מנהלנו היקר ב The Marker הבוקר

מצב
הנושא נעול.

levikon

New member
גם הכרטיסיות באגד מתאימות בדרך כלל

ובקו 5 התל אביבי הן קבילות?!
אז מה עדיף במוניות?
גם הכרטיסיות באגד מתאימות בדרך כלל
רק לקוד מחיר אחד. מה הנקודה שלך בזה? אם אני נמצא בתל אביב, אני משתדל לסוע רק עם מוניות שירות. לא סובל את השירות של דן.
 

mister K

New member
אם אתה כל כך אוהב את זה

גם הכרטיסיות באגד מתאימות בדרך כלל
רק לקוד מחיר אחד. מה הנקודה שלך בזה? אם אני נמצא בתל אביב, אני משתדל לסוע רק עם מוניות שירות. לא סובל את השירות של דן.
אם אתה כל כך אוהב את זה
אז שיהיה לך בכיף. אני פשוט מתעב מוניות שירות. זה צפוף ולא נוח (אוטובוס הרבה יותר נוח), בלי לו"ז, ובלי אמצעי הנחה. שלא לדבר על הנהיגה ה"חאפרית" של רבים מנהגי מוניות השירות החוקיות. מה גם שאני לא מבין מה כל כך גרוע בשירות של דן. השירות של המוניות ממש "מעולה"!
 

levikon

New member
תשמע, השתמשתי בעיקר במוניות של קו 51.

אם אתה כל כך אוהב את זה
אז שיהיה לך בכיף. אני פשוט מתעב מוניות שירות. זה צפוף ולא נוח (אוטובוס הרבה יותר נוח), בלי לו"ז, ובלי אמצעי הנחה. שלא לדבר על הנהיגה ה"חאפרית" של רבים מנהגי מוניות השירות החוקיות. מה גם שאני לא מבין מה כל כך גרוע בשירות של דן. השירות של המוניות ממש "מעולה"!
תשמע, השתמשתי בעיקר במוניות של קו 51.
יחסית לשירות של דן באותו הקו, מוניות השירות היו מחלקה ראשונה. ואת זה אני אומר לך למרות שאני מעדיף לסוע באוטובוסים, ובאשדוד, לדוגמא, למרות מוניות השירות המסודרות שנוסעות כאן, אני אסע תמיד עם אגד. (וגם בגלל שהחופשי יומי זול כל כך).
 
סיפור חזק

תעברו למוניות שרות
למה ?? למה לא לעבור למוניות שרות?יש מוניות שרות לכל הארץ מכל מקום לכל מקום,לרוב מוניות חדישות נהגים אדיבים,ולא מיתנשאים כמו נהגי אוטובוסים,מחירים בפיקוח,אצל כל נהג ניתן להשיג מחירון רשמי בחתימת מישרד התחבורה. מת'א יש מוניות כימעט לכל הארץ. אז למה להיתבלבל תעברו למוניות שרות,יש שירות בין עירוני בת'א,יש שירות עירוני,ולא צריך כרטיסיות כרטיסים להחליף וכאלה דברים. אבל לצערי עד שיבינו נוסעי האוטובוסים שמוניות שרות זה הפיתרון,יחגגו על גבם כל הגורמים. ובטח אני יקבל כל מיני תשובות,מכל מיני אילו שלא מבינים דבר בהילכות מישרד התחבורה המושחט מהיסוד הכל עניין של כסף, מי משלם יותר ומי משלם פחות ככה ניראה השרות של ההפרטה כביכול. אז היגיע הזמן ללמוד את האמת !!!!!!!!!!!!!!! רק מי שעושה את עבודת השירות בתחבורה לפרנסתו ולביתו ולא מיסתתר מאחורי חברה גדולה כמו אגד,דן ,קווים,מטרופוליטן,קונקס, וכאלו נותן שירות אמיתי. למרות הסטיגמה הגרועה נסו יש מהפך בשירות!!!!!!!!!!!!!
סיפור חזק
יש לי חבר שהתחיל ללמוד בב"ש. יום אחד הוא פספס את ה-380 לת"א, ולתומו חשב שאין טעם לנסוע עם 369 לת"א, ולכן עלה על "מונית שירות" לת"א ב-20 ש"ח. ועכשיו לסיפור: "כל הדרך הנהג השתולל על הכביש,מדבר בטלפון נסע כמו מטורף ונכנס לכל חור אפשרי ע"מ לאסוף נוסעים. בסוף, אחרי שפיזר בתמח"ת שאל אותי לאן?. אמרתי לא לאלוף שדה. אמר סבבה. נסענו בכל ת"א, גבעתיים ורמת גן תוך שהוא מדבר עם חברה שלו בטלפון ומקלל אותה כל הדרך. בסוף נמאס לי וירדתי ברח' הכבאים, תוך שהוא מקלל את חברתו וכל העוברים והשבים מסתכלים. מאז החלטתי רק מטרופולין: אוטובוס חדש, לו"ז מדוייק, זול ואמין". אכן נכון! ד"א את התגוהב לרואייל טייגר לגבי מטרודן אני אכתוב מחר. שבת שלום, קובי
 

fireman

New member
רק חבל שהם שכחו את היתרונות

מנהלנו היקר ב The Marker הבוקר
The Marker מקדיש הבוקר את מדור הצרכנות להפרטת התחבורה הציבורית בישראל. על עומק הכתבה אתן למומחים כאן להעיר ולהאיר. אבל מה שהיה נחמד לקרוא עם הקפה, היו השורות האלה: מנהל פורום תחבורה ציבורית בתפוז, אנדי רדולצקו, מציין כי... אנדי, למה ישבת בשקט עד עכשיו? יחד עם זאת, אני בטוח שהיה לך הרבה יותר להעיר ממה שנכתב בכתבה.
רק חבל שהם שכחו את היתרונות
לפני שאנדי שוחח עם אתי, שוחחתי איתה בעצמי והפניתי אותה לאנדי מאחר ועיקר הכתבה עסק בנושא חברת קווים שדיי מרוחקת ממני גאוגרפית. בפניה הובאו גם יתרונות ההפרטה וחסרונותיה ב"צד" שאני יותר מכיר כמו מטרודן עם השיפור ברמת השירות הסופי אך הבעייתיות מצד ההשבתה למשל והשיפורים בקווי באר שבע תל אביב בהם מחיר הנסיעה "רוסק" אלו, לא הוזכרו בכתבה וחבל.
 

fireman

New member
סליחה, מתנצל חלקית

רק חבל שהם שכחו את היתרונות
לפני שאנדי שוחח עם אתי, שוחחתי איתה בעצמי והפניתי אותה לאנדי מאחר ועיקר הכתבה עסק בנושא חברת קווים שדיי מרוחקת ממני גאוגרפית. בפניה הובאו גם יתרונות ההפרטה וחסרונותיה ב"צד" שאני יותר מכיר כמו מטרודן עם השיפור ברמת השירות הסופי אך הבעייתיות מצד ההשבתה למשל והשיפורים בקווי באר שבע תל אביב בהם מחיר הנסיעה "רוסק" אלו, לא הוזכרו בכתבה וחבל.
סליחה, מתנצל חלקית
מטרופולין כן הוזכרה, מטרודן לא. זו דווקא יכלה להיות דוגמא מצויינת להצלחה שיש בה כישלון או כישלון שיש בו גם הצלחה. תבחרו אתם מה שיותר נראה לכם.
 

846

Active member
אם כל הכבוד למטרופוליין

סליחה, מתנצל חלקית
מטרופולין כן הוזכרה, מטרודן לא. זו דווקא יכלה להיות דוגמא מצויינת להצלחה שיש בה כישלון או כישלון שיש בו גם הצלחה. תבחרו אתם מה שיותר נראה לכם.
אם כל הכבוד למטרופוליין
הם מפעילים קווים "פשוטים" יחסית. ובאזורים שאינם פקוקים בד"כ, חוץ מכניסות והיציאות לת"א, ולכן קל יותר לאמוד את זמני הנסיעה, לדייק בלו"ז וכוד' לגבי המחיר: ברגע שמשרד התחבורה יאפשר, אגד יוריד את המחירים. דנו על כך פעמים רבות בפורום.
 

raminec

New member
תירוצים, תירוצים...

אם כל הכבוד למטרופוליין
הם מפעילים קווים "פשוטים" יחסית. ובאזורים שאינם פקוקים בד"כ, חוץ מכניסות והיציאות לת"א, ולכן קל יותר לאמוד את זמני הנסיעה, לדייק בלו"ז וכוד' לגבי המחיר: ברגע שמשרד התחבורה יאפשר, אגד יוריד את המחירים. דנו על כך פעמים רבות בפורום.
תירוצים, תירוצים...
לא זכור לי מאבק של ממש של אגד במשרד התחבורה בנושא הורדת המחירים. בעבר, כשאגד רצו לעשות שריר לא הייתה להם שום בעיה להשבית את התח"צ ליום ואף יותר. למה אגד לא עושים השבתה של התח"צ כדי להוריד מחירים??? לפני ששולפים את התירוצים שאגד לא יכולה להוריד מחירים בגלל משרד התחבורה אני רוצה לראות מאבק ציבורי אמיתי של אגד ונהגיה נגד משרד התחבורה. כל דבר אחר לא נתפס בעיני כרציני אלא כתירוץ שחוק.
 
השמצות, השמצות...

תירוצים, תירוצים...
לא זכור לי מאבק של ממש של אגד במשרד התחבורה בנושא הורדת המחירים. בעבר, כשאגד רצו לעשות שריר לא הייתה להם שום בעיה להשבית את התח"צ ליום ואף יותר. למה אגד לא עושים השבתה של התח"צ כדי להוריד מחירים??? לפני ששולפים את התירוצים שאגד לא יכולה להוריד מחירים בגלל משרד התחבורה אני רוצה לראות מאבק ציבורי אמיתי של אגד ונהגיה נגד משרד התחבורה. כל דבר אחר לא נתפס בעיני כרציני אלא כתירוץ שחוק.
השמצות, השמצות...
ואני רוצה לראות ולו הודעה אחת בה אינך משמיץ את אגד... האמת - אני לא מאמין שאראה דבר כזה אי פעם... אם אינני טועה, בהורדת מחירי הנסיעה מעוניינים קודם כל הנוסעים עצמם, שזה מובן מאליו. טבעי שהיוזמה למאבק כזה אמורה לצאת מתוך הציבור הזה. אבל גם את המשימה הזו אתה מטיל (איך לא...) על אגד ועל נהגיו (??!!). למה אגד צריך לנהל בשבילך מאבקים? ולנהגי אגד שבקושי רואים את הבית אין יותר מה לעשות בחיים? זכותך המלאה לשנוא את אגד או כל דבר אחר. אבל אצלך העניין הופך ליותר ויותר פאתטי... אם כל-כך מטריד אותך שלא מורידים את מחירי הנסיעה (למרות שהוסבר לך אין ספור פעמים מדוע) אולי תעשה מעשה ותעמוד בראש של אותו מאבק עליו אתה מרבה לדבר? אם כי ברור לי שלא תעשה זאת לעולם... הרבה יותר קל לשבת מול המחשב ו"לא לקבל תירוצים שחוקים"
 

raminec

New member
חבל שאתה יוצא מתוך נקודת הנחה

השמצות, השמצות...
ואני רוצה לראות ולו הודעה אחת בה אינך משמיץ את אגד... האמת - אני לא מאמין שאראה דבר כזה אי פעם... אם אינני טועה, בהורדת מחירי הנסיעה מעוניינים קודם כל הנוסעים עצמם, שזה מובן מאליו. טבעי שהיוזמה למאבק כזה אמורה לצאת מתוך הציבור הזה. אבל גם את המשימה הזו אתה מטיל (איך לא...) על אגד ועל נהגיו (??!!). למה אגד צריך לנהל בשבילך מאבקים? ולנהגי אגד שבקושי רואים את הבית אין יותר מה לעשות בחיים? זכותך המלאה לשנוא את אגד או כל דבר אחר. אבל אצלך העניין הופך ליותר ויותר פאתטי... אם כל-כך מטריד אותך שלא מורידים את מחירי הנסיעה (למרות שהוסבר לך אין ספור פעמים מדוע) אולי תעשה מעשה ותעמוד בראש של אותו מאבק עליו אתה מרבה לדבר? אם כי ברור לי שלא תעשה זאת לעולם... הרבה יותר קל לשבת מול המחשב ו"לא לקבל תירוצים שחוקים"
חבל שאתה יוצא מתוך נקודת הנחה
שאני לא פועל להורדת המחירים. כי אתה טועה.
 

846

Active member
../images/Emo45.gif אני מסכים עם דני, הפכת את

השמצות, השמצות...
ואני רוצה לראות ולו הודעה אחת בה אינך משמיץ את אגד... האמת - אני לא מאמין שאראה דבר כזה אי פעם... אם אינני טועה, בהורדת מחירי הנסיעה מעוניינים קודם כל הנוסעים עצמם, שזה מובן מאליו. טבעי שהיוזמה למאבק כזה אמורה לצאת מתוך הציבור הזה. אבל גם את המשימה הזו אתה מטיל (איך לא...) על אגד ועל נהגיו (??!!). למה אגד צריך לנהל בשבילך מאבקים? ולנהגי אגד שבקושי רואים את הבית אין יותר מה לעשות בחיים? זכותך המלאה לשנוא את אגד או כל דבר אחר. אבל אצלך העניין הופך ליותר ויותר פאתטי... אם כל-כך מטריד אותך שלא מורידים את מחירי הנסיעה (למרות שהוסבר לך אין ספור פעמים מדוע) אולי תעשה מעשה ותעמוד בראש של אותו מאבק עליו אתה מרבה לדבר? אם כי ברור לי שלא תעשה זאת לעולם... הרבה יותר קל לשבת מול המחשב ו"לא לקבל תירוצים שחוקים"
אני מסכים עם דני, הפכת את
נושא ההשמצות כלפי אגד ל"מיפעל חיים", עוד לא ראינו הודעה אחת אובייקטיבית. דבר נוסף: מהיכן אה יודע שאגד לא מנסה או ניסה להוריד תעריפים? יש לך מידע פנימי? אם כן ספר לנו כי אותי זה מעניין. דבר נוסף: מתי היתה השביתה האחרונה באגד שאתה כלכך זוכר אותה ומושפע ממנה? אני זוכר משהו מעורפל לפני כ 20 שנה ואולי יותר... אם מישהו זוכר פרטים, הוא מוזמן לעדכן את כולנו.
 

fireman

New member
ג'קי....עשה לי טובה....

אני מסכים עם דני, הפכת את
נושא ההשמצות כלפי אגד ל"מיפעל חיים", עוד לא ראינו הודעה אחת אובייקטיבית. דבר נוסף: מהיכן אה יודע שאגד לא מנסה או ניסה להוריד תעריפים? יש לך מידע פנימי? אם כן ספר לנו כי אותי זה מעניין. דבר נוסף: מתי היתה השביתה האחרונה באגד שאתה כלכך זוכר אותה ומושפע ממנה? אני זוכר משהו מעורפל לפני כ 20 שנה ואולי יותר... אם מישהו זוכר פרטים, הוא מוזמן לעדכן את כולנו.
ג'קי....עשה לי טובה....
אגד לא נלחמה מעולם להורדת מחירי הנסיעה... תמיד אפשר לשבור את החלון עם הכדור ומייד לאחר מכן לגלגל אותו לידים של מישהו אחר ולהצביע עליו "זה הוא שבר" לאגד מאז ומתמיד היה נוח "להאשים" את משרד התחבורה ש"לא נתן להם להוריד מחירים" עשה לי טובה, גם את תביא לי מסמכים שכתב מנכ"ל אגד בעצמו או יו"ר אגד בו הוא מבקש ממשרד התחבורה להוריד מחירים אני עדיין לא אאמין לזה זה זה נשמע כמו לוקש שאני לא קונה. אם לאגד היה כל כך חשוב להוריד את המחירים (איפה האינטרס בכלל שהיא הייתה מונופול?) למה לא הקימה אגד מחאה ציבורית גדולה? למה לא הייתה עתירה לבג"צ, למה לא היה רעש? כי לא היה ולא נברא, הכל בולשיט מצוץ מהאצבע שמישהו באגד המציא לפני 20 שנה וזה עובר כמו סיפור מור"ק בין חברי אגד ועובדיה. לאגד קל להאשים את משרד התחבורה ומשרד התחבורה יכול לקרוא לאנדי "גורם אינטרסנטי" עשה לי טובה, לפני שאתם נטפלים לגולשים בהאשמות שהם פתחו במסע צלב נגד חברת אגד תביא הוכחות....אני בכל אופן לא קונה את הלוקש.
 

846

Active member
אתה לא מכיר את העובדות, אני קצת

ג'קי....עשה לי טובה....
אגד לא נלחמה מעולם להורדת מחירי הנסיעה... תמיד אפשר לשבור את החלון עם הכדור ומייד לאחר מכן לגלגל אותו לידים של מישהו אחר ולהצביע עליו "זה הוא שבר" לאגד מאז ומתמיד היה נוח "להאשים" את משרד התחבורה ש"לא נתן להם להוריד מחירים" עשה לי טובה, גם את תביא לי מסמכים שכתב מנכ"ל אגד בעצמו או יו"ר אגד בו הוא מבקש ממשרד התחבורה להוריד מחירים אני עדיין לא אאמין לזה זה זה נשמע כמו לוקש שאני לא קונה. אם לאגד היה כל כך חשוב להוריד את המחירים (איפה האינטרס בכלל שהיא הייתה מונופול?) למה לא הקימה אגד מחאה ציבורית גדולה? למה לא הייתה עתירה לבג"צ, למה לא היה רעש? כי לא היה ולא נברא, הכל בולשיט מצוץ מהאצבע שמישהו באגד המציא לפני 20 שנה וזה עובר כמו סיפור מור"ק בין חברי אגד ועובדיה. לאגד קל להאשים את משרד התחבורה ומשרד התחבורה יכול לקרוא לאנדי "גורם אינטרסנטי" עשה לי טובה, לפני שאתם נטפלים לגולשים בהאשמות שהם פתחו במסע צלב נגד חברת אגד תביא הוכחות....אני בכל אופן לא קונה את הלוקש.
אתה לא מכיר את העובדות, אני קצת
יותר מכיר. כפי שכתב אוהד, אחת המטרות העיקריות של משרד התחבורה זה לפרק את המונופול והוא לא בוחל באמצעים. אני לא מבין לאיזה 20 שנה אתה מתכוון? כל סיפור המיכרזים הוא בן 5 או 6... אגד מחוייב להסכמים מול משרד התחבורה לשנים רבות וזה כולל קביעת המחירים ע"י המישרד ולא תשכנע אותי למשהו אחר. אגד הוא חברה מסחרית שאחת ממטרותיה בין השאר זה להרוויח כסף, מי שצריך לעורר מחאה הם תושבי האזורים בהם לא ירדו המחירים. אחת הסיבות לאי הוזלת המחירים ע"י משרד התחבורה היא הסובסידיה לסוגיה, במידה והמחיר ירד והכנסות אגד יקטנו, משרד התחבורה יאלץ לסבסד ביותר כסף ואת זה הוא לא רוצה...
 

fireman

New member
אתה לא יורד לסוף דעתי

אתה לא מכיר את העובדות, אני קצת
יותר מכיר. כפי שכתב אוהד, אחת המטרות העיקריות של משרד התחבורה זה לפרק את המונופול והוא לא בוחל באמצעים. אני לא מבין לאיזה 20 שנה אתה מתכוון? כל סיפור המיכרזים הוא בן 5 או 6... אגד מחוייב להסכמים מול משרד התחבורה לשנים רבות וזה כולל קביעת המחירים ע"י המישרד ולא תשכנע אותי למשהו אחר. אגד הוא חברה מסחרית שאחת ממטרותיה בין השאר זה להרוויח כסף, מי שצריך לעורר מחאה הם תושבי האזורים בהם לא ירדו המחירים. אחת הסיבות לאי הוזלת המחירים ע"י משרד התחבורה היא הסובסידיה לסוגיה, במידה והמחיר ירד והכנסות אגד יקטנו, משרד התחבורה יאלץ לסבסד ביותר כסף ואת זה הוא לא רוצה...
אתה לא יורד לסוף דעתי
ואתה בעצם נוגד את הטענות שאתה טוען.... "אגד היא חברה מסחרית שאחת ממטרותיה בין השאר היא להרוויח כסף" איך זה מסתדר עם "אגד רוצה להוריד את המחיר". סובסידיה שמובסידיה....המדינה לא צריכה לתת לאגד אגורה אם אתה שואל אותי. אם אגד רוצה להתנהג כמו חברה מסחרית אז שתנהג כמו חברה מסחרית, עם החסרונות ועם היתרונות, עם ההצלחות ועם הסיכונים, כולל אלו שנקראים הפסדים כלכליים.
 

846

Active member
על פניו זה ניגוד אבל

אתה לא יורד לסוף דעתי
ואתה בעצם נוגד את הטענות שאתה טוען.... "אגד היא חברה מסחרית שאחת ממטרותיה בין השאר היא להרוויח כסף" איך זה מסתדר עם "אגד רוצה להוריד את המחיר". סובסידיה שמובסידיה....המדינה לא צריכה לתת לאגד אגורה אם אתה שואל אותי. אם אגד רוצה להתנהג כמו חברה מסחרית אז שתנהג כמו חברה מסחרית, עם החסרונות ועם היתרונות, עם ההצלחות ועם הסיכונים, כולל אלו שנקראים הפסדים כלכליים.
על פניו זה ניגוד אבל
מצד אחד אתה חברה מיסחרית ומצד שני יש לך רגולטור שקובע עבורך את הכל הסובסידיה לא ניתנת עבור העיניים היפות שלי אלה עבור השרות שאתה האזרח מקבל ולכן "המציאו" את הסובסידיה שקיימת כמעט בכל מערכות התח"צ בעולם. ברגע שבהמדינה מקצצת בסובסידה, מה אתה רוצה שאגד יעשו? יתנדבו להוריד תעריפים ולעבור להפסדים? הרי מי שיפגע בסופו של דבר זה הנוסע ויש דוגמאות של חברות פרטיות שנאלצות לשלם תמלוגים מרוויחות בקושי ואולי מפסידות ומצב התח"צ הוא לא "משהו".....
 
ג'קי

אני מסכים עם דני, הפכת את
נושא ההשמצות כלפי אגד ל"מיפעל חיים", עוד לא ראינו הודעה אחת אובייקטיבית. דבר נוסף: מהיכן אה יודע שאגד לא מנסה או ניסה להוריד תעריפים? יש לך מידע פנימי? אם כן ספר לנו כי אותי זה מעניין. דבר נוסף: מתי היתה השביתה האחרונה באגד שאתה כלכך זוכר אותה ומושפע ממנה? אני זוכר משהו מעורפל לפני כ 20 שנה ואולי יותר... אם מישהו זוכר פרטים, הוא מוזמן לעדכן את כולנו.
ג'קי
אתה מדבר מנקודת מבט של חבר. השכירים כבר מדברים הרבה זמן על שביתה בגגל הדיבדנד שחולק לחברים
 

846

Active member
מדובר על סיכסוך עבודה

ג'קי
אתה מדבר מנקודת מבט של חבר. השכירים כבר מדברים הרבה זמן על שביתה בגגל הדיבדנד שחולק לחברים
מדובר על סיכסוך עבודה
אבל הגולש הניכבד מציג את הדברים כאילו כל שני וחמישי יש שביתה באגד.
 
נחמד שאתה קורא לי נכבד

מדובר על סיכסוך עבודה
אבל הגולש הניכבד מציג את הדברים כאילו כל שני וחמישי יש שביתה באגד.
נחמד שאתה קורא לי נכבד
אבל כבר הרבה זמן שומעים על הקטע הזה. ד"א, התכוונתי שאתה מדבר מנקודת ראות של חבר אגד.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה