מיכלי שלום
אני חיה עם בן זוגי ואם לילד בן חודשיים. עקב איומים מילוליים הגשתי תלונה ואני אצל הורי עם הילד ויש לו צו הרחקה ממני ל-5 ימים. ביום ששי אני חוזרת אליו לנסיון בתאום עם עו"ס.האם גם במקרה כזה שאני גרה אתו אני יכולה/צריכה להגיש משמורת ואילו זכויות זה מקנה לי.אני יודעת שבמקרה שנפרד הוא ידרוש את הילד למרות שהעו"סית אמרה לא שלא יהיה בטוח שיצליח. אני רוצה לרשום את בני בשני שמות משפחה והוא מתנגד האם הוא בכלל יכול אם אנו לא נשואים אלא גרים ביחד. תודה
אני חיה עם בן זוגי ואם לילד בן חודשיים. עקב איומים מילוליים הגשתי תלונה ואני אצל הורי עם הילד ויש לו צו הרחקה ממני ל-5 ימים. ביום ששי אני חוזרת אליו לנסיון בתאום עם עו"ס.האם גם במקרה כזה שאני גרה אתו אני יכולה/צריכה להגיש משמורת ואילו זכויות זה מקנה לי.אני יודעת שבמקרה שנפרד הוא ידרוש את הילד למרות שהעו"סית אמרה לא שלא יהיה בטוח שיצליח. אני רוצה לרשום את בני בשני שמות משפחה והוא מתנגד האם הוא בכלל יכול אם אנו לא נשואים אלא גרים ביחד. תודה