Ccyclist
Well-known member
לונדון מלאה גשרי רכבת ויש בה גם ריבועי האטה שטניים
אני בסמארטפון אז יקח לי נצח לשים תמונה אבל סיקרתי את האוטובוסים האלו בשירשורי לונדון במרץ ואפריל.
 
המודל החדש היה פרויקט של בוריס ונוצר כהתנגדות להבאת מפרקיות לעיר ע"י קן. הקווים הראשונים שהוסבו קודם למפרקיות ואחר כך לרוטמאסטר החדש כללו את 73 ו 38 שעיקר תפקידם חיבור "קופסאת האקני" - חור ענק ברשת התחתית שאין בו רכבות ישירות למרכז העיר אך יש בו גשרי רכבת רבים של רכבות ארציות, וכבישים ראשיים רבים עוברים מתחת לגשרים אלו. כמו כן - כשמוסיפים את קו 25 למשוואה האזור כולל גם את הקטע הדרומי של ה A12 , לשעבר ה M102 (בעבר 4-5 קילומטרים שנחשהו כאוטוסטרדה למרות שלא התחברו לאף אוטוסטרדה אחרת) וזה אומר לא רק גשרים אלא גם מחלפים משנות השבעים. הדגם נהיה מאד נפוץ וכשביקרתי בעיר במרת הוא החליף כל מני קווים מכל מני אזורים בעיר.
 
הייחוד שלו הוא שיש בו שני גרמי מדרגות, שלושה דלתות, וזאת לעומת גרם מדרגות יחיד ושתי דלתות בלבד באוטובוסי קומותיים רגילים (בדגם ההיסטורי שהוא מחכה היה גרם מדרגות אחד וכניסה אחורית בלבד) וזה אמור לאפשר מעבר מהיר יותר של נוסעים.
 
מערכת המיזוג נמצאת מעל לגרם המדרגות האחורי, הדגם פותח כך ישינה גירסה היברידית אך אינני יודע היכן הסוללה או אם זה בא על חשבון המיזוג. בלונדון ישנם ימים מעל 30 מעלות ושיא כל הזמנים הוא 39 מעלות ויש גם לחות, אך בגלל ששיא החום בה הוא לשבועיים שלושה בשנה יתכן שהמיזוג נועד יותר ל 25-30 ולא ל 35-40 כפי שניתן לחוות בפרברים המזרחיים של גוש דן (במיוחד באזור לוד.. )
לונדון מלאה גשרי רכבת ויש בה גם ריבועי האטה שטנייםגשרים ומנהרות היו גם בתקופת האוטובוסים הדו-קומתיים של פעם.
גובה אוטובוס כזה הוא בערך 4.5 מטר, למיטב ידיעתי הוא יכול לעבור כמעט בכל כביש בארץ.
אני בסמארטפון אז יקח לי נצח לשים תמונה אבל סיקרתי את האוטובוסים האלו בשירשורי לונדון במרץ ואפריל.
 
המודל החדש היה פרויקט של בוריס ונוצר כהתנגדות להבאת מפרקיות לעיר ע"י קן. הקווים הראשונים שהוסבו קודם למפרקיות ואחר כך לרוטמאסטר החדש כללו את 73 ו 38 שעיקר תפקידם חיבור "קופסאת האקני" - חור ענק ברשת התחתית שאין בו רכבות ישירות למרכז העיר אך יש בו גשרי רכבת רבים של רכבות ארציות, וכבישים ראשיים רבים עוברים מתחת לגשרים אלו. כמו כן - כשמוסיפים את קו 25 למשוואה האזור כולל גם את הקטע הדרומי של ה A12 , לשעבר ה M102 (בעבר 4-5 קילומטרים שנחשהו כאוטוסטרדה למרות שלא התחברו לאף אוטוסטרדה אחרת) וזה אומר לא רק גשרים אלא גם מחלפים משנות השבעים. הדגם נהיה מאד נפוץ וכשביקרתי בעיר במרת הוא החליף כל מני קווים מכל מני אזורים בעיר.
 
הייחוד שלו הוא שיש בו שני גרמי מדרגות, שלושה דלתות, וזאת לעומת גרם מדרגות יחיד ושתי דלתות בלבד באוטובוסי קומותיים רגילים (בדגם ההיסטורי שהוא מחכה היה גרם מדרגות אחד וכניסה אחורית בלבד) וזה אמור לאפשר מעבר מהיר יותר של נוסעים.
 
מערכת המיזוג נמצאת מעל לגרם המדרגות האחורי, הדגם פותח כך ישינה גירסה היברידית אך אינני יודע היכן הסוללה או אם זה בא על חשבון המיזוג. בלונדון ישנם ימים מעל 30 מעלות ושיא כל הזמנים הוא 39 מעלות ויש גם לחות, אך בגלל ששיא החום בה הוא לשבועיים שלושה בשנה יתכן שהמיזוג נועד יותר ל 25-30 ולא ל 35-40 כפי שניתן לחוות בפרברים המזרחיים של גוש דן (במיוחד באזור לוד.. )