מי מכיר, מי יודע..

  • פותח הנושא LaD
  • פורסם בתאריך

LaD

New member
מי מכיר, מי יודע..

מה שם השיר הישראלי החביב.. "וזה כואב...זה מפריע לתנועה..." תודות.. LaD
 
זה שקוראים לזה...

"מועקה" אני כמעט, אבל 99% בטוח. זה שזה של "אבטיפוס" אני כבר לא ממש סגור.
 

writer1

New member
זה קל - תהנה- ויש גם תוספת

אבטיפוס- מועקה מילים ולחן : אייל שכטר מתוך הדיסק "מה החזאי מבין?" בהוצאת הליקון 1995 הלהקה כבר התפרקה לידיעתך. וחבל כי זו היתה אמורה להיות הלהקה שניבאו לה הצלחה מטאורית אבל הנבואה ניתנה כולם יודעים למי... WRITER משה23 בצ´אט של וואלה (חדר כניסה)
 

LaD

New member
ממ תודות...

פרט לכך שאני בחורה...ומכאן- מתאים יותר "תהני" מאשר "תהנה"
LaD
 
למעלה