע מהשיחה האחרונה שלנו על

הסקימבורד אני מבין שאני זה ה"חברו הקט"?
 

maorubin

New member
ד"א... אתה הבנת את זה

הוא לא אמר את השמות... רקאמר "מנהל וחברו הקט" זה יכול להיות כל אחד בפורום... לא בהכרח אתה... חחחח :)
 

Black Soul Om

New member
אני ואתה היחידים שדיברנו איתו על

הסקימבורד פעם אחרונה יא מציק!
 

urbanrider

New member
אני התכוונתי למנהל וחברו הקט

את המנהל אבנתם וחברו הקט זה החבר שלו מי זה? זה שמעלי
 
למעלה