מצטער לשמוע ומקווה של יתקרבו לביתך
אני מכיר את הנושא היטב, ויודע גם באיזה כפרים מדובר (בידו, קטאנה ועוד אחד...) הכפרים הללו עומדים בתווך בין רמות לגבעת זאב להר אדר (בידו נמצא ממרחק יריקה מהר אדר)
שמע, בתור אחד שעובד ביישוב הר אדר לא מעט זמן, יצא לי להתקל בפריצות בצהרי היום, ככה, כשאנשים בעבודה.
נראה שהבני דודים שם ממש עסוקים בפריצות כעבודה לכל דבר