מי יודע.......................

yafit75

New member
אני...

גם לא יודעת כמה מעלות יש בחוץ,,, אבל אני יכולה להגיד לך כמה מעלות יש בפנים... בתוך המזגן...
 

CHUCHU

New member
ירח נישא אל ענן........

<img
 

קסומה

New member
שמעתי שבחיפה חם מאוד.

לא יודעת כמה שם......אבל פה חום אימים.
 
ב-90 מעלות... חחחחח...

מכירה את הפושעים שאומרים: "כן, הייתי פעם בפשע, אבל עשיתי שינוי של 360 מעלות..."
 

קסומה

New member
חחחחחח גנוב.....

עשו 360 מעלות מפתח הבנק ועד לרכב המילוט........חחחח
 

קסומה

New member
קחי../images/Emo175.gif ו- ../images/Emo176.gif

רק שלא תתייבשי איפה טאקילה לעזאזל?
 
למעלה