מיכאלה ואלמנה

KONFUZ

New member
מיכאלה ואלמנה

כייף לקשקש איתכן אבל פתחתי הרגע רדיו ושמעתי שיהיה פיגוע! מכונית תופת התפוצצה במיגרש הרוסים בירושלים שיהיה לכן לילה טוב..עד כמה שהוא יכול להיות טוב בי וחג שמח (עובר לטלביזיה)
 
חמודי, אצלי

היא היתה כל הזמן דלוקה ואין נפגעים אז הרוח מרוממת ולכן נשארתי ערה לראות שהכל כשורה לך תרגע כבר היה לנו מספיק לאחרונה
 

KONFUZ

New member
וואלה

אין נפגעים אבל המדינה הזאת הפכה לחבית חומר נפץ אי של אסונות קשה ככה אפשר להמשיך לדבר שטויות? :)
 
למעלה