מטען לרכב

מטען לרכב../images/Emo35.gif

הי, אני לוקח די הרבה את הלנובו שלי לנסיעות ברכב ויוצא לי להשתמש בו די הרבה על בטרייה ב"כיסא הנווט". אני מעונין לרכוש מטען לרכב עבורו. קחו בחשבון שמדובר על הרבה שעות שהוא יהיה מחובר למצת של הרכב ואני רוצה מוצר איכותי אבל שלא יעשה לי חור בכיס (וזה כיס של מדי א'). יש הצעות לדברים מוכרים? ראיתי מטענים ב99 שקל וראיתי מטענים ב500 שקל...
 

NAKAKO1

New member
מצטרף לבקשת ההמלצה.

גם אני באותו מצב של הבחור... אני רוצה להפעיל את המחשב ברכב בלי להשתמש בסוללה... יש למישהו המלצה על מוצר טוב להמרת המתח? שאלה נוספת, האם הרכב חייב לעבוד בשביל לספק מתח למחשב? אם לא אז כמה זמן בערך אפשר להשתמש במתח של הרכב עד שמתחיל חשש לבעיות התנעה כתוצאה ממצבר חלש?
 

NAKAKO1

New member
האם זה יהיה מספיק טוב?

ממיר מתח (כולל השידרוג ל300וואט) או שצריך ללכת על משהו יקר יותר? כמו זה אני צריך משהו שיהיה אכותי אבל לא יקר מידי. זה פרטי השנאי של המחשב: INPUT: 100-240V -1.5A 50-60 HZ OUTPUT: 20V--- 4.5A
 
למעלה