מיני ישראל

מיני ישראל

אז היום ארזנו את עצמנו ונסענו לנו למיני ישראל, נו שם ליד לטרון, מוצגים של 350 מקומות מהארץ במיני. 25 ש"ח מחיר הרצה לבן אדם, ילד מתחת לגיל 5 פטור מתשלום, חום אימים, המוצגים טרם הושלמו, יש פעילויות לילדים, כל עוד האתר לא גמור, מומלץ? לדעתי חכו שהכל יהיה מוכן עם ספסלים לנוח בדרך, צילונים וכו´. נו.... העברנו עוד יום של חופש עם הילדים, כמה עלה לי היום הזה? אל תשאלו... מישל מיני ישראל
 
בזה הרגע........

חסכת לי 50 ש"ח
אני אחכה שיסיימו את "ההרצה" ושהכניסה תעלה פי 4... ואז אני אוכל לקטר פי 4 .... בנתיים אני הולכת לתערוכת "ריהוטים" בגני התערוכה... מה יש, שרק את תוכלי לקטר? גם אני רוצה...
ערב טוב לכולם....
 

אפרסק 28

New member
מיני ישראל....

אני רוכב באיזור שם פעמיים בשבוע וגם אני מצטרף לכוכבית..... אני נוסע לריהוטים...לראות ספות...ומיטות
 
אפרסק.... תגיד......

איך היתה התערוכה? כי אחרי שלקח חצי שעה להחנות את הרכב.... נכנסנו... מרוב אנשים קיבלתי קלסטרופוביה... הראש שלי מתפוצץ עד עכשיו! בביתן הראשון כבר הבנתי את הפרנציפ... לקחתי את בעלי שיחיה.... ועפתי בחזרה הביתה.... יש לי מספיק רהיטים בבית... לא מוכנה למות בשביל רהיטים! <מישל יקירתי.... זה היה הרבה יותר גרוע ממיני ישראל... ועלה רק 15 ש"ח חניה...>
 
למעלה