מי השחקן האהוב עלים בליגה?

SlamminDino

New member
מי השחקן האהוב עלים בליגה? ../images/Emo61.gif

למה יש לי הרגשה שזה יהיה שורט סטופ... לא בטוח עדיין מי אבל כנראה אחד מהעמדה הזאת. לניו יורק יש את ג´יטר, לריינג´רס יש את אלכס רודריגז ונומאר גארסיאפאררה בהחלט מייצג את הסבל של בוסטון.
( הה הה) פעם זה היה ארני באנקס וקאל ריפקין. הדור החדש פופולארי לא פחות אני מוכרח לאמר.. זה לגביי האמריקן ליג לפחות. אבל תראו תראו-- גם מיגל טייהאטה ודייוויד אקסטיין פופולאריים מתמיד. בטח שאקסטיין מהאיינג´לס. עמדת השורט סטופ כבר לא ידועה רק בגלל ההגנה.
 

Homer Simpson

New member
דרק ג´יטר

לג´יטר אין מספרים כאלה מרשימים אבל מנהיגותו, ראיית המשחק שלו, והתעלותו ברגעי השיא הופכים אותו לכוכב על. שחקן עבר אהוב הוא לו גריג שאת הסרט עליו, "גאוות היאנקים" עם גארי קופר, ניתן לראות מדי פעם בטלויזיה. בקשר לעמדת השורטסטופ, עד לפני 20 שנה זה אכן היה תפקיד הגנתי שרק מעט מהמשחקים בו כמו הונוס וגנר וארני בנקס הצטיינו בהתקפה. רוב השורטסטופים היו אז נמוכים וזריזים. מי ששינה זאת היו קאל ריפקין ורובין יאונט שפתחו את הדלת לדור הנוכחי של שורטסטופים גדולים והתקפיים.
 

SlamminDino

New member
השחקן האהוב ביותר היום הוא דרק...

ג´יטר פשוט נועד לגדולה. הקריירה שלו מלווה באליפויות מהתחלתה וכפי שאנחנו רואים את גודל החוזה עליו חתם לפניי שנה כך נדע שיש לפניו עוד הרבה שנים. באמת המספרים של אלכס ונומאר יותר גדולים ומנופחים. במיוחד של A-ROD בכל הנוגע לניפוחים של RBI´S והום ראנס... דרק ג´יטר הוא המנהיג של היאנקיז. ללא ספק!! הוא וטינו מרטינז ( המלך)
. גם עכשיו שג´ייסון ג´יאמבי הגיע לברונכס עם כל הרזומה הנחמד מאוד שלו באוקלנד ג´יטר נשאר האיש של ניו יורק. מבחינת פופולאריות בקרב אוהדים ואנשים ברחביי אמריקה זה כבר ברור ממזמן. השחקן הכי פופולארי באמריקה ביחד עם אלכס רודריגז היום. שניהם שורט סטופס. שניהם באו בעקבות השינוי שהבטלן מאיזור 7 G הזכיר..
. הסיבות שסימפסון הביא אומרות הכל בעצם, וכל זה במעט מילים. ההתעלות הנצחית וההרגשה שהאליפות היא המטרה היחידה היא המשך המורשת של הPINSTRIPES מניו יורק. ולמען האמת-- בשנים האחרונות לא כולל השנה, היאנקיז היו נשארים קרובים ומשיגים את החבטות הקובעות ברגעים המכריעים. ולכל זה מצטרפים מהלכיי הגנה טובים ובמיוחד מהלך אחד שנה שעברה שבסופו של דבר העמיד את היאנקיז בחלק התחתון של האינינג התשיעי עם מריאנו ריברה על הגבעה ויתרון של ראן שתמיד היה מספיק עד אז. ההבדל היה בין הדחה לאפשרות זכייה באליפות רביעית ברציפות! ראיית המשחק שהומר דיבר עליה-- אין דבר גדול ממה שהיה שנה שעברה נגד אוקלנד במשחק השלישי.
 

mickeym

New member
אני דווקא אוהב את רנדי ג´ונסון

שהוא הפיצ´ר של אריזונה... הבחור מדהים, הוא מגיש בקרוב למאה מייל לשעה, ופוסל חובטים יותר מהר מאשר מקדונלדס מוכרים המבורגרים... (ההשואאה לא משהו, אני יודע , אבל זה מה שעלה לי בראש)
 
למעלה