מיכאלה ואלמנה כייף לקשקש איתכן אבל פתחתי הרגע רדיו ושמעתי שיהיה פיגוע! מכונית תופת התפוצצה במיגרש הרוסים בירושלים שיהיה לכן לילה טוב..עד כמה שהוא יכול להיות טוב בי וחג שמח (עובר לטלביזיה)