מיכלי שלום

שושה100

New member
מיכלי שלום

אני חיה עם בן זוגי ואם לילד בן חודשיים. עקב איומים מילוליים הגשתי תלונה ואני אצל הורי עם הילד ויש לו צו הרחקה ממני ל-5 ימים. ביום ששי אני חוזרת אליו לנסיון בתאום עם עו"ס.האם גם במקרה כזה שאני גרה אתו אני יכולה/צריכה להגיש משמורת ואילו זכויות זה מקנה לי.אני יודעת שבמקרה שנפרד הוא ידרוש את הילד למרות שהעו"סית אמרה לא שלא יהיה בטוח שיצליח. אני רוצה לרשום את בני בשני שמות משפחה והוא מתנגד האם הוא בכלל יכול אם אנו לא נשואים אלא גרים ביחד. תודה
 
קודם כל

לא הבנתי לאיזה נסיון את חוזרת... לראות איזה עוד איומים תקבלי? לדעתי האישית את צריכה להתנות את הנסיון לחזור אליו בטיפול מקצועי שהוא יקבל כי אחרת לא נפתרה הבעיה..... בהנחה שאת חוזרת אליו אז הילדה במשמורת של שניכם.... ולעניין הדרישה שלו למשמורת.... לא מכירה את הסיפור שלכם אבל לא נראה לי שבגיל הזה הוא יקבל אותו אם את בעצמך מתפקדת היטב כאמא
 

m i c h a l i

New member
שלום לך שושה ../images/Emo140.gif

אני חייבת להצטרף בתהייה לדברים של נקלעת: מדוע את חוזרת אליו? אם האיומים הצדיקו תלונה במשטרה האם זה לא מספיק? קשה לי להבין זאת לצערי... אין קשר בין הגשת בקשה למשמורת על הילד לבין מגורים משותפים לזמן מוגבל. כמובן שאם אתם ממשיכים לגור יחד מה הטעם לדרוש משמורת? נא להתייעץ גם עם עו"ד בעיניין זה. במקרה שתיפרדו הוא ידרוש את הילד - הוא יכול לדרוש - כל עוד את לא מהווה סכנה לילד, אינך צורכת סמים או אלימה כלפיו קשה לי להאמין שיפרידו בין אם לילד בגיל כזה. אם הוא רשום כאביו של הילד (חתם על הצהרת אבהות) זכותו לא להסכים לשינוי בשם המשפחה. לצערי תזדקקי לחתימה ואישור שלו על מנת לשנות את שם הילד. ניתן להגיש בקשה לביהמ"ש לעינייני משפחה ולבקש שינוי שם באמצעות צו אך עליך להמציא סיבות מוצדקות לכך.
 
למעלה