מי יודעת? איך אוספים לגלריה את העוגות האישיות? תודה מראש גילה
ג גילא New member 17/4/04 #1 מי יודעת?../images/Emo163.gif איך אוספים לגלריה את העוגות האישיות? תודה מראש גילה
ג ג י ל ג ו ל י ת New member 17/4/04 #3 מבקשים מטל במסר שתפתח לך גלריה אישית, ומעדכנים אותה לבד, מחכים לתמונות .