מלחמה בבסרביה ?

מלחמה בבסרביה ?

איזו מלחמה או פרעות היו בבסרביה שבמולדובה בין 1918 ל 1920. נהרגו בה יהודים ?
מסרו לי שרומניה השתלטה על בסרביה ב-1918. האם היתה לחימה ? תודה מראש.
נאמר לי שסבי נהרג במלחמה ,ואין לי יותר פרטים עליה.
 
למעלה