מישהו יודע פרטים על ההופעה של הראל ב9/8 באור עקיבא?
ש שני מויאל New member 2/8/06 #3 ../images/Emo26.gif../images/Emo26.gif יום רביעי 9.8 קניון אורות אור עקיבא - אירוע הקיץ - שעה 19:00 - כניסה חופשית . בתקווה שהיא לא תתבטל
../images/Emo26.gif../images/Emo26.gif יום רביעי 9.8 קניון אורות אור עקיבא - אירוע הקיץ - שעה 19:00 - כניסה חופשית . בתקווה שהיא לא תתבטל