מי אמר שגירושין זה פיקניק?

sh65

New member
ההבדל המהותי הוא..

שהבעל מתחייב מולך בחוזה ארוך טווח. בהנחה שמצבו משתנה, אין לו שיקול דעת והוא מחוייב להזרים לך את התחייבותו + הצמדה. במידה ולא יוכל לשלם או יקצץ - הוצאה לפועל. לעומת זאת, לך יש שיקול דעת, וזה מאוד הגיוני, שתכלי לנייד הוצאות בהתאם לכל שינוי במצבך. כן, גם לחסוך בהוצאות על הילד. זה לא פשע לחסוך גם בהוצאות הילדים, עושים זאת בכל משפחה שנקלעת למצוקה. בנוסף, כאבא, אני מעוניין לתת לילד באופן ישיר, ללא תיווך האימא. - מותר נכון ? כלומר, זו הוצאה נוספת, שיכולה לחסוך גם לך !! את מבקשת מה שאת חושבת שמגיע לילד, מה לו אסור לחשוב אחרת ? תכווני למלחמה, תפגעי בעצמך ובילד. אתם חייבים להגיע לפשרה הוגנת, שתאפשר לכם לחיות הכבוד, ולאפשר לו להיות אבא. מיותר לציין, שקשה יותר להיות אבא פעיל כשאתה גרוש. ואל תקחי זאת באופן אישי, אני נמצא באותו הסרט. בהצלחה
 
קשה עוד יותר להיותאם חד הורית

אבא פעיל? זה הכל למול כמה אתה רוצה להיות פעיל וכמה זה חשוב לך. במקרה שלי אני לא רואה שום בעיה עם זה. הוא היה ויהיה מאוד פעיל עם הילד. קשה לחשוב על ילד במובנים של חוזה... אבל כן, זו מחוייבות משותפת! ומה עם לי לא יהיה? אותו טעון אפשר להביא גם מהכיוון השני. אם חד הורית בארצנו זה סטטוס הרבה הרבה יותר קשה ובעל מחוייבות רבה מאשר אב גרוש. עם כל הכבוד - אין ממש שיוויון בין גבר לאישה (אם נסתכל ברמת השכר למשל) האישה יותר "מקופחת" מהגבר כמעט בכל האספקטים. והנה אספקט אחד (הללויה) שבו החוק מצדד באישה ומעניק לה קצת יותר זכויות - ומה? גם על זה צריך להילחם? אב גרוש - יוצא "לחיים שאחרי" כמו ציפור דרור - ההשתקמות שלו הרבה יותר פשוטה וקלה. אישה גרושה ואם חד הורית - ברור שמאוד אטרקטיבית.... דרך אגב - אם רמת השכר של הגרוש יורדת ואין בכוחו לשלם אז ברור שאפשר לפתוח את הסכם המזונות מחדש - לא הייתי חושבת אחרת. אני קצת אבל רק קצת
לוחמנית היום - איפה נוציא את בהתסכול? הא?
 

sh65

New member
../images/Emo24.gif

עדיף שאת התיסכול תוציאי עלינו, ותגיעי עם תובנות חדשות ורוגע לשולחן הדיונים. בהצלחה
 
לענות לציניות?

הפשרות שאני עושה עבור הילד הוא יכול לעשות אותן? בנישואין שלנו, מי בחר לקום השכם בבוקר ולעבוד עד 16:00 כדאי להוציא את הילד מהגן? ניראה אותו יורד ל 3/4 מישרה עם הילד יהיה בהחזקתו. למי יש יכולת התקדמות בעבודה יותר? לי או לו? וזה רק אספקט אחד של פרנסה.... הילד הוא כל עולמי ואני לעולם לא אוותר עליו! אני עושה פשרות בכל מיני מובנים - וחיה עם זה טוב - כי זה מספיק חשוב לי. נכון, חיים של גרוש זה גם לא פיקניק - אבל אני בטוחה שהחיים של אם חד הורית הרבה יותר קשים - ותקנו אותי אם אני טועה הנשים הגרושות? הלוואי שזה לא כך הלוואי!
 

rrredshay

New member
ואת עדיין עושה לו את הבחירות.....

למה את חושבת שהוא לא יכול לעשות את הפשרות? "הילד הוא כל עולמי ואני לעולם לא אוותר עליו!" למה את חושבת שהוא לא גם "כל עולמו"? פה בדיוק חיזקת את הנקודה של למה דוקא לו יותר קשה... הוא מוותר (ברמה היומיומית) על כל עולמו.
 
לזה קוראים גירושים! welcome

וכן אני הצעתי לו לקחת את הילד רק כדי לראות כמה זה יחזיק מיים....... מנקודת מבט שלי - הבחירה היא שלו להתגרש - אז שלא יהיו תלונות!
 

rrredshay

New member
בדיוק הפוך..!!!

בגירושים כבר אין לך אפשרות לקבוע לו סדרי עדיפויות. ושוב, כל מה שכתבתי ממש לא נוגע למקרה הפרטי שלך שאותו אני לא מכיר, אם הצעת לו והוא סרב אז ברור שזה עניין אחר... חוץ מזה, הפולניות של "הבחירה היא שלו להתגרש - אז שלא יהיו תלונות!" לא תעזור לך פה. בהצלחה
 
למען האמת, אני חושבת שהחיים שלי כ'אם חד הורית

(אני שונאת את המונח הזה לגרושות, הרי לילדים שלי יש שני הורים בכל מקרה) - החיים שלי הרבה יותר קלים מאשר החיים של האבא שלהם. אני זוכה לראות את שני ילדיי יום יום כמעט. לחבק. לנשק. לחיות איתם. לא הייתי מחזיקה מעמד רחוק מהם. בעיני החיים של האבות הגרושים קשים הרבה יותר.
 
מהפך?

מעולם לא אמרתי משהו אחר. לעולם לא הייתי מוותרת על הזכות להיות הורה פעיל לילדיי. מהרגע שהחלטנו על הגירושים (למען הדיוק - שבוע אח"כ) החלטתי לותר לגרושלי על כל מה שניתן כדי להקל עליו. מבחינתי, אם הוא היה מוכן למשמורת משותפת - זו היתה ברכה. זו היתה בחירה שלו להתרחק מילדיו. ההסכם שאנחנו חתומים עליו הוא הכי הגון שיכול היה להיות. השופטת בבית המשפט אישרה אותו בגללי. היא טרחה לומר לפרוטוקול שבכל רגע שארצה לשנות אותו - היא תבטל את פסק הדין, כי הוא מאוד לא סטנדרטי. מצטערת לאכזב אותך (ואת הדיעות שלך עלי) - אין פה שום מהפך.
 

sh65

New member
לזה קוראים אגו אימהי - תכונה לא רציונלית

כל טיעון שלך, שאמא עדיפה על אבא בגידול ילדים - לא תופס כל עינין לגופו וללא הכללות
 

sh65

New member
כן

אולי לא אמרת זאת מפורשות, אבל את מציינת את העובדה שכמפרנס שעובד יותר שעות (בד"כ הגברים הם עודי שעות נוספות), לא יהיה ביכולתו לתת לילד מה שאת נותנת. את מדברת כאמא, וזה מאוד הגיוני, כי כזו את. אני ממש שומע את פרודתי... אז כן, זה מה ששמעתי ממך.
 
חמוד - אני עובדת היי-טק ושעות נוספות הן חלק

מהשיגרה של כולנו. אבל אני בחרתי שלא, כי טובת הילד היתה למולי וזאת היתה הבחירה כשהיינו עוד זוג. זה נראה הכי לגיטימי שהאישה תעשה אתת הוויתורים והפשרות? אף אחד אפילו לא רואה בזה יוצא דופן או לא הגיוני? אבל גבר יבחר בדרך הזו??? אז....זה לא ממש נראה כך!
 

rrredshay

New member
חחחחחחחחחחחח

את פשוט לא קוראת את עצמך לפני שאת שולחת, אהה? את אומרת "האם שמעת ממני שאמא עדיפה בגידול הילד -ממש לא"... ומיד אחר כך " גבר יבחר בדרך הזו??? אז....זה לא ממש נראה כך!"... מקווה בשבילך שתתפכחי מהר כי את בדרך להיות כמו YE רק הפוכה...
 
חחח...

את רכושנית שמה שמעניין אותה זה כסף
לעניות דעתך אין מקום לאב לגדל את ילדיו אלא רק לאם
גרוש יוצא לדרך קלה ומלאה בכייף בעוד לגרושה מצפה דרך רצופה מכשולים
איך הבנת הנקרא שלי עד עכשיו? ...בעצם לא רק שלי :)
 
למעלה