מים זורמים על חשבון הברון

sharon669

New member
מים זורמים על חשבון הברון

סוף השבוע הקודם חנו כ 4 רכבים במתחם הקרוונים (ליד הדואר) בשעה מאוחרת בלילה ורחצו את רכביהם על חשבון הברון ללא בושה, והמים זרמו והגיעו עד אמצע רחוב הרי ירושלים זו לא פעם ראשונה שזה קורה, מישהו מהועד יכול לשים סוף לחגיגה? אני לא בטוח שאלו צעירים מהישוב...
 

baraka5

New member
תמונות ממתקן השטיפה המאולתר ( של מס' הרישוי )

שפתחו החצופים יכלו מאד לעזור על מנת לחשוף את אותם בעלי רכבים . אבל בטח בעל הבית כאן - אירילה יקפוץ וימנע זאת - מתוך מניעים של שמירת החוק , הפרטיות והסדר בפורום , אבל שמירת הסדר ביישוב כנראה נופלת משמירת הסדר בפורום . שרון , אני לא בטוח שפניה של תושב כלשהוא או איש וועד אל החצופים תעזור ואני כלל לא בטוח שאפשר להגיש תלונה בענין , אז כנראה שידינו כבולות . אירילה מה דעתך ?
 

אירילה

New member
מסירת פרטים אישיים ומסחריים בפורום אסורה

יחד עם זאת יש באפשרותך לפנות ישירות לועד הישוב , אני בטוח שעובד שטח יטפל בנושא בחומרה ,כפי שאני מכיר אותו אם תפנה אליו העניין יטופל במהירות. כמו כן בדקת י את הנושא עם ליאור נח שהוא השוטר הקהילתי של מועצה אזורית חבל מודיעין ואשר במקרה הוא גם תושב הישוב ,ביקש למסור שע"מ שהנושא יטופל עליו להיות מיודע ולכן אם יש לך תמונות מרשיעות ,העבר לו את התמונות והוא יטפל בכך בשטח הטיפול המשטרתי.
 

baraka5

New member
אני מקווה שזה יספק אותו - את ליאור .

פנה אליו עם הפרטים . ותודה אירילה על האינפורמציה .
 

אירילה

New member
עדכון בנושא רחצת הרכבים ליד מגרש הכדורגל

בשיחה עם גורמים משטרתיים העבירה בגינה יואשם כל המשתמש במים ללא אישור היא גניבה. לכן , באם מישהוא מבחין בנהגים המשתמשים בברז לרחיצת הרכבים ליד בניין בית הנוער שליד מגרש הכדורגל בישוב ,יודיע בבקשה לליאור נח מש"ק חבל מודיעין או למשטרת מודיעין והנושא יטופל. יתר על כן חל איסור רחצת רכבים בצינור וזאת בהנחיית השלטון המקומי וכל העובר על עבירה זו צפוי לקנסות כבדים ,מכאן שאפשרי גם להתלונן עך כך בצירוף פרטי הרכב אצל מירב מזכירת ועד הישוב.
 

baraka5

New member
לגבי איסור רחיצת רכב בצינור -

תוכל בבקשה לתת סימוכין לטענה הזו , לא שאני שוטף את הרכב כל שבוע בצינור , אבל פעם בכמה שבועות שטיפה של הרכב בשילוב מים וסבון בדלי ושטיפה בצינור חיוניים . ובבקשה אל תשלח אותי למכון שטיפה (אני לא בטוח שהם משתמשים במתקן למחזור המים והבזבזנות אצלם זה באמת פשע ) , מעבר לכך שהספיקה לי פעם אחת שבשטיפה אצלם נוצר נזק בלתי הפיך לשכבת הציפוי המגנה על צבע הרכב , מה שיצר כתמים מכוערים על גג הרכב מכסה המנוע והדפנות , אמנם לאחר דין ודברים לא קל הסכים בעל מכון השטיפה לפצות אותי כספית לתיקון הצבע ( סדר גודל של 1000 ש"ח ) אבל צבע הרכב לא חזר לעולם למראה המקורי שלו .
 

אירילה

New member
איסור רחצת רכב בצינור

כלכלה / כספים / עסקים 11.2.2002 קנס מקומי. התקבלה בקריאה ראשונה הצעת הממשלה לתיקון (מס' 13) בחוק המים, לפיו כספי הקנסות שהטילה רשות מקומית על עברייני בזבוז מים שעברו על התקנות החדשות (איסור רחיצת מכונית בצינור, חובת שימוש במים ממוחזרים במכוני רחצת רכב וכו') ילכו כולם לקופת הרשות ולא לאוצר. סגנית שר התשתיות נעמי בלומנטל הסבירה שהכוונה להמריץ את פקחי הרשויות וגם שיהיה כסף להעסקת הפקחים. החוק עבר לוועדת הכלכלה. והחוק עבר בזאת הלשון : "לא ישתמש אדם במים זורמים מרשת המים לשם רחיצה וניקוי של רכב" - תקנה זו אוסרת רחיצת מכוניות באמצעות צינור המחובר לברז. בתקנות למניעת בזבוז מים בשטיפה - תקנות המים (כללים לרחיצת רכב ושטיפת משטחים מרוצפים במים). התשס"א - 2001 נכתב בין היתר: "לא ישתמש אדם במים זורמים מרשת המים לשם רחיצה וניקוי של רכב... לא ישתמש אדם במים זורמים מרשת המים, או במים בלחץ, לשם שטיפת משטחים מרוצפים...העובר על התקנה, דינו - קנס בשיעור רבע הקנס האמור בסעיף 61 (א) (1) לחוק העונשין". משמעות התקנה היא שאסור לשטוף לנקות רכבים ומשטחים מרוצפים באמצעות צינור, עם מים זורמים. מותר להשתמש בדלים ומטליות. שעור הקנסות הוא כ-250 ש"ח לאדם פרטי ו-1000 ש"ח לגופים מסחריים, ציבוריים וכו’. תבחר לך את מה שמתאים....אבל כולם מתאימים ,זה שלא אוכפים את החוק נובע מאי דיווח לרשויות ומחוסר האיכפתיות.
 

d a n i 1 0 0 0

New member
עוד אחד מהחוקים ההזוהים של נבחרי הציבור שלנו

כמו החוק החדש שאוסר לתקן את האוטו מעבר לקו הירוק. אני שוטף את האוטו בצינור לאחר שאני מסבן אותו וזה פחות ממיכל ניאגרה אחד בשרותים(אני לא משקה אותו כי הוא צמא) כל חשבון המים שלי למשפחה הוא 150 שקל בחודשיים..... מדינת ישראל והרשויות המקומיות, במקום לעודד חיסכון ולתגמל על כך, מחפשות רק איפה לקחת כסף מהאזרחים , ככה זה בחיסכון במים ככה זה בחיסכון באנרגיה ווככה זה בכבישים . בדבר אחד צדקה נעומי בלומנטל, בזה שיהיה כסף לממן עוד כמה ג'ובים למקורבים.
 
למעלה