מי חושב שיש חיים אחרי המוות?

מי חושב שיש חיים אחרי המוות?

שינמק גם את דעתו
 

kiticat

New member
אני חושבת שזה מוטעה

להגיד שיש "חיים" אחרי המוות, בגלל שחיים זה מה שיש לפני. אבל בתור בני אנוש שלא מכירים את ה"אחרי"- אנחנו לא מסוגלים להכיר בו, ולא להגדיר אותו ונותנים לו שם של משהו שמוכר לנו, ומוגדר לנו.
 
אני לא בטוחה- [../images/Emo104.gif]

פעם הייתה לי תאוריה כזאת (בעזרתו הנדיבה של בחור נחמד בן 25+ ושמו בישראל ירון, שבא יום אחד לכיתה שלי והתחיל להרביץ בנו דברי חכמה)- שהחיים הם בעצם תחנת מעבר ומה שיש אחרי המוות הוא הדבר האמיתי, שאליו אנחנו מתכוננים במשך כל החיים. אני לא בטוחה בקשר לזה, אני מאמינה שלבנאדם קורה משהו מסויים אחרי מותו וזה לא שהוא מפסיק לחיות לגמרי, אבל אני מניחה שלכל אחד יש גורל שונה, אז אני לא בדיוק יודעת איך להגדיר את זה
 

theShein

New member
הרעיון הוא

יש לאדם נשמה שהיא ברמה פלנטרית (כלומר מכדה"א) ורוח שהיא חלק מאלוהים בנו (כי בדמותו ברא אותנו, לא?). החיים בכדה"א הם רק שלב בבניית משהו גדול יותר שחי לנצח כך שכשמתים הנשמה נשארת כאן הרוח חוזרת לאל ומה שבנינו (כמו יושר, טוב לב, אלימות, פחדנות...) ממשיך לחיות.
 

182blinks

New member
חיים, מוות?

בסוף הכל מדעי, לא? כל דבר בן אדם צריך לפרש כמו החיים בגלקסיות אחרות, או בריאת העולם, או אם הכדור אגול או שטוח. אנשים מצאו את כל התשובות שלהם בעצרת המדע. יש דברים שלא מוסברים ע"י המדע וזה יותר מסובך.. אבל לפי דעתי האדם הוא כמו מכונה, אם נוציא לה את הבטריות או את ספק החשמל היא תפסיק לפעול.. כך לפי דעתי גם האדם מתי שהלב מפסיק לתפקד האדם מת, וכמו שהמכונות לא נאלמות או מתחולל בהם נס מסויים, אני לא חושב שקורה גם משהו לבני אדם.
 
למעלה