שמעתי על זה
אני לא בטוח שמה שאני אומר נכון כי אני לא בבית ואני מסתמך על הזכרון שלי בלבד. אבל לפי מיטב זכרוני זה רשום בזוהר הקדוש שלא מומלץ לנשים בהריון לבתי קברות. בלי שום קשר, הזוהר לא ממליץ לנשים בכלל להכנס לבתי קברות כי זה מצער את הנפטר. הסיבה לזה לא ידוע לי כ"כ. מה שכן, לפני מספר ימים קראתי באחד הספרים כי כשאדם נכנס לבית העלמין נדבקים בו כל מיני מזיקים השורים במקום ולכן רצוי מאוד לגברים ללכת מייד אחרי זה לטבול במקווה. לגבי נשים, הזוה"ק אומר כי ברגע שאישה נכנסת לבין העלמין "השטן מרקד כנגד עיניה" ולכן יש בזה איסור ומומלץ שלא. כל שכן לגבי נשים בהריון. רצוי שלא יכנסו, כיוון שאותם מזיקים עלולים ככל הנראה להזיק לעובר. מי שכבר כן הולך לבית העלמין. רצוי במקום פרחים ונרות לקרוא כמה פרקי תהילים על קבר הנפטר, זה משמח אותו הרבה יותר ממיליון נרות ומאלפי פרחים (לפי דברו של הרב מוצפי). רחוק מכל עם ישראל, אבל אישה שקרוב משפחת נפטר כגון: אבא, אמא, אח , אחות , בן , בת אז מותר להכנס לבית העלמין ולהשתדל שלא ללכת אחרי הארון. יום טוב, בריאות והצלחה טל כהן