איציק11100
New member
יש כאן משפט אחד ממש לא נכון!לגבי 66 אני מסכים איתך
לגבי 87 ו 164 לא, מכיוון שגם כיום רוב נוסעיהם זקוקים לעוד אוטובוס על מנת להגיע אליהם. כן, נוסעים ממרכז פתח תקוה ומתוך שכונות המגורים שלה יצטרכו ליסוע בקו נוסף. יש לי הרגשה שהפעימה השלישית תגרום לכך בכל מקרה. מצד אחד אתה חושש מקווים מפלצתיים ומצד שני אתה נגד תחבורת החלפות. עוד לפני רותי אמיר, החשיבה הזו אומצה בחיפה. אני מאמץ את המודל החיפאי. תקרא לזה איך שתרצה. החלפה בין קווים עירוניים לקווים בינעירוניים אינה מגונה בעיני אם התחבורה העירונית והבינעירונית תדירה ויעילה. הקו האדום ממילא ישנה לחלוטין את התחבורה שבין פתח תקוה לתל אביב לכיוון הזה של קווים עירוניים מזינים וקו מרכזי בין הערים. החשיבה הזו אינה חשיבה של אדם כזה או אחר. התחבורה מתפתחת לכיוון הזה בכלל בישראל. ככל שהאוכלוסיה גדלה והערים גדלות ומתרחבות הצורך בקיום מערכת תחבורה עירונית שמזינה את המערכת הבינעירונית הולך ועולה. עברו הימים שקווי פתח תקוה - תל אביב שימשו גם כקווים העירוניים המרכזיים. גם הימים שבהם אוטובוס הוא כלי התח"צ העיקרי בין פתח תקוה לתל אביב מתקרבים לחלוף מהעולם. כיום יש קו רכבת בין הערים, צריך לחבר את העיר לקו הרכבת. בתוך פחות מעשור תהיה רק"ל בין הערים שתחליף את מרבית קווי האוטובוס ביניהן. זה הכוון. אפשר לנסות להילחם בו ואפשר להצטרף אליו ולראות כיצד דואגים שהכוון הזה ישרת את הציבור בצורה הנוחה והיעילה ביותר.
"עברו הימים שקווי פתח תקוה - תל אביב שימשו גם כקווים העירוניים המרכזיים". תסתכל כמה אנשים מחכים בבילינסון בשעות אחה"צ ל-66,49- על כל אחד מהם עולים לפחות 10 אנשים לכיוון תחנה מרכזית, זה כמו קו פנימי כנ"ל ל-51 בתוך שאר השעות כנל לכל קווי פ"ת-ת"א בהם אנשים נוסעים לקריית אריה ולבילינסון. תראה שיותר מ-20 איש לפעמים יורדים בבוקר מהמפרקיות של 166 בתחנות של קרית אריה. מדוע שאנשים יסעו בקו פנימי ואחרי זה בעוד קו לת"א אם בכל מקרה הקו לת"א מתלמא כבר ב-2-3 התחנות הראשונות שלו?