../images/Emo45.gifאיזה רעיון
זאת התרומה שלכם לתצוגה? רוב הילדים הכינו חנוכיות. מעטים הכינו סביבונים, ולא ראיתי אף אחד שהכין כד. ראית את החנוכיה שהכינו מתייל? (בגן שבין שני הגנים של הבן שלי ושל הבת שלך) מצא חן בעיני הרעיון, אם כי לא נראה לי שאיזה ילד הכין אותה...