מלחמת אור בחושך
המשך לנושא מלפני כמה ימים, לאחר תגובה של אנדרי. התגובה הייתה: "אף אחד לא המציא את האדם, ואתה לא תצליח להכניס לי ככה את אלוהים בדלת האחורית. האדם התפתח בתהליך של אבולוציה טבעית. לא לכל דבר יש יד מכוונת בעלת מודעות". עכשיו להמשך: אנדרי שלום תבדוק את כל מה שכתבתי עד עכשיו בפורום, בצורה מעמיקה. אף אחד אינו יכול לשכנע אותך שיש אלוהים, גם לא אליקים. מי שמחליט שיש אלוהים בגלל שאדם אחר אמר לו, גורם לעצמו נזק. אתה הנך אתה. אם נועדת לדעת ולהבין, תדע ותבין. אם לא נועדת לדעת ולהבין, לא תדע ולא תבין. נכון שהמשמעות עלולה להיות: אם כך לא צריך בכלל לנסות, מאחר והדברים נקבעו מראש. בדיוק להפך! יש רק מלחמה אחת שמותר לאדם להשתתף בה בזמן חייו, - האפשרות, הסיכוי, להצליח בה, קטן ביותר, אבל הוא קיים - זוהי המלחמה הקשה ביותר של האדם עלי אדמות, זוהי המלחמה שלך באנדרי. כל טוב אליקים
המשך לנושא מלפני כמה ימים, לאחר תגובה של אנדרי. התגובה הייתה: "אף אחד לא המציא את האדם, ואתה לא תצליח להכניס לי ככה את אלוהים בדלת האחורית. האדם התפתח בתהליך של אבולוציה טבעית. לא לכל דבר יש יד מכוונת בעלת מודעות". עכשיו להמשך: אנדרי שלום תבדוק את כל מה שכתבתי עד עכשיו בפורום, בצורה מעמיקה. אף אחד אינו יכול לשכנע אותך שיש אלוהים, גם לא אליקים. מי שמחליט שיש אלוהים בגלל שאדם אחר אמר לו, גורם לעצמו נזק. אתה הנך אתה. אם נועדת לדעת ולהבין, תדע ותבין. אם לא נועדת לדעת ולהבין, לא תדע ולא תבין. נכון שהמשמעות עלולה להיות: אם כך לא צריך בכלל לנסות, מאחר והדברים נקבעו מראש. בדיוק להפך! יש רק מלחמה אחת שמותר לאדם להשתתף בה בזמן חייו, - האפשרות, הסיכוי, להצליח בה, קטן ביותר, אבל הוא קיים - זוהי המלחמה הקשה ביותר של האדם עלי אדמות, זוהי המלחמה שלך באנדרי. כל טוב אליקים