מי מכיר?

  • פותח הנושא ST
  • פורסם בתאריך

ST

New member
מי מכיר? ../images/Emo29.gif

חברה שלי אמרה שהיא שמעה שיר ברדיו, והיא שלחה לי את המילים בהודעות לפלאפון אז אם השורות לא מסודרות / או שכתבתי מילה שזה ממש לא זה - אשמתי ואשמת הקריאה שלי בתעתיק וההפיכה לעברית נורמלית... נשרוף את הזמן נשרוף נשרוף כל מה שבינינו תני לרגע שיחלןף העבר עוד לפנינו כמו שבאתי הלכתי והכל חלומות ואולי לא הייתי שם לאהוב כנראה ששכחתי אולי הלכתי רחוק לא יכול לאהוב אותך מקרוב הצמאון לאהבה זה ערב שמתמשך ויש שושן ויש בו קוץ, שריטה קטנה בלב כמו שבאת לי הלכת לי זה הכל חלומות ואולי לא היית שם לאהוב כנראה שנשכחתי את הולכת את הולכת רחוק כנראה שזה ככה בחלומות מישהו יודע איזה שיר זה / מי שר? מסתבר שאני לא שומעת מספיק רדיו כדי לדעת... תודה רבה, אסתי.
 
למעלה