מלאכים באמריקה

dyrm1

New member
מלאכים באמריקה../images/Emo122.gif../images/Emo101.gif../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif../images/Emo12.gif

יש לי וידוי, כאוב, - אני לא מבין את הסדרה הזאת!! וזה נורא מעצבן, כי יש בה את כל האלמנטים של סדרה טובה שאני אמור לאהוב ובנוסף שחקנים מצויינים, צילום, פסקול, דיאלוגים שנונים, הומור, טרגדיה - הכל משובח. אבל... מעבר לכך, מה עם העלילה?! הפרק של היום בלבל אותי לגמרי. האם הבנתי נכון ומשמעות מחלת האיידס בסדרה זו מגיפה שהמלאכים נתנו לבני האדם כדי ש"יעצרו" את התקדמותם ו"אלוהים" יוכל לחזור אחרי שהוא נטש את גן העדן (סן פרנסיסקו פחחחח)?! ומה הקטע עם האורגזמה של פרויור ושכל פעם שהוא שומע את המלאכית יש לו זיקפה, זה קצת מגוכך (או שאוליי זה אמור להיות מצחיק ואני מפספס את הבדיחה). הפרק של היום והפרק הקודם היו too much עבורי. [ואוליי אני סתם כבד מידי?] אני חושב שאמשיך לראות את הסדרה עד הסוף (נשארו רק עוד שני פרקים), אבל כבר לא באותה התלהבות כמו הפרק הראשון (מבחינתי היה אפשר לעצור את הסדרה הזאת שם).
 

גלׁ

New member
הפרק של אתמול,

קשה לתאר במילים איזה תענוג... (סליחה על התגובה חסרת הטאקט)
 

yasama

New member
זו סדרה כל כך מצויינת!!!

ולי אי יס:(( ...(אז הורדתי אותה) זו באמת סדרה מאוד כבדה ועם המון פאנטה. במקור היא נכבתבה בכלל כמחזה וממש אפשר להרגיש את זה בכל הסצנות... למה יש רק 6 פרקים???!?! אני לא אגלה לך את הסוף אבל הוא ממש ממש טוב...ואפילו אנחנו מוזכרים בו!!
 

Mr Invisibilety

New member
זו אחלה סידרה!

המון זמן לא נהניתי כל כך מסדרות דרמה טובות :) כל הכבוד ליס!!!!! אמנם באמת קצת קשה מדי, אבל נחמד :) וyasama בהודעה שלך כתבת "אפילו אנחנו מוזכרים בה" מז"א אנחנו???
 

lumiere noire

New member
ואולי משהו יותר close to home-

הרי יהודים מוזכרים שם בכל פינה ופינה (בתחילת הפרק, בקטע עם ג'ו ולואיס, רק חיכיתי שלואיס יגיד איזה משהו על זה שהתורה ניתנה ליהודים באונס חצי-מוסכם... או שלא). פרק 4.. פרק לא-מובן, אבל היה לו הסוף הכי חזק עד עכשיו (אתל רוזנברג ורוי כהן גדולים). נקודה. בכלל לא הבנתי שהמלאכים שלחו את האיידס לאנושות- פשוט הבנתי שהעולם החומרי והעולם השמימי שניהם על-סף הרס טוטאלי, ופריור הוא הנביא האחרון (תודו, זה אפי, "הנביא האחרון") שאמור לעצור את האנושות מלכת (וזה אירוני, כי הזמן דוחה את הקץ של פריור עצמו). המלאכית נורא עלתה לי על העצבים, דווקא. הבנתי, רצו שליחה עם אופי. אבל חוץ מזה שהיא עפה ולבושה בלבן, אין הרבה הבדל בינה לבין פריור. גם זה בסדר- מדגיש את הייחוד של פריור ואת הסיבה לבחירתו כנביא (לא הבנתי למה היא קראה לו יונה- יכול להיות שזה מנבא את ההתרחשויות בעתיד?.. את החזרה-בתשובה הקולקטיבית של האנושות?.. את ההצטיירות של פריור כנביא-שקר?.. מי יודע). אבל יש גבול, נו! היא הייתה יותר מדי אנושית (מפוזרת, יצרית ולא קשורה לאלוהים), ולמרות שהוא אמר שהיא דפקה אותו ולא להיפך, היא נראתה לי סתם אישה. האורגזמה וכו'- אולי אלמנט קבלי, אבל יכול גם להיות משהו יותר סוטה. כל אחד ודעתו.
 

jennyFK

New member
אני הפוכה ממך לגמרי. רוי מעצבן ו...

המלאכית מדהימה. אני סולדת מהצורת משחק של אל פאצ'ינו ומריל סטריפ, אני פשוט לא מאמינה שזאת הצורה הנכונה לשחק בקולנוע. בגלל זה רוי מעצבן אותי, הדמות הזאת לא זורמת עם שאר הדמויות לדעתי. לעומת זאת אמה תומפסון היא אלוהית וכל דמות שהיא עושה היא אלוהית. וגם המלאך. אני נורא נורא לא אוהבת פנטזיה, והצורה האנושית של המלאך רק מוסיפה לאמיתיות של הכל, ולתחושה שאולי הכל זה סתם הזיות של פריור (כי כמו שהארפר אמרה בפרק הראשון, המוח יכול ליצור רק ממה שהוא מכיר, לכן מלאכים שהמוח יותר יהיו מאוד אנושיים) הזמן דוחה את הקץ של פריור עצמו. אז זהו שלא, להפך. ככל שהזמן ימשיך המצב של פריור רק יהיה יותר גרוע. לעומת זאת עם הזמן יעצור או ילך אחורה פריור יוכל להמשיך לחיות לעד והמצב שלו גם ישתפר. אני לא זוכרת, אבל נראה לי שהיא קראה לו יונה במשמעות של יונה הנביא, ולא במשמעות של הציפור, מה שכמובן אמור לעשות אנלוגיה לנביא יונה וכו' וכו' עוד לא יצא לי לראות פעם שניה, אחרי שאני אראה פעם שניה יהיה לי קל יותר לנתח
 

lumiere noire

New member
יונה הנביא (מאיפה ציפור?!)...

..ניבא לאזרחי נינוה שהאנושות תיהרס בגלל ההתנהגות שלה (דומה מאוד לדברים שנאמרו בפרק 4 על ההתנהגות של האנושות). האנושות שמעה את זה וחזרה בתשובה (לכן אמרתי שאולי זה מעיד על התרחשויות עתידיות). יונה, שבהתחלה ברח מהשליחות הנבואית שלו (גם זה קרה בסדרה), הצטייר כנביא-שקר (שהרי ברגע שהאנושות חזרה לדרך המוטב, הסיר אלוהים את איום הכליון). הזמן דוחה את הקץ- בדיוק לזה התכוונתי (לא הייתי ברורה מי יודע מה). ז"א, ככל שהזמן עובר, מצבו של פריור מחמיר, עד הקץ. לא יודעת. לא התחברתי למלאכית בכלל (וגם פספסתי את פרק 1... אולי זה מסביר הכל). רוי הוא בדיוק אמריקאי שפוליטיקה וצדק סובייקטיבי הם מפעל חייו. הוא דמות מרתקת.
 

yasama

New member
נכון יש המון יהודים בסדרה..אבל בפרק

האחרון-ה6, מוזכר הסכסוך הישראלי פלסטיני באופן מאוד מצחיק... אז אל תפספסו אותו!!!
 

yoavsc

New member
שאלה בקשר לפרומו של מלאכים באמריקה

איזו יצירה קלאסית מנוגנת ברקע?
 

f e l i n e

New member
חכה שני הפרקים הבאים הורסים

אבל... אני אהבתי גם את שני אלו.. בכל אופן אתה צודק שהראשון היה מעולה בטירוף. כולם משחקים מעולה אבל אל פאצ'ינו - לא יאומן השחקן הזה. כבר שכחתי כמה שהוא טוב!
 

jennyFK

New member
גם אני לא הבנתי, אבל...

אתה צריך לזכור שלא כל פרק יכול לעמוד בפני עצמו (כמו הפרק השלישי), ומאוד הגיוני שכל מה שלא מובן יהיה מובן בשני הפרקים הבאים. (אני רק מניחה, אין לי מושג מה קורה בפרקים הבאים)
 
למעלה