מישהו יכול לתת לי את...

אסף בר1

New member
מישהו יכול לתת לי את...

את האתר של מפרט הטכני של המכשירים אלו אני בתכנון לקנות מכשירים חדשים מחברת סימנס אז אני בעיקר מחפש אתר אינטרנט שייתן לי את המידע על מי קולט יותר צלילים או הטווח הדיצבלים הרחב ביותר או טווח צלילים מגוון ביותר של הדגמים האלו: TRIANO INFINITI PRO MUSIC PRO מין הסתם אשמח גם לקבל דעות או המלצות על מכשירים אלו והחברה זו בלבד... (אין טעם לחפש או להציע לי חברות ודגמים אחרים) תודה אח שלי!!
 
ניסיתי שניים מהם

את הטריאנו ניסיתי הוא מצויין מאוד! הבעיה היא שהוא דיגיטלי משוכלל מה שאומר שהוא מסנן המון רעשי רקע. למשל שאתה נמצא בשיחה עם מישהו אז המכשיר מסנן את הרעשי רקע כדי שתוכל לשמוע טוב יותר את השיחה. אבל יש דברים שקצת היו חסרים לי עם המכשיר הזה למשל איתו אני לא שומעת מכונית נוסעת אלא רק אם היא מתקרבת כמה מטרים ממני. זה פשוט סינון רעשים. ולגבי האינפיניטי קיבלתי אותו לנסיון והוא נחשב דיגיטלי פשוט וקרוב בתכונותיו למכשיר האנלוגי. מבחינתי פשוט המכשיר האידיאלי! שומעת את הכל וכל מה שצריך אבל לא בצורה מאוד מאוד חזקה כמו שהיה באנלוגי. אבל לדעתי בטריאנו הדיבור יותר נקי ויותר ברור למרות שבאינפיניטי גם אפשר להבין דיבור. אמרתי את זה לקלינאית התקשורת והיא הסכימה אתי בכל מילה ואמרה שרוב בעלי הירידות הקשות בשמיעה נוטים למכשיר כמו האינפיניטי כי פשוט הטריאנו הוא שקט מדי בשבילם וגם בשבילי. יש דגם אחר חדש מאוד של סימנס שהגיע לא מזמן והשם של הדגם הוא CIELO SP . ניסיתי גם אותו והוא מצויין, אבל דומה לטריאנו (ומשוכלל קצת יותר ממנו). הוא והטריאנו יקרים (באיזור ה-10 אלף ש"ח) ואילו האינפיניטי עולה בערך 5000 ש"ח .
 

אושרת87

New member
אמממ..

האמת גם לי יש את המכשירים של החברה הזאת..הם מעולים!! רק שהם מבזבזים מהר הסוללות כמעט כל שבוע אני מחליפה..אין לי מושג איזה דגם בדיוק יש עליי...מה שאני יודעת שזה המכשירים הקטנים..
 
תסתכלי מאחורי המכשיר

רשום שם הדגם. ובכלל הסוללות מאוד חסכוניות.. אני עם אותה סוללה כבר יותר משבוע וחצי ולא נגמר עדיין ! כל שבוע להחליף סוללה זה בסדר גמור ובכלל לא בזבזני.
 
למעלה