מישהו עוד זוכר ?

  • פותח הנושא Ak477
  • פורסם בתאריך

Ak477

New member
מישהו עוד זוכר ?

התחלתי לכתוב בפורום בערך כשבועיים לפני שהיגרתי לטורונטו :) אז עכשיו אני שוב permenent resident over here ואתם .. תוכלו לספר לי על מה שקורה עם הביליארד / סנוקר באיזור טורונטו ?
 

9ball master

New member
לא הבנתי...

אתה בטורונטו או בארץ? אישית לא הייתי בקנדה אז אני לא יכול לספר לך הרבה.... אני יודע שסנוקר הוא משחק יותר נפוץ שם מאשר בארה"ב אך עדיין משחקים יותר פול. אני יודע על מספר מועדונים באונטריו
ל crooked cue יש שני סניפים
VIP Billiard Club אולי תסתובב שם קצת ותספר לנו איך המועדונים שם? איך הרמה? ואיך אנשים מתייחסים לספורט? תוכל להיות כתבנו בטורונטו.....
 

Ak477

New member
אני חי כבר בטורונטו ו..

על מנת שאוכל להיות הכתב הנאמן שלכם מטורונטו אצטרך קודם להתבסס קצת ולהכיר את האיזורים יותר טוב , להכיר חבר'ה שיוכלו להביאני למועדונים וכו'.. אני נורא סקרן לראות את ההבדלים בין המועדונים בארץ לבין המועדונים בטורונטו :)
 
למעלה