מכרז

מכרז

נשבר לי הZין מויקטור. השיפוצניק. ממש נשבר לי הZין מויקטור. תגידו... מישהו מכיר מישהו שיכול לסיים אצלי את השיפוצים? לא חסר הרבה: אסלה וקצת אינסטלציה, קרמיקה סביב האגנית של המקלחון, קצת פיניש במשקופים, תיקונים קלים בכמה תריסים, להרכיב דלתות, עוד ויש של צבע בפורזדור ועוד פה ושם דברים קטנים. כי נשבר לי כבר הZין מויקטור. כוס אוחתו ויקטור... סקסופון
 
בנותתתתתתת,,,,,,,,../images/Emo124.gif

צריכים אותנו,,, קדימה,, יפעת,, שיייייייייייכת,, קיימת,, נעמי,, ליהי,, מיכלי,, מדליקונת,, קסומית,, וכל השאר,,, לעלות על בגדי ב´,, נמאס לו מויקטור,, בואו נחליף את ויקטור,, עם מכנסי טייבס, ,וחריץ מבצבץ,,, נצבע, נשפץ, נרכיב,,נדביק,, נתקן,, להתפקדדדדדד,,,,,,
 
שולי

הבן Zונה הודיע עכשיו שהוא נתקע עם האוטו ושכבר לא יחזור היום. הוא יבוא מחר בשש בבוקר. ´סמאקקק. שש בבוקר אצלו זה עשר בבוקר בשעון של בני אדם. מסתמנת עוד שבת באבק ובלי מקום נורמלי לחרבן. נשבר לי הZין מויקטור. בואו מהררררררררררררררררר!!!!!!!!!!!!!!!!! סקסופון
 
חחחחחחחחח,,,,סקסופון,,,

בוא תחרבן אצלנו,,, יש לנו שרותים כפולים,,,,,חחחחחחחחחחחח
 

שייכת

New member
לוקחת על עצמי את עבודת האינסטלציה

אבל רק על קייייייייייייייימת או יפעת
 
למעלה