מישהו יודע אם כבר היו מבחנים

unita

New member
מישהו יודע אם כבר היו מבחנים

לארוויזיון של הארץ? אם כן מתי יהיה?
 

איליה.

New member
כן, והנה הסיפור המלא.

לפני אירוויזיון 2001 החליט ה-(EBU (European Broadcasting Union שזכות ההשתתפות באירוויזיון הבא תינתן ל-15 המדינות שיגיעו למקומות 1-15, וכן לארבעת הגדולות (בריטניה, צרפת, גרמניה, ספרד) גם אם אלה יקבלו מקומות יותר נמוכים. חוץ מזה גם המדינות ה"פסיביות" (שלא היו ב-2001) מקבלות כרטיס ל-2002. ככה המספר אמור היה לנוע בין 22 ל-26 (תלוי כמה מארבעת הגדולות נכנסות ל-Top 15). אבל הגיע משהו שהם לא ציפו לו - כל הארבע נכנסו ל-Top 15, ומספר המשתתפים ב-2002 אמור היה להיות 22. רשות השידור טענה שזה מספר קטן מדי, yada yada yada, ה-EBU החליט להכניס עוד שתי מדינות - ישראל ופורטוגל. פורטוגל ביטלה את השתתפותה, אז עכשיו אלה ישראל ולטביה.
 
לשרית חדד יש קול של כבשה במחזור

איך אתם יכולים לרצות שהיא תייצג אותנו? יש לה שירים נחמדים, אבל קול נוראי!
 

ש@לתי

New member
אף אחד לא הצליח

לתאר את דעתי על הקול שלה כמוך! כל הכבוד!
 

Yaniv-DC

New member
מרוקו חברים, מרוקו!

כולם זוכרים מה קרה למרוקו בפעם האחת ויחידה ששיחקה אותה אירופה? זה, לעניות דעתי, מה שיקרה לשרית חדד. גם אישתאר לא נמצאת בדרגת העדפותי, אך לה, לפחות, יש סיכוי גם לא לעשות פדיחות (מה לעשות, הבחורה מקצועית) ואפילו להתחבב על האירופים במקצב (כמו שהגרמטורקים עשו באירוויזיון בארץ).
 

איליה.

New member
מצד שני, תראה את טורקיה

כל שנה מנבאים לה מקומות אחרונים, אבל היא מצליחה כבר כמעט שמונה שנים רצוף להישאר בפנים, למרות כל ה-Relegation systems המגוונות בזכות המקומות הגבוהים שלה. ודווקא השירים היותר אתניים מקבלים את המקומות הגבוהים יותר: 1997, 2000. אז כנראה שהאירופאים כן אוהבים מוזיקה מזרחית. ואם נמצא שיר טוב, כמו Dinle, אז no dream impossible.
 
השיטה של הטורקים פשוטה מאוד ../images/Emo24.gif

גם אם גרוזיה תשתתף בארוויזיון היא תזכה במקומות גבוהים. הטורקים מפחידים את שאר האירופאים בזכות השעירות הבלתי פוסקת שלהם
 

Yaniv-DC

New member
התורכים פחות מעצבנים באוזן

ולא מסלסלים יותר כמו השרית. והיום, כשאני שומע בראייה לאחור שירים כמו "באנה באנה" (טורקיה, 89) אני מחייך בהנאה. זה עוד לא קרה לי עם השרית. אגב, גורמים שונים לחשו לי שהשרית עשתה דייטה פראית וצבעה לחום, ולא עוד שחורדינית. ואצטט את המקור: "בקיצור, נראית אשכנזייה, עד שפותחת את הפה".
 
אכן כך

שהיא זכתה כאשת השנה במוסיקה, (תרשו לי להצטלב ולהגיד ישו, מריה ורוח הקודם בזמן שאני אומר את המשפט שהיא זכתה כאשת השנה). אז ראו אותה והיא נראית כמו אחת שעשתה דיאטה, צבעה לאדום ותקעה את הראש במאוורר לפני שהיא באה לטכס. קטנטנות לנצח.
 
למעלה