מיחזור לחנוכה

דניעל

New member
../images/Emo45.gifאיזה רעיון

זאת התרומה שלכם לתצוגה? רוב הילדים הכינו חנוכיות. מעטים הכינו סביבונים, ולא ראיתי אף אחד שהכין כד. ראית את החנוכיה שהכינו מתייל? (בגן שבין שני הגנים של הבן שלי ושל הבת שלך) מצא חן בעיני הרעיון, אם כי לא נראה לי שאיזה ילד הכין אותה...
 

מה שטוב

New member
כן

עוד לא ממש ראיתי את התערוכות, ואני כרגע מנסה לגלות אם בסן/צהרון יעשו איתם חנוכיה, כדי להחליט אם לעשות חנוכיה ב'חוג'.
 
רעיון נהדר ומקסים, יכול להיות

יופי של רעיון להכנת המון מוביילים כאלה לקישוט כיתה או גן.
נהדר
 
למעלה