התחלתי לכתוב בפורום בערך כשבועיים לפני שהיגרתי לטורונטו אז עכשיו אני שוב permenent resident over here ואתם .. תוכלו לספר לי על מה שקורה עם הביליארד / סנוקר באיזור טורונטו ?
אתה בטורונטו או בארץ? אישית לא הייתי בקנדה אז אני לא יכול לספר לך הרבה.... אני יודע שסנוקר הוא משחק יותר נפוץ שם מאשר בארה"ב אך עדיין משחקים יותר פול. אני יודע על מספר מועדונים באונטריו
על מנת שאוכל להיות הכתב הנאמן שלכם מטורונטו אצטרך קודם להתבסס קצת ולהכיר את האיזורים יותר טוב , להכיר חבר'ה שיוכלו להביאני למועדונים וכו'.. אני נורא סקרן לראות את ההבדלים בין המועדונים בארץ לבין המועדונים בטורונטו