מי אומר שהחום גבוה יותר? לא שמעתי על זה
מה שגורם לחום בממיר הקטליטי זה דלק שמגיע אליו ונשרף בו, בדרך כלל בגלל זיופי מנוע שהם הסיכון העיקרי לממיר.
אם הנורה כבתה, ייתכן שהתקלה כבר לא קיימת. בכל מקרה לא בטוח שהתקלה היא דווקא הממיר, למרות שזה הכי סביר. צריך לאמת את התקלה לפי המתחים שמגיעים משני החיישנים.
2. מאיפה אתה יודע שהנורה תידלק שוב בעוד 300 ק"מ? אם הממיר לא תקין היא צריכה לדלוק כל הזמן.
3. לא יודע. כשהמנוע תקין ממירים מחזיקים המון זמן כך שלא נתקלתי. אם יש ממיר מתכת שעושה את העבודה, ייתכן שהוא טוב. הטענה על הרגישות של החיישנים נכונה, אבל תזכור שגם על נורה דולקת מכשילים בטסט.
4. הפוך. הסיבה שהממיר והחיישן קרובים למנוע היא שהם עובדים טוב רק כשהם חמים. בגלל זה לחיישן החמצן יש גם גוף חימום. ממש לא הייתי עושה את זה. אם תרחיק את חיישן החמצן בצורה שתיארת, ייתכן שהוא לא יבוא במגע טוב עם הגזים ולא ימדוד נכון, ואז תקבל שגיאה קבועה וכתוצאה מכך תערובת לא נכונה, וזה יכול לדפוק את הממיר.
מה שגורם לחום בממיר הקטליטי זה דלק שמגיע אליו ונשרף בו, בדרך כלל בגלל זיופי מנוע שהם הסיכון העיקרי לממיר.
אם הנורה כבתה, ייתכן שהתקלה כבר לא קיימת. בכל מקרה לא בטוח שהתקלה היא דווקא הממיר, למרות שזה הכי סביר. צריך לאמת את התקלה לפי המתחים שמגיעים משני החיישנים.
2. מאיפה אתה יודע שהנורה תידלק שוב בעוד 300 ק"מ? אם הממיר לא תקין היא צריכה לדלוק כל הזמן.
3. לא יודע. כשהמנוע תקין ממירים מחזיקים המון זמן כך שלא נתקלתי. אם יש ממיר מתכת שעושה את העבודה, ייתכן שהוא טוב. הטענה על הרגישות של החיישנים נכונה, אבל תזכור שגם על נורה דולקת מכשילים בטסט.
4. הפוך. הסיבה שהממיר והחיישן קרובים למנוע היא שהם עובדים טוב רק כשהם חמים. בגלל זה לחיישן החמצן יש גם גוף חימום. ממש לא הייתי עושה את זה. אם תרחיק את חיישן החמצן בצורה שתיארת, ייתכן שהוא לא יבוא במגע טוב עם הגזים ולא ימדוד נכון, ואז תקבל שגיאה קבועה וכתוצאה מכך תערובת לא נכונה, וזה יכול לדפוק את הממיר.