מי פה גבר אמיתי??

mri10

New member


 

goldy

New member
רעיון גרוע מאוד

לפרוטוקול המיתקשר ראשון צובר יתרון,
אך בפועל אם הצד בגינו התקשרתה נימצא במצב פיזי גרוע משלך; הרי שהשוטרים יעצרו דווקא אותך! ויהיו לטובת הפורץ.
 

צלשלספק

New member
מצטער לשמוע ומקווה של יתקרבו לביתך

אני מכיר את הנושא היטב, ויודע גם באיזה כפרים מדובר (בידו, קטאנה ועוד אחד...) הכפרים הללו עומדים בתווך בין רמות לגבעת זאב להר אדר (בידו נמצא ממרחק יריקה מהר אדר)

שמע, בתור אחד שעובד ביישוב הר אדר לא מעט זמן, יצא לי להתקל בפריצות בצהרי היום, ככה, כשאנשים בעבודה.
נראה שהבני דודים שם ממש עסוקים בפריצות כעבודה לכל דבר
 

סpap

New member
הוווו סיפורי גבורה זה הspecialty שלי. אז כהה

אתה תופס את הכרית ודופק לו אותה בפרצוף
מגלגל את הסמיכה שם מתחת לזרוע ורץ אליו עם זה ישר לבית החזה
אחרי שהוא נאנק מכאבים אתה שופך עליו צנצנת של קפה נמס עלית
וקושר אותו בסלוטייפ. מכניסים לתנור ל20 דקות על חום בינוני.
אפשר להוסיף עגבניות ותפוחי אדמה ולקשט עם עלי רוזמרין מלמעלה.

או לישון עם שוקר

תזהר שהשוקר לא יכיש אותך בלילה

רק שמחות
 
למעלה